[P] Warrior meeting

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kabayo

Berichten: 13971
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

[P] Warrior meeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-20 14:14

Eerste keer mee naar een fotomeeting?
Lees dan eerst even dit topic door voor je besluit om je op te geven:
[FM] Fotomeetings, de Do's en de Don'ts

Ik organiseer deze meeting samen met bokker Bamii

Data
De datum is 1 augustus. Reserve datum 8 augustus . Hou beide datums aub vrij!

Het besluit of de meeting wel of niet doorgaat op de datum zal worden genomen door mij, en ik zal dit uiterlijk 1 dag van te voren doen. Het liefste 2 dagen van te voren zodat iedereen ruim op tijd weet of het doorgaat. Maar dit kan ik niet garanderen i.v.m. weersverwachtingen

Locatie
Bos Beetsterzwaag (FR)

Thema:
Deze meeting staat in het teken van warrior/krijger. Beetje middeleeuwse tint heeft het. Denk met name aan barokke tuigen , zwaarden en pijl&boog.
Bamii stelt een deel van haar kleding/tuig ter beschikking om te lenen voor deze shoot (maat paard)

Boktnaam:
Naam:
Naam paard:
Geslacht:
Bijzonderheden :
Foto's:

Modellen:
Opgave kan alleen met een volledig ingevuld lijstje. Opgave betekent niet automatisch garantie op deelname. Er zullen 3 modellen mee gaan en de fotografen zullen de modellen kiezen door middel van stemmen (punten geven en de 6 modellen met de meeste punten mogen mee). De overige modellen komen op volgorde van puntentelling op een reservelijst te staan en bij afmelding van een model wordt deze plek opgevuld door het eerstvolgende reservemodel. Ik kom zelf met een paard. Dus er kunnen 2 modellen mee.

De reden dat er maar 3 mee kunnen is dat we de fotografen extra tijd gunnen om goede foto's te maken. Met 6 word het al snel onoverzichtelijk. De fotografen hebben 30 minuten aan tijd per model.

Fotografen
Er gaan 6 fotografen mee. We fotograferen in duo's. Heb je zin om mee te gaan? Geef je dan op via pb en vul onderstaand lijstje volledig in.

Boktnaam:
Naam:
Apparatuur:
Ervaring:
Website/Facebookpagina:

Let op! Opgave is geen garantie voor deelname! Ik kies zelf de fotografen uit en houd hierbij rekening met een gevarieerde groep. De fotografen die niet uitgekozen worden komen op volgorde van aanmelding op een reservelijst. Valt er een fotograaf uit, dan wordt deze plek opgevuld met de eerstvolgende fotograaf op de reservelijst.

Houd rekening met...
- Per model worden er minimaal 7 op webformaat geleverd voorzien van een logo.
- Er worden binnen 3 dagen van elk model een voorproefje geleverd. Dit mag in de app of in dit topic.
- Nabestellingen gaan via de betreffende fotograaf. Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele prijsverschillen tussen fotografen en bemiddel hier ook niet in.
- Wees op tijd aanwezig. Niets is zo vervelend als mensen die te laat komen.
- Houd de datum vrij, ook als je op de reservelijst staat!

De geselecteerde modellen en fotografen krijgen de informatie over het verzamelpunt, tijden, etc. allemaal via pb/whatsapp. En allemaal ruim op tijd

Hier enkele voorbeelden. Foto's allemaal door Berber Maarsingh
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kabayo

Berichten: 13971
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-20 14:17

Boktnaam: Kabayo
Naam: Elina
Naam paard: Zilver
Geslacht: Merrie
Bijzonderheden : Mak :P
Foto's:
Afbeelding
Afbeelding

Bamii

Berichten: 1372
Geregistreerd: 20-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 18:40

Jaaa leuk leuk! :D
Ik heb wel een aantal kledingstukken en tuigage die ik voor deze shoot uit wil lenen. De eerste 3 foto's zijn voorbeelden daarvan.
Ik zal later een collage maken van wat ik allemaal te leen heb, maar het is ook zeker niet moeilijk om zelf een hele toffe outfit samen te stellen zonder dat het veel tijd of geld kost! Op de deze foto en op de 3e foto van de OP heb ik namelijk een joggingbroek, 'gewone' bruine laarzen met een 'leertje' van fietsband erom heen, een normale groene trui en malienkolder/korset met riem aan. Zo kan je met 1 apart kleding stuk toch al een hele outfit maken :D
Met een beetje creativiteit is er een hoop te bereiken, en ik vind het hartstikke leuk om daarbij te helpen :D

Afbeelding

Kabayo

Berichten: 13971
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: [P] Warrior meeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-20 10:47

Boktnaam: SummerRemedy
Naam: Lucia
Apparatuur: Canon EOS 350D met 18-200mm lens
Ervaring: Geen
Website/Facebookpagina: https://www.instagram.com/luciadehaan/?hl=nl

Boktnaam: nvt
Naam: Rianne
Apparatuur:
Ervaring: Ervaren
Website/Facebookpagina: WR fotografie

Er is nog genoeg plek! 4 fotografen en 2 paarden!

