Wordt 2020 een jaar voor champagne?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Daihyo
Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Wordt 2020 een jaar voor champagne?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 10:19

Oh, ik zie nu je topic pas. Wat leuk dat je er weer 3 hebt laten dekken! Tegen de tijd dat ze er zijn hou ik me graag weer aanbevolen om foto's te komen maken O:)
Jij hebt altijd van die mooie veulens <3

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!


Faline
Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-19 01:36

Dankjewel :D
Je bent altijd welkom! Vind het altijd super gezellig allemaal fotografen hier haha. *\o/*

Het gaat super met de dames!
Rose is een tijdje kreupel geweest door eerst een hoefkneuzing wat later overging naar een hoefzweer, was super sneu om te zien. Ze stom echt op 3 benen. Maar sinds een tijdje weer helemaal ok en gaat weer als een bommetje door de paddock zo nu en dan :')

Ook nog ander leuk baby-nieuws, we verwachten hoogstwaarschijnlijk half januari ons allereerste nestje van mijn huskys Teddy en Hayley *\o/*
Zijn beide stamboom husky's en beide top gezond verklaard op de officiële gezondheidstesten.
Hayley was de afgelopen dagen goed loops dus hebben ze het samen erg gezellig gehad ^&+ <<)
Een nadeel, moet nu toch echt snel eens een kennelnaam gaan verzinnen als ik die aan de naam van de pups wil kunnen toevoegen straks. :=
Wil eigenlijk een gezamelijke kennelnaam en stalnaam en het moet op een of andere manier verwijzen naar beide soorten. Da's nog best een uitdaging.
2.5 jaar terug had ik zo'n mooie naam bedacht voor t veulen van Nina, Dycharona, die verwees naar alle voorouders;
Dy van golDY (grootmoeder)
Cha van orCHArd (allemaal orchardjes in de hele lijn)
Ro van boleRO (Haar vader)
En na van niNA (haar moeder)

Zoiets zoek ik dus om de hussen en de champies samen te voegen. Helemaal niks moeilijks ofzo :')

djodjodjo
Berichten: 2331
Geregistreerd: 14-08-05
Woonplaats: World

Re: Wordt 2020 een jaar voor champagne?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 02:59

Wat een knappe paarden heb jij toch, ik volg heel graag. En puppy’s! Ook heel leuk! Krijgen die een eigen topic?

Onderweg van NL naar NZ op de motor! Volg mijn reis op www.globethrottling.com

AstridJ
Berichten: 2210
Geregistreerd: 11-02-10
Woonplaats: Wintelre

Re: Wordt 2020 een jaar voor champagne?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 15:12

Ik kom ook volgen! Ben erg benieuwd wat voor champies eruit komen rollen volgend jaar. :) Ik duim mee voor een HZ +:)+

http://www.level-upmagazine.nl Hét horsemanship magazine waarin o.a. dieper ingegaan wordt op R+ trainen, grondwerk, bitloos/neckrope rijden, gedrag, connectie & communicatie, welzijn en gezondheid. http://www.facebook.com/leveluphorsemanshipmagazine/
The Western Rider magazine, voor elke westernruiter! http://www.facebook.com/WesternRidermagazine/

Faline
Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-19 15:16

Ik heb sowieso allemaal champies besteld dus ik ga er vanuit dat ze daar alle drie naar geluisterd hebben :))

Hayley en Teddy krijgen idd nog een eigen topic, dat is met een week of vier als we de echo kunnen doen en de dracht dan 100% kunnen bevestigen *\o/*

salatiga1995
Berichten: 1939
Geregistreerd: 15-11-08
Woonplaats: Voorburg

Re: Wordt 2020 een jaar voor champagne?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 19:48

Ik volg ook! Prachtig al die champies! <3

Libelle ~ Z1+5 Dressuur
Oakley's Milagro v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Welsh NWR Keur ~ Op 4 Maart 2022 bevallen van Oakley's Mr. Wickham vE (v. Nieuwmoed's Mr. Darcy)
LA Bella Leila vE v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Geboren op 11 April 2020 ~ Haar 2020 volgtopic! [KS-ITP] LA Bella Leila, een echte Oranje Prinses!

Cynthia82
Berichten: 9285
Geregistreerd: 03-07-07
Woonplaats: Bleiswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 20:08

Die beesten van jou zijn echt té knap! <3
Maar vooral voor Nina heb ik een zwak :D

Ik ben heel benieuwd naar de baby’s!

