[P] Herfstmeeting Appelbergen (Glimmen)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chantalla

Berichten: 1427
Geregistreerd: 06-11-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-20 14:32

Ik kan niet eens knotten en een hengstenvlecht vind ik al bijna te chique voor haar haha. Zoals de foto van het voorproefje zal Lilly er ook ongeveer uit zien; al dikker in het haar, maar nog wel met witte sokken :)

Flux

Berichten: 2492
Geregistreerd: 10-06-05

Re: [P] Herfstmeeting Appelbergen (Glimmen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 15:13

Ik heb niet perse voorkeur en zie graag datgeen wat past bij jou en je paard. Mocht het niet uitmaken dan zou ik los doen want we zijn inderdaad in het bos :)

Chantalla

Berichten: 1427
Geregistreerd: 06-11-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-20 18:21

Het lijkt mij handig om een groepsapp te maken voor de dag zelf. Mocht je een locatie niet kunnen vinden, of als model en fotograaf elkaar niet kunnen vinden, dan kan er gemakkelijk contact gezocht worden. Is iedereen hier mee akkoord? Zo ja, dan zou ik graag de nummers ontvangen via pb.

ladyrosa

Berichten: 677
Geregistreerd: 27-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 19:31

Chantalla schreef:
Het lijkt mij handig om een groepsapp te maken voor de dag zelf. Mocht je een locatie niet kunnen vinden, of als model en fotograaf elkaar niet kunnen vinden, dan kan er gemakkelijk contact gezocht worden. Is iedereen hier mee akkoord? Zo ja, dan zou ik graag de nummers ontvangen via pb.


Is prima wat mij betreft, ik stuur je een pb

BvanhetB

Berichten: 956
Geregistreerd: 24-02-12
Woonplaats: In het noorden van het land

Re: [P] Herfstmeeting Appelbergen (Glimmen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 19:51

Ik heb je ook een PB gestuurd :)

valonka

Berichten: 379
Geregistreerd: 01-06-10

Re: [P] Herfstmeeting Appelbergen (Glimmen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 20:30

Pb gedaan met nr.

Ik vind losse manen ook mooier ivm het in het bos is.

Je organiseert het echt top!

Chantalla

Berichten: 1427
Geregistreerd: 06-11-13
Woonplaats: Drenthe

Re: [P] Herfstmeeting Appelbergen (Glimmen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-20 20:37

Jullie gaan hard met nummers sturen, heel fijn!

Ik wacht nog even met de groepsapp aanmaken. Zolang dit topic actief blijft, hoop ik zo nog twee fotografen te vinden die mee willen.

Tatjanaa

Berichten: 2985
Geregistreerd: 08-12-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 20:39

Chantalla schreef:
Jullie gaan hard met nummers sturen, heel fijn!

Ik wacht nog even met de groepsapp aanmaken. Zolang dit topic actief blijft, hoop ik zo nog twee fotografen te vinden die mee willen.


Misschien kan je de Modjes vragen om de topic titel aan te passen? Iets met fotograaf gezocht erin?

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Re: [P] Herfstmeeting Appelbergen (Glimmen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 21:16

Goeie inderdaad!

En ik laat de manen ook lekker los denk ik.
Ook ik zal je even een PB sturen met mijn nummer @chantal

Chantalla

Berichten: 1427
Geregistreerd: 06-11-13
Woonplaats: Drenthe

Re: [P] Herfstmeeting Appelbergen (Glimmen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-20 21:23

Ik heb alle nummers al, bedankt allemaal, top!

valonka

Berichten: 379
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 17:03

Is er ook een concreet adres voor de parkeerplaats? Dat zandweggetje zie ik niet echt zitten met de trailer eigenlijk

Tatjanaa

Berichten: 2985
Geregistreerd: 08-12-04
Woonplaats: Groningen

Re: [P] Herfstmeeting Appelbergen (Glimmen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 18:18

Zouden de modellen misschien kunne vertellen wat je graag zou willen wat betreft foto's? En wat je aan doet (iemand wilde graag in gouden jurk toch?)?

