[M] Fotomeeting kostuums Appelbergen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mariett
Berichten: 4376
Geregistreerd: 13-12-11

[M] Fotomeeting kostuums Appelbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-20 22:02

Ik ga me eens wagen aan het organiseren van een meeting! Ook even kijken of er überhaupt animo is voor zoiets :)

Een paar vriendinnen en ik zijn al een tijdje bezig met het maken en samenstellen van (eventueel historische) kostuums, maar we hebben eigenlijk niet zo veel tijd om er foto's van te maken. Daarbij ben ik zelf fotograaf, dus dan sta je niet al te vaak zelf op de foto :+

Daarom wilde ik kijken of er misschien meer enthousiaste kostuumliefhebbers zijn die op de foto willen, of fotografen die het tof vinden om foto's te maken! De locatie zal Appelbergen worden, ik heb daar een paar keer foto's gemaakt en het is er erg mooi en afwisselend. Er is zelfs wat water, maar dus daar kan je misschien iets met reflectie doen! Erin lukt natuurlijk pas in de zomer, vanwege de kou.
Nou is 'kostuum' natuurlijk ontzettend breed. We zouden het zo breed kunnen houden maar het ook iets specifieker kunnen maken, dat ligt een beetje aan de fotografen. Appelbergen is natuurlijk wel een mooie natuurlijke omgeving, dus het kostuum moet daar ook een beetje bij passen.

Qua datum dacht ik een beetje aan het voorjaar, in ieder geval als het weer wat beter is. Dat slaat nu natuurlijk nergens op :(

Ik kies de fotografen uit en daarna zullen de fotografen de modellen uitkiezen. Ik laat het heel even van de hoeveelheid interesse afhangen hoeveel fotografen en modellen er mee gaan, maar minimaal 6 fotografen lijkt me wel leuk, eventueel in groepjes van twee bij veel animo.
--
Lijstje voor de fotografen:
Boktnaam:
Website/portfolio:
Ervaring:

Lijstje voor de modellen:
Boktnaam:
Recente foto('s):
Idee/moodboard:
Foto's kostuum:

--

Zelf zou ik graag als model mee gaan! Ik heb een paar kostuums om uit te kiezen:

Redelijk authentiek vikingkostuum
[ img ]

Zelfde onderjurk maar wat stoerder, met een wollen kraag
[ img ]

En een nauwsluitende jurk, deze kraag is van een vriendin dus die doe ik niet aan. Ik heb ondertussen m'n eigen (die van hier boven) die ook heel tof is, dus die kan ik wel aan doen :)
[ img ]

Mijn zwaard meenemen gaat niet lukken, maar ik zou wel mijn ruiterboog mee kunnen nemen, voor een paar interessante foto's!


MariaMaaike
Berichten: 1861
Geregistreerd: 22-07-11
Woonplaats: Helemaal bovenin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 22:24

Lijkt me erg leuk om mee te gaan als fotograaf :D wel onder voorbehoud van datum

Boktnaam: MariaMaaike
Website/portfolio: www.mmdfotografie.nl / http://www.instagram.com/mmdfotografie
Ervaring: redelijk ervaren

HopeDreamer
Berichten: 965
Geregistreerd: 17-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 22:31

Lijkt mij erg leuk als fotografe! Wel afhankelijk van de datum, want in geheel maart wordt het voor mij niet. Dan ben ik namelijk op reis.

Is het trouwens Appelbergen, vlakbij Glimmen in de provincie Groningen of?

Boktnaam: HopeDreamer
Website/portfolio: Instagram; @zb_fotografie
Ervaring: Gewoon hobbyfotografe

Mariett
Berichten: 4376
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-20 20:40

Aaah tof! Ik zal even een lijstje maken :)

Maart lijkt me ook nog wat vroeg/koud! Ik zat aan april/mei te denken, dan hebben mensen ook nog eventueel de tijd om iets te maken/bestellen voor hun outfit.

Citaat:
Fotografen
Boktnaam: MariaMaaike
Website/portfolio: http://www.mmdfotografie.nl / http://www.instagram.com/mmdfotografie
Ervaring: redelijk ervaren

Boktnaam: HopeDreamer
Website/portfolio: Instagram; @zb_fotografie
Ervaring: Gewoon hobbyfotografe

Modellen
Boktnaam: Mariett
Recente foto('s): 1, 2
Idee/moodboard: Ik zou het leuk vinden om een beetje tof met m'n boogje op de foto te gaan! Dus vind zoiets wel tof: klik
Foto's kostuum: Zie recente foto's

Runa
Berichten: 1107
Geregistreerd: 07-08-13
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 22:09

Oké, even kijken hoe dit gaat... Volgens mij hoor je je aanmelding in de quote zet toch? :+ Dat krijg ik alleen niet helemaal voor elkaar met de foto's :(

Boktnaam: Runa, echte naam Lisa
Recente foto('s):

[ img ]
(Door Rianne van Wieren)

Idee/moodboard: Zelfde als hieronder
Foto's kostuum:
Ik denk dat ik voor deze tuniek met kaproen ga! Mijn schild kan ik ook meenemen en ik heb een vikingzwaard, maar dat vind ik toch altijd wat onprettig zo in het openbaar %)

[ img ]

[ img ]

[ img ]


[/quote]

Minimus
Berichten: 1758
Geregistreerd: 10-08-10

Re: [M] Fotomeeting kostuums Appelbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 20:04

Wat tof!

Ik woon totaal niet in de buurt maar ben een week of twee in april in Assen waarbij ik alleen in de weekenden beschikbaar ben t/m 17 april. Onder voorbehoud van datum meld ik me aan als model.
Hier wat foto's van wat van mijn kleding. Ik heb meerdere setjes die ik aan kan trekken. Een groengrijze set en twee setjes met beide een andere kleur hangerok. Eentje met een donkeroranje hangerok en de ander met een blauwgrijze.

[ img ]
[ img ]
Onderste setje heb ik ook in het blauw, alleen geen foto's van.

Naam: Minimus, Sanne.

Du blir løyst frå banda som bind deg
Du er løyst frå banda som batt deg

Mariett
Berichten: 4376
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [M] Fotomeeting kostuums Appelbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-20 21:46

Aaah heel tof! Gaan we allemaal als Viking 8-)
Ik zal jullie aanmelding ook even in het format zetten morgen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers