[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
ninavo
Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 14:33

Ik ben opzoek naar speciale portfolio modellen in (of rondom) Someren
Een van deze speciale vachten zijn welkom!
[ img ]

Of een paard die verschillende vrijheidsdressuur oefeningen kent!

In het linkje in mijn onderschrift vind je mijn website:)
Laatst bijgewerkt door ninavo op 03-07-20 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt

https://ninavo04.wixsite.com/ninavo-photography
Betaalbare fotoshoot in Zuid-Oost Brabant? Klik^


_classic
Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 15:00

amyblub schreef:
Ik ben op zoek naar leuke modellen om mijn portfolio uit te breiden. Je ontvangt 3 foto's en na bestellen is mogelijk. Omgeving Leeuwarden. Ik wil er best wel een stukje voor rijden, maar ik vraag ‎€0,20 per km vanaf 9005.

Honden
- Het liefst die los kunnen (zonder harnassen oid), goed kunnen luisteren en basis commando's minimaal kennen. Het liefst een aansprekend ras en fotogeniek.
- Puppies!

Paarden
- Braaf met fotografie halster of een mooi hoofdstel ter beschikking.
- Bijzondere kleurtjes/rassen hebben wel de voorkeur
- Portret foto's met eigenaar, tijdens het gouden uur

Twijfel je of jouw hond/paard aan mijn eisen voldoet maar ben je toch geïnteresseerd, stuur mij gerust een berichtje! Wie weet ben ik precies opzoek naar jou :)

Voor meer voorbeeldfoto's:
Facebook: Amy van Dijk Fotografie
Instagram: @amy_vandijk
(zie onderschrift voor linkjes)

[ [url=m/VnBqhK.jpg]Afbeelding[/url] ]



Mijn witje kan los en kent leuke commando's, dus laat maar weten wanneer je tijd hebt *D

0091
Berichten: 2264
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Op een eiland

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 18:00


Sponsor mij en help KWF met de financiering van belangrijk onderzoek naar kanker. Namens mij en KWF: dankjewel!

https://acties.kwf.nl//fundraisers/paul ... ammarathon

evaval
Berichten: 70
Geregistreerd: 25-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 10:54

hoi! Ik ben samen met nog een andere fotografe het weekend van 24-26 juli in de loonse en drunense duinen en we zijn nog opzoek naar een aantal gave modellen!
we zoeken onder andere:
- een paard die aan de longe kan met touwhalster voor actiefoto’s (voorkeur voor andalusiër)
- een paard met mooie uitstraling en jij erbij in een van onze jurken (of een eigen gave jurk/ outfit!)
lijkt dit je leuk? stuur mij dan even een pb met een foto van jullie twee en wat extra info!
[ img ]

Licor
Berichten: 2944
Geregistreerd: 10-04-06
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 15:41

ninavo schreef:
Ik ben opzoek naar speciale portfolio modellen in (of rondom) Someren
Een van deze speciale vachten zijn welkom!
[ [url=m/6VLc9i.jpg]Afbeelding[/url] ]

Of een paard die verschillende vrijheidsdressuur oefeningen kent!

In het linkje in mijn onderschrift vind je mijn website:)


Amable op bokt staat met haar paarden (Fries en valk lusitano) in Someren-heide.. En beide kennen heel veel vrijheidsdressuur oefeningen.. Ik weet zeker dat je daar mag komen fotograferen ;)


[ITP] El Caballo es Maestro ~ Het paard is meester

ninavo
Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 15:50

Licor schreef:
ninavo schreef:
Ik ben opzoek naar speciale portfolio modellen in (of rondom) Someren
Een van deze speciale vachten zijn welkom!
[ [url=m/6VLc9i.jpg]Afbeelding[/url] ]

Of een paard die verschillende vrijheidsdressuur oefeningen kent!