Het is mijn eerste echte equi-shoot en wil graag weten waar ik mee mag werken :)

Chantalla

Berichten: 1427
Geregistreerd: 06-11-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-20 19:07

Voor het adres: ik heb even wat locaties geprobeerd, maar veel stuurt je over het zandpad. Je kunt het beste de navigatie op Hoge Hereweg 3, Glimmen zetten en dan die weg vervolgen tot over het spoor. Dan kom je uiteindelijk bij de parkeerplaats.

Tatjana: ik zou het leuk vinden om foto’s van alleen Lilly maar ook samen te maken. Ik neem mijn zadel wel mee, voor eventueel ook erop. Afhankelijk van hoe ze zich gedraagt, kan ik er ook zonder zadel wel op. Lil is zonder poespas, en ik ook eigenlijk :+ bruine outdoorlaarzen, rijbroek en vest.

Ik heb zonet nog in het bos gereden en er lijkt toch iets meer herfstkleur in te komen! Hopelijk zet het nog een paar dagen door.
Afbeelding

Imaginaerum
Berichten: 3704
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 20:31

Tatjanaa schreef:
Zouden de modellen misschien kunne vertellen wat je graag zou willen wat betreft foto's? En wat je aan doet (iemand wilde graag in gouden jurk toch?)?

Het is mijn eerste echte equi-shoot en wil graag weten waar ik mee mag werken :)

Dat zou ik wel het leukste vinden. :j Ik loop praktisch altijd al in een rijbroek, vest en stalschoenen, dus in m'n dagelijkse stalkloffie zou ik wel zonde vinden van zo'n leuke gelegenheid. Normaal gesproken sta ik achter de camera, dus als ik dan al eens in beeld kom en het kan/mag, dan zou ik wel graag een beetje speciaal gaan. O:) Ben niet van suiker, maar hoop wel dat het niet al te fris wordt zondag in een jurk. :D

valonka

Berichten: 379
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 20:36

Tatjanaa schreef:
Zouden de modellen misschien kunne vertellen wat je graag zou willen wat betreft foto's? En wat je aan doet (iemand wilde graag in gouden jurk toch?)?

Het is mijn eerste echte equi-shoot en wil graag weten waar ik mee mag werken :)


Ik doe ook gewoon rijbroek/ trui / laarzen aan. Paard de manen los met hoofdstel in. Qua foto's is het maar net wat mazzel toelaat. Is de eerste keer in bos en op meeting en dhr zijn geduld is een dingetje. Rijden schat ik terplekke in hoe die is.

Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 21:36

Ik weet het nog niet wat ik aantrek, wil wel graag Pinda knotten en hoofdstel in doen denk ik. Maar moet nog zien dat knotten lukt, zal ze voor de zekerheid even bijknippen voor mocht dat knotten niks worden :+ Qua foto's graag van haar apart hoofd/standfoto en ook wat van ons samen, daarnaast vind ik wat artistiekere foto's qua perspectief (alleen delen van paard erop of bijvoorbeeld vanaf de schouder langs het oog naar voren fotograferen, verzin maar wat leuks) vaak erg tof :)

Ik heb vandaag besloten sowieso niet te gaan rijden met de shoot zondag helaas, wij hebben een gecombineerd zadel- en wat spanningsprobleem op het moment en om dan in zo'n setting erop te gaan zitten is vragen om ongelukken dus dat doen we maar niet :)

ladyrosa

Berichten: 677
Geregistreerd: 27-09-11

Re: [P] Herfstmeeting Appelbergen (Glimmen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 11:01

Ik wil heel graag mooie foto's onder het zadel. Zonder zadel stand foto's kan ook, is Suzy braaf genoeg voor.

Ik ga in zwarte rijkleding met paarse bodywarmer (passend bij m'n paarse dekje)
Stand foto's twijfel ik nog tussen hoofdstel en zwart touwhalster...

