[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kashmino
BFB 2023 winnaar

Berichten: 968
Geregistreerd: 22-04-14
Woonplaats: Nijmegen/Laren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 18:43

Ik ben op zoek naar leuke paarden (en honden) om op de foto te zetten omgeving Laren/Lochem Gld.
Een bijzonder ras of een paard/hond dat bepaalde oefeningen kan zou ik erg leuk vinden, maar ook alle andere modellen zijn uiteraard welkom! Ook een locatie met meerdere modellen is top! Als dank krijg je dan 5-10 foto's per paard/hond :)

https://www.instagram.com/mar_mfotografie/

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 20:17

Aanstaande donderdag hele dag tijd, omgeving lommel (BE)

Wil graag m'n nieuwe set uitproberen! :D

evelien1000

Berichten: 531
Geregistreerd: 31-10-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 23:10

Ik ben op zoek naar een paard om model te staan in een bloemenveld. Omgeving Deventer bij voorkeur in de avond met het gouden uur! Datum is bespreekbaar maar wel binnenkort, het veld staat al in bloei. Achteraf ontvang je 5 tot 8 foto's op webformaat als bedankje.

Piuni

Berichten: 982
Geregistreerd: 20-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 11:18

Ik ben op zoek naar een 'bijzonder' paard. Denk hierbij aan een paard met veel behang, aparte kleur vacht.
Paard moet ook een fotohalster om kunnen dus het is fijn als hij wat bos gewend is :o
De bedoeling is dat we in het bos gaan shooten. Welk bos mooi is moet ik nog even uitzoeken, maar er zit hier genoeg in de buurt :) Ik kom zelf uit omgeving Beuningen (Gelderland) dus het zal een bos zijn wat daar ergens op max 20 minuten in de buurt ligt!

mxren
Berichten: 71
Geregistreerd: 04-02-15
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 21:54

Hoi!

Ik ben opzoek naar modellen voor mijn portfolio. Ze hoeven niet allebei op dezelfde stal te staan. Omgeving Nijmegen. Eventueel ook daarbuiten tegen reiskosten.

- Een paard op minimaal M/Z niveau voor rijfoto's, graag met uitgesproken gangen. Als je een mooie buitenrijbaan hebt is dat super fijn.
- Een veulen. Ras maakt niet uit. Foto's maken we in de weide met moeder erbij. Vooral in vrijheid, eventueel tijdens zonsondergang.

Voorbeeldfoto's. Betere kwaliteit te vinden op mijn website (onderschrift) en instagram.
Afbeelding
Afbeelding

8Eveline

Berichten: 3211
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 10:42

Geweldig bloemenveld gevonden en wil toch graag eens daar gaan fotograferen.

Omgeving Olst
Portret foto's en zou fijn zijn als paard braaf genoeg is om speciaal fotografie halster om kan.
Het liefst aankomende week de avonden, en eventueel zaterdag maar dit is afhankelijk van staat van het bloemenveld.

freedomshet

Berichten: 484
Geregistreerd: 12-06-18
Woonplaats: Elst

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 11:32

mxren schreef:
Hoi!

Ik ben opzoek naar modellen voor mijn portfolio. Ze hoeven niet allebei op dezelfde stal te staan. Omgeving Nijmegen. Eventueel ook daarbuiten tegen reiskosten.

- Een paard op minimaal M/Z niveau voor rijfoto's, graag met uitgesproken gangen. Als je een mooie buitenrijbaan hebt is dat super fijn.
- Een veulen. Ras maakt niet uit. Foto's maken we in de weide met moeder erbij. Vooral in vrijheid, eventueel tijdens zonsondergang.

Voorbeeldfoto's. Betere kwaliteit te vinden op mijn website (onderschrift) en instagram.
[ [url=m/8qpL4y.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uAWtvY.jpg]Afbeelding[/url] ]


IK heb sinds 2 week een paard dat M heeft gelopen.
Momenteel ziet het rijden er nog niet zo uit omdat we natuurlijk aan elkaar moeten wennen maar over een tijdje verwacht ik dat het al veel beter gaat.

(foto's van eerste keer op de wei als voorbeeld)

Afbeelding

Afbeelding

maj0

Berichten: 6585
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 19:33

8Eveline schreef:
Geweldig bloemenveld gevonden en wil toch graag eens daar gaan fotograferen.

Omgeving Olst
Portret foto's en zou fijn zijn als paard braaf genoeg is om speciaal fotografie halster om kan.
Het liefst aankomende week de avonden, en eventueel zaterdag maar dit is afhankelijk van staat van het bloemenveld.



Ik heb nog wel leuk paard staan al zeg ik het zelf
Afbeelding

8Eveline

Berichten: 3211
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 20:22

maj0 schreef:
8Eveline schreef:
Geweldig bloemenveld gevonden en wil toch graag eens daar gaan fotograferen.

Omgeving Olst
Portret foto's en zou fijn zijn als paard braaf genoeg is om speciaal fotografie halster om kan.
Het liefst aankomende week de avonden, en eventueel zaterdag maar dit is afhankelijk van staat van het bloemenveld.



