Pensioneigenaar haalt eigen gekochte stro uit stal.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
rien10
Berichten: 14643
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 12:11

Ach ach ach. Wat zielig. Vals beschuldigd door een klant. Jeetje, het zal je maar gebeuren.


rien10
Berichten: 14643
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 12:12

MarjanB schreef:
Ik denk ook dat jullie als pensionhouders de hand in eigen boezem moeten steken. Als er op camera te zien is dat jullie dit doen waarom doe je dat dan nog? Vooral als iemand zelf stro koopt. Ts is zeer netjes in haar verhaal en nergens is te herleiden wie jullie zijn. Als je paarden in pension hebt zal je altijd gezeur hebben wat vaak ook echt gezeur is. In dit geval zijn jullie zelf de veroorzaker van het gedoe en doen jullie het af met bespieden.. tja leuk is anders maar ts had voldoende redenen om te kijken of het echt waar is.


Ha ha maar nu wel! :D

Absolem
Berichten: 2765
Geregistreerd: 27-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 12:17

telleur schreef:
Hallo,

Als pensioenhouder zijn wij zeer diepgeraakt door dit topic.
Zoals wij dit verhaal lezen worden wij zeer slecht afgeschilderd en komt het verhaal maar van 1 kant.
Dan is het altijd makkelijk voor iemand te kiezen.

Verder wil ik niet te veel ingaan op het verhaal van eerlijkheid, als je zoals omschreven "kind aan huis bent" vertel je openhartig over deze geschetste situatie en ga je niet iemands camera gebruiken voor te bespieden.

Wij kunnen jullie allen vertellen, dat wij ontzettend blij zijn dat deze situatie zich heeft voor gedaan en wij afscheid hebben mogen nemen van de personen welke Penny gesteld heeft.
Ik denk dat dit meer zegt over de persoon welke dit topic heeft gestart dan over ons.



Uuh pardon? Jullie schilderen jezelf slecht af. Het staat verdikkeme op camera. En het was haar eigen camera ook nog eens omdat jullie je camera wegdraaiden en zij zich genoodzaakt voelde er daarom een tweede bij te hangen. Jullie stalen stro van haar! Wat ze zelf kocht! Daar dien je gewoon van af te blijven. Ga je eens heel gauw, heel diep schamen!! :')

Dat vinden wij alleen maar heel bijzonder!

Ineke2
Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 12:19

telleur schreef:
Hallo,

Als pensioenhouder zijn wij zeer diepgeraakt door dit topic.
Zoals wij dit verhaal lezen worden wij zeer slecht afgeschilderd en komt het verhaal maar van 1 kant.
Dan is het altijd makkelijk voor iemand te kiezen.

Verder wil ik niet te veel ingaan op het verhaal van eerlijkheid, als je zoals omschreven "kind aan huis bent" vertel je openhartig over deze geschetste situatie en ga je niet iemands camera gebruiken voor te bespieden.

Wij kunnen jullie allen vertellen, dat wij ontzettend blij zijn dat deze situatie zich heeft voor gedaan en wij afscheid hebben mogen nemen van de personen welke Penny gesteld heeft.
Ik denk dat dit meer zegt over de persoon welke dit topic heeft gestart dan over ons.


Het is voornamelijk jammer dat jullie het zover hebben laten komen dat TS en nu ook de helft van haar stalgenoten afscheid hebben of gaan nemen van jullie. Zo’n grote leegloop in 1x is meestal niet voor niets.

Zoals TS het verhaal omschrijft vind ik een reactie van jullie kant als deze echt bespottelijk. TS heeft jullie meerdere malen de kans gegeven om eerlijk te zijn, dit waren jullie echter niet. Daar plukken jullie nu de vruchten van en ik hoop dat jullie er oprecht van leren.

Er bestaat écht iets als te zuinig zijn, helemaal als dit leid tot stelen van klanten!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Berichten: 110638
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Pensioneigenaar haalt eigen gekochte stro uit stal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 12:21

Als er nu een reactie was gekomen met excuses voor het verwijderen/stelen van stro was dat denk ik een stuk geloofwaardiger geweest en beter ontvangen dan dit praatje waar niemand kaas van kan maken.