Ik laat de manen los

Chantalla

Berichten: 1427
Geregistreerd: 06-11-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-20 19:47

Er heeft zich via een Facebook oproep een fotograaf aangemeld, dus we hebben nu 5 fotografen. Hopelijk wil er nog iemand mee, maar ik ben bang dat het bij 5 blijft. Mocht dit zo blijven, dan ga ik nog even kijken naar de volgorde van het schema. Dan kan ik rekening houden met wie wel en niet wil wisselen, en denk ik dat de pauze er uit kan.

Voor nu is het schema redelijk hetzelfde gebleven. Ik heb Nynke en Simone uit het schema gehaald en Evelien toegevoegd. Tijden staan nu vast, de volgorde kan dus nog iets veranderen.

Afbeelding

Vrijdag ga ik het schema definitief maken en de appgroep aanmaken. Ik zal het schema en de info en kaart met locaties hier ook in zetten, dan heeft iedereen alles bij de hand.

Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 20:16

Wat fijn dat er nog een fotograaf gevonden is! *\o/* Ben erg benieuwd!

Hoop werk ook weer met het schema gedaan :) Klopt het dat ik zowel locatie 3 als locatie 4 bij fotograaf Tatjana sta, of moet een van beiden bij een ander zijn als we steeds gaan afwisselen?

Ik hoef iig niet te wisselen mocht je daar nog mee gaan spelen, plemp bij mij maar alles achter elkaar door als dat nodig is zodat anderen even pauze kunnen hebben om evt op te zadelen :)

Imaginaerum
Berichten: 3704
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 20:22

Vientje schreef:
Ik hoef iig niet te wisselen mocht je daar nog mee gaan spelen, plemp bij mij maar alles achter elkaar door als dat nodig is zodat anderen even pauze kunnen hebben om evt op te zadelen :)

Dat is een goede, geldt ook voor mij! :)

Fijn dat er nog een fotograaf gevonden is!

Chantalla

Berichten: 1427
Geregistreerd: 06-11-13
Woonplaats: Drenthe

Re: [P] Herfstmeeting Appelbergen (Glimmen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-20 20:37

Ah goed gezien, het schema gaat inderdaad nog niet helemaal lekker... Best een kunst met model, fotograaf en locatie wisselen..

Chantalla

Berichten: 1427
Geregistreerd: 06-11-13
Woonplaats: Drenthe

Re: [P] Herfstmeeting Appelbergen (Glimmen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-20 22:15

Mocht iemand het leuk vinden om mee te denken met het schema, dan graag. Mijn vriend en ik zijn al 2 uur aan het puzzelen en vragen ons zo langzamerhand af of dit mogelijk is...

Flux

Berichten: 2492
Geregistreerd: 10-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 23:12

Chantalla schreef:
Mocht iemand het leuk vinden om mee te denken met het schema, dan graag. Mijn vriend en ik zijn al 2 uur aan het puzzelen en vragen ons zo langzamerhand af of dit mogelijk is...


Nou ik heb er een uur naar gekeken en het probleem op verschillende manieren benaderd maar mijn conclusie is ook dat deze planning onmogelijk is -O-

Chantalla

Berichten: 1427
Geregistreerd: 06-11-13
Woonplaats: Drenthe

Re: [P] Herfstmeeting Appelbergen (Glimmen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-20 07:29

Nee he, zijn we toch niet helemaal gek haha.

Dan ga ik het vanavond iets veranderen en aanpassen zodat ik het wel kloppend krijg.

ladyrosa

Berichten: 677
Geregistreerd: 27-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 09:33

Er staat bij mij 2x een kruisje en bij Charlotte geen

Ik heb wel wat tijd nodig, dus ik vind het wel fijn als er bij mij een kruisje staat net voor dd pauze


Edit: ik zal ook eens naar het schema kijken, misschien krijg ik een idee ;)