In het linkje in mijn onderschrift vind je mijn website:)


Amable op bokt staat met haar paarden (Fries en valk lusitano) in Someren-heide.. En beide kennen heel veel vrijheidsdressuur oefeningen.. Ik weet zeker dat je daar mag komen fotograferen ;)


Had inderdaad al contact opgenomen! Bedankt:) wel nog opzoek naar paarden met een speciale vacht

https://ninavo04.wixsite.com/ninavo-photography
Betaalbare fotoshoot in Zuid-Oost Brabant? Klik^

mingming
Berichten: 2504
Geregistreerd: 30-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 21:00

@ninavavo, zou dit een leuk kleurtje zijn? Zijn vachtpatroon is few spot Appaloosa :) hij heeft een roze neusje met zwarte spikkels en dan wat zwarte vlekken over de rest van zijn lichaam.

Hij staat in Helmond dus niet al te ver van Someren en naast een bos met mooie plekjes! Stuur maar een pb als je wat duidelijkere foto’s van zijn vacht wilt.

[ img ]

[ img ]

freedomshet
Berichten: 484
Geregistreerd: 12-06-18
Woonplaats: Elst

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 22:45

[ img ]

gezocht voor Portfolio :

- schimmel andalusier met lange manen
- zilverappel ijslander
- tinker met hele lange volle manen
- red/blue roan
- Appeloosa
Andere speciale vachten mogen ook aangeboden worden.

- paard dat de grotere vrijheidsdressuur oefeningen beheerst voor silhouet foto's(buigen, jambette, steigeren)
- paard dat de hoge dressuur oefeiningen kan, met name het wijken, piroutte om momenten te oefenen. eis is wel dat je een mooie buitenbak hebt. dus dat de achtergrond niet heel druk is.
- paard dat hoog kan springen, ook hierbij is een mooie buitenbak een eis en het liefst ook mooie hindernissen.

Tijdens de shoot wil ik graag Portet en Actiefoto's maken (aan longeerlijn)
Graag vermelden of het paard hier ervaring mee heeft (langere tijd stilstaan en longeren op onbekende locatie).

Locatie bespreken we samen, het liefst heb ik een mooi naturgebied (bv. Herperduin)
Ik wil voor 1 model max 30 min reisen met de auto of 1 uur met OV.
Als ik meerdere modellen op 1 locatie kan doen wil ik wel wat langer rijden.
Ik vraag enkel reiskosten vanaf Elst (G.), je krijgt als dank 3 foto's gratis afgeleverd.

Mijn portfolio is te zien op mijn site, staat in mijn onderschrift.

https://milavpphotography.mypixieset.com/
Instagram @hannover.biko of @milavp.photographynew :)

Naaoommii
Berichten: 2265
Geregistreerd: 02-10-10

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 23:29

Ik zoek voor volgende week woensdag donderdag of vrijdag een "model". Ik wil eens kijken of personen fotografie wel iets voor mij is. En om het leuker voor mij zelf te maken zoek ik iemand die in een bepaald thema kan poseren en die daar zelf de juiste outfits voor heeft. Dit mag natuurlijk met dier maar mijn focus gaat naar het persoon.

Ik kan dus niet echt bepaald mensen aansturen maar hier wil ik zelf een beetje wegwijs in worden.. Dus iemand die vaker voor de lens heeft gestaan daar gaat mijn voorkeur naar uit :)

De juiste locatie komen we wel uit. Ik zoek enkel alleen in Drenthe en een klein gedeelte van Groningen (wat op de kaart onder de stad ligt)

Kleine portfolio vinden jullie terug op mijn insta.
https://www.instagram.com/naomiluder

Miefje
Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 17:10

Voor mijn portfolio zoek ik mensen die op niveau rijden met hun paard (Z+), springen of dressuur, in Noord-Limburg of Oost-Brabant, moet goed bereikbaar zijn met het OV. Ik vraag reiskosten vanaf Venlo.

Mijn portfolio is te vinden op Instagram: @madeliefvanbenthemfotografie, of mijn website (niet helemaal up to date), zie onderschrift :)

Sneeuwneus
Berichten: 307
Geregistreerd: 18-11-15
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 22:19

Ik zou graag een nestje pups fotograferen op korte termijn. :)
Omdat ik geen steun wil zijn aan de onverantwoorde fok: alleen van geteste ouderdieren / geen schadelijke uiterlijke kenmerken.