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Kymalin
Berichten: 3055
Geregistreerd: 13-03-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 12:24

telleur schreef:
Hallo,

Als pensioenhouder zijn wij zeer diepgeraakt door dit topic.
Zoals wij dit verhaal lezen worden wij zeer slecht afgeschilderd en komt het verhaal maar van 1 kant.
Dan is het altijd makkelijk voor iemand te kiezen.

Verder wil ik niet te veel ingaan op het verhaal van eerlijkheid, als je zoals omschreven "kind aan huis bent" vertel je openhartig over deze geschetste situatie en ga je niet iemands camera gebruiken voor te bespieden.

Wij kunnen jullie allen vertellen, dat wij ontzettend blij zijn dat deze situatie zich heeft voor gedaan en wij afscheid hebben mogen nemen van de personen welke Penny gesteld heeft.
Ik denk dat dit meer zegt over de persoon welke dit topic heeft gestart dan over ons.

Ik snap niks van dit bericht. Jullie zijn diep geraakt maar ook ontzettend blij? Daarbij heeft penny toch niet jullie camera gebruikt maar haar eigen? En net als hier eerder is gezegd heeft ze nooit ergens geschreven wie jullie zijn en waar jullie zitten dus hoezo niet netjes?

Aangezien jullie nu de moeite hebben genomen om een profiel aan te maken raad ik jullie aan deze nuttig te gebruiken, eens te lezen hoe de gemiddelde paardeneigenaar hier tegenaan kijkt, en hier lering uit te trekken.

Succes ;)

BarbaravdW
Berichten: 960
Geregistreerd: 31-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 12:33

xPenny schreef:
Kymalin schreef:
Gaat vanzelf over. Fijn dat je paardjes er nu al zo relaxed bij staan +:)+

Pensionhouder vertelde namelijk dat het hooi was dat hij eruit haalde.
Maar op de camera zie je echt het verschil tussen hooi en stro. En daarbij zie je vervolgens op de beelden hoe het desbetreffende stro van mij, in andere stallen wordt “opgestrooid”. Dat doe je niet met hooi he :) al wekenlang hadden die stallen geen een sprietje nieuw stro erin liggen, want ik kwam altijd de paarden binnenhalen en kon ik dat zien.

Want de dag van vertrek had hij er niks durven uit te halen, en zag mijn stal er ineens wel weer “schoon en gevuld” uit.

Laat ze maar denken wat ze willen. Ik heb m’n laatste zegje hierover gedaan en ga vanaf nu genieten van m’n diertjes <3


Even een domme vraag, maar waarom zou het wel okee zijn om hooi uit de stal te halen dan?

Jolien87
Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 12:37

Het is natuurlijk ook van de zotte dat er überhaupt aanleiding is om een camera op te hangen.

Shaggy09
Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 12:38

telleur schreef:
Hallo,

Als pensioenhouder zijn wij zeer diepgeraakt door dit topic.
Zoals wij dit verhaal lezen worden wij zeer slecht afgeschilderd en komt het verhaal maar van 1 kant.
Dan is het altijd makkelijk voor iemand te kiezen.

Verder wil ik niet te veel ingaan op het verhaal van eerlijkheid, als je zoals omschreven "kind aan huis bent" vertel je openhartig over deze geschetste situatie en ga je niet iemands camera gebruiken voor te bespieden.

Wij kunnen jullie allen vertellen, dat wij ontzettend blij zijn dat deze situatie zich heeft voor gedaan en wij afscheid hebben mogen nemen van de personen welke Penny gesteld heeft.
Ik denk dat dit meer zegt over de persoon welke dit topic heeft gestart dan over ons.


Goh als jij een andere kant van het verhaal hebt waarom vertel je dan niet hoe het is gegaan?