Volg ons op Instagram: www.instagram.com/stal.belides
Fiore 10 jaar (20-04-2013) & Finesse 0 jaar (01-05-2023)

Faline
Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-19 13:19

Dankjewel allemaal :D
Nieuwe update zal nog even moeten wachten, ik heb pas mijn schouder gebroken en kan dus praktisch even niks doen met de paardjes -O-

Kan wel vertellen dat ze al super dik en rond aan het worden zijn, vooral Auri en Nina. Auri heb ik al een deken op die een maat groter is dan normaal (190 ipv 183 en ze is maar een D pony he :o ) en moet straks misschien nog een grotere deken op, want de singels kunnen al bijna niet meer langer.. :oo
Bestaan er ook singelverlengers voor dekens? Als ik er op zoek krijg ik alleen resultaten voor gewone singels, voor aan t zadel. :+

Evelien__
Berichten: 1574
Geregistreerd: 28-04-10
Woonplaats: België

Re: Wordt 2020 een jaar voor champagne?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 13:26


01/06/2020 geboren King Kodiak VHH Z “Koda” <3

Faline
Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-19 20:41

Ja dat is precies wat ik zoek! Dankjewel!
Heb ze gelijk maar 2x besteld, als Nina of Rose dan ook uit de deken groeien heb ik nog wat op voorraad haha.
Al heeft Rose ook al een deken op die groter is dan haar eigenlijke maat, maar die singels vallen best lang uit en heb ik nu nog een knoop in zitten, dus nog wel wat spelingsruimte. Dit is dezelfde deken als de vorige keer dat ze drachtig was, toen zat ie tot het einde goed, dus hopelijk deze keer ook.
Nina en Auri waren vorige dracht natuurlijk ook nog een stuk jonger en vooral Auri is goed uitgezwaard het laatste jaar. Tel het zwangere buikje erbij op en zo heb je ineens veel grotere dekens nodig. :+
Ze heeft ook Spaans bloed, dus aardig front gekregen, waarschijnlijk kan ik straks beter speciale koudbloed dekens voor haar halen met breder uitgesneden hals.

Secretly
Berichten: 309
Geregistreerd: 23-04-16

Re: Wordt 2020 een jaar voor champagne?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 21:06

Ik heb gestipt. Mooie en spannende dates heb je gecreëerd, In t bijzonder heel nieuwsgierig wat er uit Rose/Zorti gaat komen.

novaaaasje
Berichten: 197
Geregistreerd: 20-01-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 22:13

wat een knapperts <3 Daar moeten wel knappe veulentje uitkomen <3

Ukkie - 6 jaar | NMPRS | mennen en lange teugelen
Bless -16 jaar | shetlander | lange teugelen

Caitlin_K
Berichten: 3746
Geregistreerd: 04-05-11

Re: Wordt 2020 een jaar voor champagne?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 09:09

Als de veulens er zijn kom ik zeker ook fotograferen <3

Never make eye contact with anyone while eating a banana

Gigixponys
Berichten: 2743
Geregistreerd: 23-01-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 12:18

Ik kom ook volgen! Ben nog steeds grote fan van je champies!

./)/). 2012: Wokkels,Xini. 2022: Mokka,Chili,Pesto.
( ';' ) 2015: Flou,Flynn,Prim,Pooh.
(")(") 2018: Willow,Feather,Autumn,Marble.

Laylah2002
Berichten: 1235
Geregistreerd: 01-07-18
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 13:25

Ik volg ook nog

xRodrigro
Berichten: 331
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 12:42

Ik kom ook mee volgen, wat een mooie merrie's <3


~To ride a horse is to ride the sky ♥

_KiMbErLeY_
Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Re: Wordt 2020 een jaar voor champagne?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 17:21

Ik volg ook weer!
Wat een mooie combies zeg! <3

Nina... was dat ook geen veulen van een paar jaar geleden?

Tyrzavm
Berichten: 1626
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: Wilp

Re: Wordt 2020 een jaar voor champagne?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 18:58

Ik volg! Moun is ook de papa van mijn kind!

            Jimmy Choo & Given
            20-10-2014 startpas aangevraagd ->
            DR
            B+11 -> L1+11 -> L2+16 -> M1 + 11 -> M2 + 2
            SP B+11 -> L+3
[/list]

SoofO
Berichten: 368
Geregistreerd: 17-09-19

Re: Wordt 2020 een jaar voor champagne?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-20 03:54

Ben benieuwd, volg.