Het gaat dan om portretfoto’s en (als het lukt) een groepsfoto. Omgeving Utrecht of Rotterdam. Voel je vrij een pb te sturen als je interesse hebt, voorbeeldfoto’s zijn via mijn onderschrift te vinden.

xxVeraa
Berichten: 83
Geregistreerd: 11-08-11
Woonplaats: Tiel

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 21:37

Aankomende week verblijf ik vlakbij het nationaal park Hoge Kempen (België). Het lijkt mij leuk om hier een fotoshoot te doen. Iemand interesse?

Qimm
Berichten: 15155
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 08:20

Dit topic is voor fotografen, het andere topic is voor modellen met een goed uitgewerk idee voor een shoot, niet om gratis foto's te vragen

:wave: Volg je mee? -->instagram the_real_qimm

sunnybellami
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 11:49

Lol sorry ik had dit topic nog in m’n lijst staan. Had even niet door dat het het verkeerde topic was.

Mijn excuses. ;)

Hondenfotograaf in stad en natuur!

http://Www.shshots.nl

FR_Foto
Berichten: 2485
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 14:56

Portfolio model gezocht voor in bloemenveld!

Wanneer: Vrijdag (7 augustus)
Waar: Almere
Wat zoeken wij:
- Steigeren op commando.
- Mooie uitstraling.
- Paard moet aan fotohalster kunnen.
- Geen shetlanders ivm de locatie

(Foto: Google)


[ img ]

http://www.femkerowel.nl Sammy-Jo <3 R.I.P 10-10-2019 Y;(
Andor>L1+1 Farao R.i.p 08-01-2013 Y;(

Gianti
Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 11:21


Gianti fotografie - http://Www.gianti-fotografie.nl - online basis fotografie cursus - PB voor info!
glamour&beauty: http://www.instagram.com/gianti_photography
Honden&paarden: http://Www.instagram.com/gianti_fotografie

Elias93
Berichten: 378
Geregistreerd: 04-04-14
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 20:10


Sicayes
Berichten: 3540
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Naaldwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 16:51

Ik ben op zoek naar een duo dat aankomende vrijdag 14 augustus vanaf ongeveer 19:00 op het strand van Hoek van Holland/Monster/Katwijk kan komen voor een shoot.

Het gaat voornamelijk om actiefoto's, maar ik zet ook met liefde jullie even als portret op de foto vantevoren :D
Speciaal kleurtje/uitstraling/optoming zou leuk wezen maar is zeker geen eis. Als je zeker weet dat je paard laad vrijdag ben ik al heel blij *\o/* Durft je paard daarbij ook door de branding of kent het nog speciale VD truukjes? Helemaal pluspunten.

Na afloop ontvang je van mij 5 foto's op social media formaat met logo. Nabestellen kan natuurlijk altijd.
Vrijdag zakt de temperatuur naar 23 graden aan het strand, dus dat is gelukkig al een stuk beter dan nu.


Zie mijn website en insta voor wat voorbeeldfoto's: https://www.instagram.com/yessicadereusfotografie/ / https://yessicadereus.nl/

Jouw Western fotograaf binnen en buiten de showring
Volg mij op instagram: Yessica de Reus Fotografie

Tesssie14
Berichten: 1389
Geregistreerd: 13-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 22:15

Sicayes schreef:
Ik ben op zoek naar een duo dat aankomende vrijdag 14 augustus vanaf ongeveer 19:00 op het strand van Hoek van Holland/Monster/Katwijk kan komen voor een shoot.

Het gaat voornamelijk om actiefoto's, maar ik zet ook met liefde jullie even als portret op de foto vantevoren :D
Speciaal kleurtje/uitstraling/optoming zou leuk wezen maar is zeker geen eis. Als je zeker weet dat je paard laad vrijdag ben ik al heel blij *\o/* Durft je paard daarbij ook door de branding of kent het nog speciale VD truukjes? Helemaal pluspunten.

Na afloop ontvang je van mij 5 foto's op social media formaat met logo. Nabestellen kan natuurlijk altijd.
Vrijdag zakt de temperatuur naar 23 graden aan het strand, dus dat is gelukkig al een stuk beter dan nu.


Zie mijn website en insta voor wat voorbeeldfoto's: https://www.instagram.com/yessicadereusfotografie/ / https://yessicadereus.nl/


Ik heb je een pb gestuurd

Arthis
Berichten: 251
Geregistreerd: 02-02-10
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 16:57


freedomshet
Berichten: 484
Geregistreerd: 12-06-18
Woonplaats: Elst

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 13:55

Gezocht :

Model voor fotomeeting op de posbank 13 september.