Misschien moet je je bedenken hoe hoog het bij TS zat. Ze opent niet voor niets een topic erover.

Echt, ga nadenken en veranderen.

JM :#

just_kiki
Berichten: 6812
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: West Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 12:39

Jolien87 schreef:
Het is natuurlijk ook van de zotte dat er überhaupt aanleiding is om een camera op te hangen.


Dat was vanwege de naderende geboorte

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 12:40

Het zou inderdaad ook niet nodig moeten zijn om via een camera “bespied” te worden. Dat dat wel gedaan is door TS hebben jullie, stalhouders, zelf uitgelokt. Als een klant zelf over extra stro zorgt in HAAR stal, dan hoor je daar ook niet aan te komen. Mensen zijn niet gek, die zien wanneer er spontaan wat verdwijnt en dan ga je kijken hoe dat kan. Eet paard ineens stro of...? Dus steek hand vooral in eigen boezem. Jullie zijn betrapt. Klaar.

I'll be back so soon you won't even have time to miss me. Look after my heart, I've left it with you.

BigOne
Berichten: 38193
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 12:43

just_kiki schreef:
Jolien87 schreef:
Het is natuurlijk ook van de zotte dat er überhaupt aanleiding is om een camera op te hangen.


Dat was vanwege de naderende geboorte

Met als bijvangst een frauderende pensionhouder alhoewel jullie die naam niet waard zijn . Balen voor jullie dat er zoveel opstappen, minder stallen om stro te jatten en voer uit de tonnen te halen. Wanneer er vijf van de negen weggaan moet je je toch eens serieus afvragen waar de oorzaak ligt.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Jolien87
Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 12:44

just_kiki schreef:
Jolien87 schreef:
Het is natuurlijk ook van de zotte dat er überhaupt aanleiding is om een camera op te hangen.


Dat was vanwege de naderende geboorte


Maar de camera van TS hing toch ook ivm het verdwijnende stro?

Kymalin
Berichten: 3055
Geregistreerd: 13-03-07
Woonplaats: Drenthe

Re: Pensioneigenaar haalt eigen gekochte stro uit stal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 12:45

Zo lees ik dat inderdaad ook in de op

Paardenfann4
Berichten: 1333
Geregistreerd: 15-08-17
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 12:48

Bijzonder dit, jullie zijn diep geraakt door dit topic? Ik vind dat penny nog zeer netjes is geweest richting jullie. De meeste mensen zouden toch wel een beetje anders gereageerd hebben. Dat jullie paarden geen lekker stro bed gunnen dat vind ik sowieso al een kwalijke zaak als pensionhouder. Maar dan stro van je eigen klanten pikken terwijl ze er al eerder iets over gezegd had is natuurlijk ver beneden alle peil. En er ook gewoon mee doorgaan tot ze vertrekt en dan doen jullie alsof jullie het slachtoffer zijn. Heel apart.

Kymalin
Berichten: 3055
Geregistreerd: 13-03-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 12:53

En dan ook nog vragen of ze de stal nog even wil uitmesten bij vertrek _O-

Blazy
Berichten: 1527
Geregistreerd: 10-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 13:00

telleur schreef:
Hallo,

Als pensioenhouder zijn wij zeer diepgeraakt door dit topic.
Zoals wij dit verhaal lezen worden wij zeer slecht afgeschilderd en komt het verhaal maar van 1 kant.
Dan is het altijd makkelijk voor iemand te kiezen.

Verder wil ik niet te veel ingaan op het verhaal van eerlijkheid, als je zoals omschreven "kind aan huis bent" vertel je openhartig over deze geschetste situatie en ga je niet iemands camera gebruiken voor te bespieden.

Wij kunnen jullie allen vertellen, dat wij ontzettend blij zijn dat deze situatie zich heeft voor gedaan en wij afscheid hebben mogen nemen van de personen welke Penny gesteld heeft.
Ik denk dat dit meer zegt over de persoon welke dit topic heeft gestart dan over ons.