Qimm

Berichten: 15160
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: [P] Warrior meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 11:13

Wat verschrikkelijk gaaf! Ik hou het even in de gaten omdat ik 1 augustus niet kan, maar mocht het toch verplaatst worden dan wordt het toch wel interessant :D

Kabayo

Berichten: 13971
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-20 12:43

Qimm schreef:
Wat verschrikkelijk gaaf! Ik hou het even in de gaten omdat ik 1 augustus niet kan, maar mocht het toch verplaatst worden dan wordt het toch wel interessant :D

Ik weet natuurlijk niet wat je hebt op 1 augustus, maar we zijn anderhalf uur bezig met fotograferen en wou sochtends al beginnen. Evt kunnen we vroeger beginnen zoals half 9 , dan ben je 10 uur vrij om te gaan :P

Qimm

Berichten: 15160
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: [P] Warrior meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 15:37

Een wellnessweekend van vrijdag tot zondag :')

Bamii

Berichten: 1372
Geregistreerd: 20-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 17:27

Pfff hoezo past een warrior paarden shoot niet in een wellness weekend :Y) :P

In totaal ben je wel langer dan 1.5 uur bezig ben ik bang. Als mensen een stukje moeten rijden is het niet echt fijn om half 9 te beginnen. Je moet ook rekening houden met de voorbereidingen bij zulke thema's, met aankleden, haar doen (kleding lenen bij mij, passen), paard optuigen ben je zo minimaal een half uur verder. En er is altijd wel iemand wat later, kan de weg niet vinden, paard wou de trailer niet op, of iemand is tijdens de shoot wat verdwaald etc. Na de portret foto's nog wat rij foto's maken of andere extra foto's... Al met al ben je lang niet binnen anderhalf uur klaar :D

Qimm

Berichten: 15160
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: [P] Warrior meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 18:11

Tja 5 minuten of 3 uur, ik ben gewoon niet thuis :')

Kabayo

Berichten: 13971
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: [P] Warrior meeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-20 10:19

Hopelijk krijgen we nog wat aanmeldingen!

SummerRemedy

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04

Re: [P] Warrior meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 16:00

Voor mij is het anders ook geen probleem om naar de 8 augustus te gaan!

Kabayo

Berichten: 13971
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-20 18:55

SummerRemedy schreef:
Voor mij is het anders ook geen probleem om naar de 8 augustus te gaan!

Dat lukt mij helaas niet. Mijn paard gaat 1 augustus na de meeting naar een trainingsstal

TheWelsh

Berichten: 1599
Geregistreerd: 19-10-09

Re: [P] Warrior meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 19:17

Ik zie dit topic nu pas. Mijn paard heet 'The Welsh Warrior' dus ik had deze shoot wel heel gaaf en toepasselijk gevonden!
Helaas is hij ziek momenteel :(

Kabayo

Berichten: 13971
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: [P] Warrior meeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-20 11:09

Schopje
Het is zaterdag al!

Kabayo

Berichten: 13971
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: [P] Warrior meeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-20 09:34

Met zijn allen hebben we besloten vanmiddag half 1 de meeting te doen

Mocht Qimm zo last minute nog kunnen?

Mariett

Berichten: 4424
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [P] Warrior meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 10:02

Ik had het topic even in de gaten gehouden, ook omdat alle voorbeeldfoto's door mij gemaakt zijn :+ Dus het is een beetje mijn ding.

Hou er wel rekening mee dat alle foto's die je daar ziet op eigen terrein gemaakt zijn, en het zwaard van Signe (op de laatste foto) hartstikke nep (en zichtbaar nep) is. Ik zou nooit echte wapens op een fotomeeting gebruiken (veel wapens zijn op openbare plekken ook illegaal). Nynke heeft op de eerste foto haar pijl niet genokt, en als ze per ongeluk de pees los zou laten schoot ze de pijl niet af maar landde hij gewoon op de grond. Aardig belangrijk dus, helemaal als je als fotograaf geen pijl door je nek wil :) Ik zeg het omdat je in je OP hebt gezet dat 'zwaarden en pijl en boog' het idee is.

Maar begrijp ik nu dat de meeting door gaat met maar één model? Of is er via whatsapp nog meer geregeld over meer modellen en kostuums enzo?

Qimm

Berichten: 15160
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 10:02

Kabayo schreef:
Met zijn allen hebben we besloten vanmiddag half 1 de meeting te doen

Mocht Qimm zo last minute nog kunnen?


Ik ben helaas aan het werk vandaag

Kabayo

Berichten: 13971
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: [P] Warrior meeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-20 19:52

Hier vast 2 voorproefjes :):)
Ik kijk uit naar de rest :D
Afbeelding
Afbeelding