Ik heb nog wel leuk paard staan al zeg ik het zelf
[ [url=m/YOsIXJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

En behoorlijk mooi is die zeker :D

horserider22

Berichten: 1017
Geregistreerd: 24-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 11:10

Hallo!
Is er iemand met paard die morgen model voor mij wil staan? Ik wil graag mijn nieuwe camera uitproberen :D
In Leersum (provincie Utrecht) is een stukje zandvlakte. Dit is een mooie locatie om zowel portret als actie foto's (rijden of aan de longe) te maken. Als bedankje zul je ongeveer vijf foto's ontvangen. Is er iemand die interesse heeft?

Mijn portfolio kan je hier bekijken:
https://www.instagram.com/juliadelangen ... fie/?hl=nl

_yvonne

Berichten: 2902
Geregistreerd: 09-06-05
Woonplaats: maarsbergen

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 11:18

Morgen lukt niet horserider22. Maar een andere keer wel deze week. Ik heb verschillende pony's of een paard als keuze.

Naaoommii
Berichten: 2265
Geregistreerd: 02-10-10

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 22:20

Ik ben opzoek naar portfolio modellen op de locatie Soesterduinen. Omdat ik al 1 portfolio shoot heb staan daar ben ik opzoek naar nog 2 andere modellen paard of hond. Gaat om portret foto en of actie foto's (geen rij foto's) Natuurlijk sta ik open voor leuke thema's :)

Het gaat om het weekend van 4/5 juli. De datum word last minute bepaald ivm het weer omdat ik vanuit Drenthe moet komen. Dus woensdag 1 juli word er een datum bepaald. Ik zou het fijn vinden als je mij een pbtje stuurt

Mijn insta https://www.instagram.com/naomiluder/?hl=nl

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 10:57

Ik ben opzoek naar meerdere modellen voor de aankomende periode
- aansprekende honden, die op afstand goed onder appel staan. Bonuspunten voor honden die goed zijn met frisbee of andere trucjes kunnen :D
- fotogenieke paarden
- paarden die op minimaal M niveau lopen en waar een mooie bak aanwezig is voor rijfoto's.
- combinatie paard met (model met) mooie lange jurk.
- veulens
- meiden met ervaring voor de camera (dus zonder dier, moodboard samen te bepalen)

Je krijgt van mij 3 bewerkte foto's, extra is na te bestellen.
Ik vind het niet erg om te reizen. Maar wanneer het verder dan 25km van Almere is, dan vraag ik wel reiskostenvergoeding (19 cent per km).

portfolio: https://www.gianti-fotografie.nl / https://www.instagram.com/gianti_fotografie
Afbeelding

EHE
Berichten: 63
Geregistreerd: 15-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 10:44

Paarden/Pony modellen gezocht voor
Woensdag 1 juli na half 8 op het strand in Hargen aan Zee.

Ivb corona 1,5 meter afstand van elkaar en neem niet te veel mensen mee.

Deze dag mogen ook meerdere fotografen komen om te oefenen voor portfolio.

Kosten zijn voor de paarden en fotografen geheel gratis!
Ik wil een leuke gezellige avond van maken!

Ik ben opzoek naar verschillende paarden.
- Paard/pony die veel vrijheidsdressuur kan.
- Paard/pony met lange manen.
- Paard/pony met mooie beweging.
- Paard/pony met iets speciaals.

Paard/pony MOET
- Aan fotografie halster kunnen staan portret en longeren. Er worden portret en actie fotos gemaakt
- Je paard moet braaf zijn op het strand en goed kunnen stilstaan voor portret.

Ieder fotograaf mag zelf bepalen hoeveel foto's ze gratis geven. Eventueel is nog nabestellen mogelijk.

Deze avond is echt om te oefenen en een gezellige avond te hebben niet om geld te verdienen! ❤️❤️

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16229
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 01:06

Hi!

Nadat ik een aantal jaar geleden gestopt was met fotograferen, wil ik het weer oppakken.

Ik ben opzoek naar verschillende modellen zowel honden als paarden voor mijn portfolio. Het liefst omgeving Amersfoort zoals de Soesterduinen. Liever niet op stal of je moet daar een mooie bosrijke achtergrond hebben :)

De shoot zou eventueel vandaag al kunnen mits het omgeving Amersfoort is. Als ik reiskosten moet maken zou ik het wel fijn vinden als jij die wilt vergoeden. Je krijgt van mij 3 foto's in het beste formaat en de rest is na te bestellen.

Het zou leuk zijn als je paard of hond trucjes kan of een mooie verschijning is :D
Mijn werk kan je vinden in mijn onderschrift.

Joy_Mennings

Berichten: 2283
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 20:53

Ik zou deze zomer wat aan mijn portfolio willen werken. Ben dus opzoek naar honden/paarden/mensen die graag op de foto willen staan. Sta ook open voor ideeën van anderen.