Jullie zijn blij dat de situatie zich heeft voorgedaan en tegelijkertijd diep geraakt. Dat spreekt elkaar tegen. Kunt u mij dat uitleggen?
Wb bespieden via een camera. U draait het nu om. Waarom haalt u stro weg terwijl dat Nb niet uw eigendom is en Nb voor een veulen?

Amalarab
Berichten: 7455
Geregistreerd: 24-11-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 13:01

Zo ontzettend sneu ook voor de merrie (en later ook het veulen) om ze goede zorg te ontzeggen. Misschien moet deze pension-met een o-houder maar geen paarden meer

Lieve Baska 4-5-1993 - 27-9-2021

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Berichten: 110638
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 13:02

Misschien diep in de portemonnee geraakt omdat ze nu zelf moeten betalen voor het stro ipv dat TS ze er in voor ziet? :P
Maar ik denk dat dit een wijze les is geweest voor de pensionhouder en hopelijk beterschap in de toekomst.

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

LoveUggs
Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 13:45

telleur schreef:
Hallo,

Als pensioenhouder zijn wij zeer diepgeraakt door dit topic.
Zoals wij dit verhaal lezen worden wij zeer slecht afgeschilderd en komt het verhaal maar van 1 kant.
Dan is het altijd makkelijk voor iemand te kiezen.

Verder wil ik niet te veel ingaan op het verhaal van eerlijkheid, als je zoals omschreven "kind aan huis bent" vertel je openhartig over deze geschetste situatie en ga je niet iemands camera gebruiken voor te bespieden.

Wij kunnen jullie allen vertellen, dat wij ontzettend blij zijn dat deze situatie zich heeft voor gedaan en wij afscheid hebben mogen nemen van de personen welke Penny gesteld heeft.
Ik denk dat dit meer zegt over de persoon welke dit topic heeft gestart dan over ons.


Pas maar op, ts zou je nog aan kunnen geven bij de belasting wegens het stal geld dat zwart betaald wordt, en waar je dus geen belasting over betaald.
Ik zou blij zijn als ts het hierbij laat zitten want ik denk dat zij je harder zou kunnen pakken dan de lelijke dingen die je over haar zegt.

Ts heeft in overleg de camera op gehangen voor de naderende bevalling. Daarvoor keek ze op de camera van jullie en zag dit eigenlijk per toeval. Ja dan ga je er op letten, geef haar eens ongelijk! Je hebt verdorie haar (eigen gekochte) stro uit die stal staan trekken! Ik zou je koest houden als ik jou was. En een flink excuus is op zijn plaats! Zou haar nog geld toestoppen voor het stro dat je gejat hebt om je fout enigszins goed te maken.

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

Mondy
Berichten: 11820
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 13:55

Dat jullie die laatste zin al zo online kwakken zegt imo al genoeg over jullie als stadhouder. Misselijke opmerking ;)

Jullie vinden het hele gebeuren alleen maar vervelend omdat jullie betrapt zijn.

Jatten van je eigen klanten....

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.

Anoniem

Re: Pensioneigenaar haalt eigen gekochte stro uit stal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 13:57

Serieus :') jullie durven wel. Blijf lekker in je eigen leugens geloven , Penny heeft het juiste gedaan .

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 14:13

Diep geraakt :+ :+ Ja diep geraakt in de portemonnee zeker, nu er meerdere weg gaan.

imaudy
Berichten: 5013
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 14:26

Ianthe schreef:
Diep geraakt :+ :+ Ja diep geraakt in de portemonnee zeker, nu er meerdere weg gaan.


}>

[o]

Vjestagirl
Berichten: 26645
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Pensioneigenaar haalt eigen gekochte stro uit stal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 14:43

Ik ben vooral heel benieuwd of de pensionhouders bereid zijn hun kant van het verhaal te vertellen. We hebben het alleen van de TS gehoord, maar wie zegt dat dat 100% de waarheid is?

Als atheïsme een religie is, dan is geen postzegels verzamelen een hobby.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bente_sat en 17 bezoekers