In het begin hadden we rond de 5 aanmeldingen van paardenmodellen.
helaas kan het grootste deel daarvan nu niet meer.

daarom hier nu nog een oproep in de hoop nog wat modellen te bereiken.

Meer info + aanmelding in het topic.
[FM] [H/P] fotomeeting Postbank In mei

https://milavpphotography.mypixieset.com/
Instagram @hannover.biko of @milavp.photographynew :)

Ketly
Berichten: 5927
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 11:12

Gezocht!

Volgende week heb ik enkele avonden (of eventueel as zaterdag) tijd om een portfolioshoot te doen met mijn nieuwe lens, zodat ik er weer even in kan komen :D

Ik ben op zoek naar een paard in Friesland die op locatie kan komen. Locatie kan later nog bepaald worden, afhankelijk van het model. Ik zoek een knap paard die eventueel met een touwhalster om kan. Voornamelijk portretfoto's en eventueel actiefoto's. Model met jurk is een pre, hoeft uiteraard niet.

Ik schiet een beetje in deze sfeer:
[ img ]

Speciaal kleurtje is welkom!
Laatst bijgewerkt door Ketly op 19-08-20 11:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Isabel_k
Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 11:14

Ik ben heel erg aan het oefenen met foto's maken. Het lijkt mij ontzettend tof om binnen Dordrecht te oefenen. Honden, paarden of andere dieren (inclusief het baasje) zijn van harte welkom mits op 1.5 afstand. :D Mijn eigen beesten zijn leuk hoor, maar op een gegeven moment heb je wel genoeg foto's :+

Stuur maar een PB als je interesse hebt :-)


[ img ]

IG: @arabierjoep

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 14:05

Ik ben opzoek naar een honden en paardenmodel (los van elkaar) die aankomende week model kunnen staan in de heide en op de zandvlakte in de Drunense Duinen.

Hond:
Ik heb geen voorkeur qua ras of kleur. Voor deze shoot is het handig als de hond de basis commando's goed kent. Extra 'kunstjes' zijn altijd leuk.
De hond hoeft niet los te kunnen, de lijn kan ik wegwerken in de nabewerking.

Paard/pony:
Ik heb geen voorkeur qua ras of kleur. Het paard moet aan een fotohalster kunnen staan. We zullen portret en actiefoto's maken.

Je ontvangt 2 digitale foto's op hoge resolutie zonder logo (door mij uitgekozen). Daarnaast is het mogelijk om extra foto's na te bestellen.

[ img ]
[ img ]

XxDiandraxX
Berichten: 3995
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 17:05

quintenvo schreef:
Ik ben opzoek naar een honden en paardenmodel (los van elkaar) die aankomende week model kunnen staan in de heide en op de zandvlakte in de Drunense Duinen.

Hond:
Ik heb geen voorkeur qua ras of kleur. Voor deze shoot is het handig als de hond de basis commando's goed kent. Extra 'kunstjes' zijn altijd leuk.
De hond hoeft niet los te kunnen, de lijn kan ik wegwerken in de nabewerking.

Paard/pony:
Ik heb geen voorkeur qua ras of kleur. Het paard moet aan een fotohalster kunnen staan. We zullen portret en actiefoto's maken.

Je ontvangt 2 digitale foto's op hoge resolutie zonder logo (door mij uitgekozen). Daarnaast is
het mogelijk om extra foto's na te bestellen.

[ [url=m/W1FVzH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NGyZru.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik kan wel, mijn honden ken je. Drie aussies alle drie in een andere kleur. Verder evt nog een fjordenmerrie in de aanbieding.

[ img ]

[ img ]

Maldu(v. Lyckangs Tempo X Sonja v. Jarbo) Vy van de Vossenberg geb. 4-4-24
Reesa (Lavi X Sitske van den Bosdries v. Almglimt) Vajèn van de Vossenberg geb. 14-4-24
Yuna van de Vossenberg (v. Gamleskolens Thule X Maldu)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 87 bezoekers