Omgeving Eindhoven

XxDiandraxX

Berichten: 3996
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 21:31

Joy_Mennings schreef:
Ik zou deze zomer wat aan mijn portfolio willen werken. Ben dus opzoek naar honden/paarden/mensen die graag op de foto willen staan. Sta ook open voor ideeën van anderen.

Omgeving Eindhoven

Ik woon in tilburg en heb evt een fotogenieke aussie en twee fjordenmerries met veulen die in een natuurgebied lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 21:47

Joy_Mennings schreef:
Ik zou deze zomer wat aan mijn portfolio willen werken. Ben dus opzoek naar honden/paarden/mensen die graag op de foto willen staan. Sta ook open voor ideeën van anderen.

Omgeving Eindhoven


Hier een heel gezin met allerlei dieren in de omgeving
Afbeelding

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 22:10

Joy_Mennings schreef:
Ik zou deze zomer wat aan mijn portfolio willen werken. Ben dus opzoek naar honden/paarden/mensen die graag op de foto willen staan. Sta ook open voor ideeën van anderen.

Omgeving Eindhoven


Mijn 2 jarige mag altijd op de foto :D staat gestald in Hoogeloon

Foto van vorig jaar btw
Afbeelding

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 22:36

Ik ben opzoek naar een koppel dat in trouwkleding (witte of licht gekleurde jurk) model kan staan in de Loonse en Drunense duinen.
Voor meer informatie kan je me een pb sturen :)

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 23:48

Joy_Mennings schreef:
Ik zou deze zomer wat aan mijn portfolio willen werken. Ben dus opzoek naar honden/paarden/mensen die graag op de foto willen staan. Sta ook open voor ideeën van anderen.

Omgeving Eindhoven


Ook ik vind het leuk om mee te werken. Met mijn paarden, maar vooral ook met mijn hond :D

Afbeelding

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16134
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 00:17

Van 6 tot 20 Juli ben ik in de omgeving van Roermond. Om mijn portfolio uit te breiden ben ik opzoek naar:
- paard en eigenaar (m/v) die modellen ervaring heeft. Wil de band tussen jullie vast leggen.
of
-paard welke makkelijk te water gaat.
of
-paard met bijzondere uitstraling: Barock, lange manen, vacht kleur etc
of
-paard welke op comando kan steigeren of liggen.

Ik ben totaal niet bekend in de omgeving, dus model moet een mooie omgeving weten.

amyblub

Berichten: 243
Geregistreerd: 29-11-15
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 22:43

Ik ben op zoek naar leuke modellen om mijn portfolio uit te breiden. Je ontvangt 3 foto's en na bestellen is mogelijk. Omgeving Leeuwarden. Ik wil er best wel een stukje voor rijden, maar ik vraag ‎€0,20 per km vanaf 9005.

Honden
- Het liefst die los kunnen (zonder harnassen oid), goed kunnen luisteren en basis commando's minimaal kennen. Het liefst een aansprekend ras en fotogeniek.
- Puppies!

Paarden
- Braaf met fotografie halster of een mooi hoofdstel ter beschikking.
- Bijzondere kleurtjes/rassen hebben wel de voorkeur
- Portret foto's met eigenaar, tijdens het gouden uur

Twijfel je of jouw hond/paard aan mijn eisen voldoet maar ben je toch geïnteresseerd, stuur mij gerust een berichtje! Wie weet ben ik precies opzoek naar jou :)

Voor meer voorbeeldfoto's:
Facebook: Amy van Dijk Fotografie
Instagram: @amy_vandijk
(zie onderschrift voor linkjes)

Afbeelding

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 23:31

Essie73 schreef:
Van 6 tot 20 Juli ben ik in de omgeving van Roermond. Om mijn portfolio uit te breiden ben ik opzoek naar:
- paard en eigenaar (m/v) die modellen ervaring heeft. Wil de band tussen jullie vast leggen.
of
-paard welke makkelijk te water gaat.
of
-paard met bijzondere uitstraling: Barock, lange manen, vacht kleur etc
of
-paard welke op comando kan steigeren of liggen.

Ik ben totaal niet bekend in de omgeving, dus model moet een mooie omgeving weten.


Wil/kan je reizen? Mijn paarden staan in Someren, ongeveer een half uur vanaf Roermond. We hebben een prachtig ven in de buurt, paarden gaan graag in het water. Ook het weerterbos is in de buurt. Paarden kunnen een boel vrijheidsdressuur.

Afbeelding

Dit model krijg je er niet bij :+ dit is een vriendin van een vriendin. Maar dit plaatje vooral omdat dit het vennetje is waar ik het over had :)
Afbeelding

Afbeelding

Deze is op de weerterberg gemaakt :)
Afbeelding

Sjarlien
Berichten: 131
Geregistreerd: 24-09-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 10:39

Joy_Mennings schreef:
Ik zou deze zomer wat aan mijn portfolio willen werken. Ben dus opzoek naar honden/paarden/mensen die graag op de foto willen staan. Sta ook open voor ideeën van anderen.

Omgeving Eindhoven


Hii, ik heb 2 mooie dochters, van 2 en 6jaar en een leuke Franse bulldog!
Afbeelding

Afbeelding