Faline
Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-20 19:59

Super leuk al die volgers! Is ook wel weer hoog tijd voor een update natuurlijk. :oo

_KiMbErLeY_ schreef:
Ik volg ook weer!
Wat een mooie combies zeg! <3

Nina... was dat ook geen veulen van een paar jaar geleden?

Ja klopt, Nina is van 2013 en heeft in 2017 haar eerste veulentje gehad, Dycharona. <3

De dames doen het alle drie goed op het moment, lekker tonnetje rond en lekker vakantie, want ja baas had een gebroken schouder en nog steeds mee aan t revalideren helaas. Maar dat vinden zij niet zo erg :+

We hebben sinds een paar dagen de camera's ook weer geïnstalleerd, incl drie nieuwe. De dames hebben tegenwoordig uitloopstallen dus moeten we alle stallen en buiten alles in beeld hebben. :j
Op het moment ligt er nog zand in de boxen, maar uiteraard krijgen ze tzt rubber matten en een dikke laag strooisel. Buiten moeten we ook nog even zien hoe of wat, want de tegels met de gaten en die rijen richting het hek, willen we nog vervangen voor wat anders.(zie foto's) We zijn aan t kijken of drainage icm grindmatten, grind en drainagezand een optie is. Ze hebben nu achter wel een hoek met zand, maar daar blijft teveel water staan. (Al is dat ook niet gek als je ziet wat er de afgelopen tijd gevallen is) Dus toch op zoek naar iets met nog betere waterafvoer. Blijft toch een lastig ding, paarden, regen en droge voeten houden... Hopelijk is het gewoon droog vanaf veulen nr 1 en kunnen ze lekker het weiland op.
Roosje staat nog apart, vandaar het draadje tussen haar en de rest. Binnenkort mag ze er weer gewoon bij. Zij moest op strikt rantsoen ivm hoefbevangenheid en dat kon alleen door haar apart te zetten. Maar ze is heel netjes afgevallen en zijn al tijdje rustig weer voer aan het opbouwen ivm dracht dus kan ze dan ook weer bij de rest zonder zich meteen ziek te eten.

Gelukkig hebben we wel een mooie buitenbak die altijd droog is, waar ze ook dagelijks in mogen. Dan is het eerst even uitleven, vooral rollen en vervolgens dit:
(Ja, Nina haar singels moesten weer losser, zaten alweer strak :o )
[ img ]

Dit hebben we momenteel op camera, 1 stal mist nog, die camera wordt nog vervangen door de fabrikant omdat de ledjes snachts niks doen. Is een nieuwe camera en beeld hoort precies zo te zijn als bij de 2e foto, waar Auri staat en Nina ligt. Laatste foto is van de oude camera's, die hebben jammer genoeg geen kleur snachts, maar werken verder uiteraard nog prima. Da's Auri die daar languit ligt.
[ img ]

[ img ]

[ img ]

RSDICBS
Berichten: 1003
Geregistreerd: 08-03-08

Re: Wordt 2020 een jaar voor champagne?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 19:40

Dit ik dit topic niet eerder gevonden heb :oo

Ik volg natuurlijk ook. <3

Alleen foto's in topic bekijken: &if=1

Arianaaaa
Berichten: 533
Geregistreerd: 04-01-14
Woonplaats: In a galaxy far, far away

Re: Wordt 2020 een jaar voor champagne?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 19:45

Ik volg ook weer mee! *\o/*

ikkedus
Berichten: 3243
Geregistreerd: 24-09-05

Re: Wordt 2020 een jaar voor champagne?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 19:48

Zie dit topic nu pas. En je hebt gedekt met Zotirco!! Die hengst heb ik ook een paar jaar gereden. Had geen idee waar hij nu weer gebleven is en ook niet dat hij weer te dekking staat.
Ben benieuwd wat er uit die combi komt. Is een hele grote hengst.

[o]

Misty12
Berichten: 7031
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 20:08

Leuk, van die knappe paardjes met van die mooie kleurtjes. Ik volg.

Heb geen spijt van de dingen die je doet, maar van de dingen die je niet gedaan hebt.
It's easier to leave than to be left behind- R.E.M. -leaving New York
Irma, my star in heaven 23-05-1990 - 27-05-2019

nardxash
Berichten: 3982
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Re: Wordt 2020 een jaar voor champagne?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 20:12

Ik volg natuurlijk ook!

i Will never let you go
Sonic<3 28-08-2004/07-08-2013
Nard 5-07-2001( forever my once in a lifetime horse)
DJ 1-2-2014


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, CynThier, horsie1994 en 8 bezoekers