Mooi veulen verwacht in april 2020

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Klijntje
Berichten: 2796
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 12:48

Leuk, wat een verrassing! Ik volg ook. Mijn merrie is 21 april uitgerekend :)

"Many people don't know this, but it's possible to read something you don't agree with on the internet and simply move on with your life."


Klijntje
Berichten: 2796
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 12:02

Ze lijkt vlotter te gaan dan mijn Jula, hoewel het lastig te zien is met die roze huid :+
Maar ze hebben dezelfde uitgerekende datum toch?
De slappe banden zie/voel je aan de achterkant, aan weerszijden van de aanhechting van de staart. Als je daar met een paar vingers duwt voelt het helemaal slap en pudding achtig ipv stevig.
Heb even zo gauw geen foto met pijltjes voor je, maar als je “slappe banden merrie” Googelt op afbeeldingen kom je wel wat tegen!

"Many people don't know this, but it's possible to read something you don't agree with on the internet and simply move on with your life."

Klijntje
Berichten: 2796
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 20:41

Nou die gaat wel een stuk sneller dan de mijne :wow:
Hopelijk binnen een week een veulie! Ben zo benieuwd wat eruit komt :)

"Many people don't know this, but it's possible to read something you don't agree with on the internet and simply move on with your life."

Klijntje
Berichten: 2796
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 07:39

Oh wat een zorgen. Heb veel aan jullie gedacht. Veel sterkte :(:) hopelijk kan het nog goedkomen!

"Many people don't know this, but it's possible to read something you don't agree with on the internet and simply move on with your life."

Klijntje
Berichten: 2796
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 12:34

Ik gebruikte hier een brede sjaal om de hals om tegen te houden, dat snijdt niet zo als een touw. Eerst sjaal om, dan het halster. Maar wij hebben natuurlijk een heel klein ponyveulen, waar ik overheen kon gaan staan en dan van achter/boven z'n neusje in het halster doen. Met m'n bovenbenen kon ik dan voorkomen dat ie naar achteren ging. Dat zal bij jullie zo niet lukken gezien haar formaat.
Maar komt vast goed :) Ze is prachtig, ook wel mooi gebouwd he?

"Many people don't know this, but it's possible to read something you don't agree with on the internet and simply move on with your life."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annefleur200, ComscoreBot, Indy_Mouse_9, Jintexx, karinmanon, Lente, Talindos, Twist1991 en 36 bezoekers