[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 21:33

Is hier iemand die interesse heeft in een gratis bloesemfotoshoot met een hond morgen? Ik heb tijd om 15.30 en 16.30 uur. Locatie is Zaltbommel. Mijn website staat in mijn onderschrift.:)


quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 07:11

Ennasil92 schreef:
quintenvo schreef:
Is hier iemand die interesse heeft in een gratis bloesemfotoshoot met een hond morgen? Ik heb tijd om 15.30 en 16.30 uur. Locatie is Zaltbommel. Mijn website staat in mijn onderschrift.:)

ik kan die tijd net niet(afspraak staan om 16:00), maar ik kan proberen alsof ik iets regelen kan om het om te zetten.

dit zijn mijn hondjes
[ [url=m/mrbJX0.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/LU95Kh.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mocht dat lukken zou dat super zijn! Leuke honden! :)

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 10:25

Ik ben opzoek naar een kleine hond die deze week model wilt staan tussen verschillende bloemetjes (denk hierbij aan lavendel, roze bloemetjes en witte bloemetjes). De locatie is in Aalst. Het is belangrijk dat de hond goed luistert en de basiscommando's goed beheert. De fotoshoot vind plaats in een woonwijk. Meer info volgt in een pb! :)

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 10:57

Vergeten erbij te zetten, Aalst in Gelderland(5308). Ik ben opzoek naar een hond van max 30/40 cm.

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 12:34

xMayo schreef:
Ik heb een blue Merle Welsh corgi cardigan. Woon in brakel. Mocht je interesse hebben ;)


Oh leuk! Voor de bloemen die ik heb gevonden is hij denk ik net iets te groot. Ik ga even kijken of ik ergens anders betere bloemen kan vinden! :)

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 22:39

Heel last minute!
Morgen heb ik een plekje over voor een hond om 16.00 uur in de Lieskampen te Gameren. Meer informatie kan in een pb!

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 20:24

Gezocht voor morgenochtend!
Ik ben opzoek naar een hond die morgenochtend model wilt staan in de Lieskampen (Gameren). Ik wil heel graag actiefoto's maken in de sneeuw en een aantal portretfoto's.
Een ander dier is uiteraard ook mogelijk!
Meer info kan in een pb! :)

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 11:10

quintenvo schreef:
Gezocht voor morgenochtend!
Ik ben opzoek naar een hond die morgenochtend model wilt staan in de Lieskampen (Gameren). Ik wil heel graag actiefoto's maken in de sneeuw en een aantal portretfoto's.
Een ander dier is uiteraard ook mogelijk!
Meer info kan in een pb! :)


Ik ben ook opzoek naar iemand die morgenochtend/begin van de middag kan!

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Re: [P/M/H/O]Concept :Meeting op korte termijn;vanuit fotograaf.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 17:26

Ik ben opzoek naar iemand die gaat trouwen/al getrouwd is en model wilt staan in een trouwjurk samen met je man. Ik wil hier graag meer ervaring in opdoen. Het liefst in de omgeving van Aalst (Gld).

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Re: [P/M/H/O]Concept :Meeting op korte termijn;vanuit fotograaf.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 11:55

Ik ben opzoek naar iemand die binnenkort model wilt staan in een trouwjurk samen met vriend/man in pak. De foto's zullen gemaakt worden in een natuurlijk gebied.
Locatie is in overleg (Noord-Brabant, Gelderland).
Meer informatie kan in een pb!:)

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 12:03

Mocht er iemand vanmiddag tijd hebben, er staat een bloesemboom in bloei, geschikt voor een hond/kleine pony (Aalst, gld). Het is niet mogelijk om heel dicht bij de bloesem te komen, maar het is wel prachtig als achtergrond.

Foto's van vorig jaar bij deze boom:
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 12:48

XxDiandraxX schreef:
quintenvo schreef:
Mocht er iemand vanmiddag tijd hebben, er staat een bloesemboom in bloei, geschikt voor een hond/kleine pony (Aalst, gld). Het is niet mogelijk om heel dicht bij de bloesem te komen, maar het is wel prachtig als achtergrond.

Foto's van vorig jaar bij deze boom:
[ [url=m/S2ZjdD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/k1PWs1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KriVpz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/y530O0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pqOn8v.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZWPVa1.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik kan opzich wel met mijn hond(en) wel maar aalst is helaas net wat te ver. Ben wel fan van je fotos!


Dankjewel! Het is dat ik vanavond helaas al vroeg weg moet, anders had ik jouw kant op kunnen komen.

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Re: [P/M/H/O]Concept :Meeting op korte termijn;vanuit fotograaf.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 08:03

Vindt iemand het leuk om bloesem foto's van zijn paard te hebben? De bloesem staat in de Bommelerwaard. Meer info kan in een pb :)

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 16:59

Voor aankomend weekend (vrijdag/zaterdag/zondag) ben ik opzoek naar een paard die model wilt staan voor de bloesem. Ras, leedftijd, kleur, etc. maakt niet uit.
Recente foto's die ik gemaakt heb van een paard bij de bloesem heb ik niet, dit is dan ook de reden dat ik nieuwe foto's wil maken voor mijn portfolio

Foto's van vorig jaar(andere locatie)
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Locatie: (Bommelerwaar)
[ img ]

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 08:13

Is er toevallig iemand met een veulentje op/langs deze route die aan het begin van de middag tijd heeft?
[ img ]

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 09:16

Ennasil92 schreef:
Wel een veulentje redelijk langs de route, maar helaas geen tijd

[ [url=m/j13zd5.jpg]Afbeelding[/url] ]


Jammer! Knap veulentje!


Diertjec schreef:
En hier wel tijd, maar nog een halfuur naar links vanaf Utrecht centraal
[ [url=m/0Pj4at.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik stuur je een berichtje!

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Re: [P/M/H/O]Concept :Meeting op korte termijn;vanuit fotograaf.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 16:06

Omdat vandaag niet meer gaat lukken; is er iemand met een veulentje in de buurt van de Bommelerwaard die morgen tijd heeft?

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 18:24

Gezocht!

Paarden voor in dit prachtige veld met margrieten!

Locatie: Zaltbommel
Datum: Deze week; dinsdagavond, andere dagen moeten nog besloten worden.

Er zullen meerdere fotografen aanwezig zijn (max 3) om jouw paard alleen en samen met jou op de foto te zetten. Het is hiervoor belangrijk dat jouw paard aan een fotohalster kan staan (dun touwhalster wat makkelijk weggewerkt kan worden).
Er is voldoende ruimte om met trailer te parkeren.

Zie ik jou voor mijn lens verschijnen?

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 22:31

Ennasil92 schreef:
quintenvo schreef:
Gezocht!

Paarden voor in dit prachtige veld met margrieten!

Locatie: Zaltbommel
Datum: Deze week; dinsdagavond, andere dagen moeten nog besloten worden.

Er zullen meerdere fotografen aanwezig zijn (max 3) om jouw paard alleen en samen met jou op de foto te zetten. Het is hiervoor belangrijk dat jouw paard aan een fotohalster kan staan (dun touwhalster wat makkelijk weggewerkt kan worden).
Er is voldoende ruimte om met trailer te parkeren.

Zie ik jou voor mijn lens verschijnen?


Zoooo jammer dat ik moet werken :'( anders was ik graag gekomen met Liedewij (en misschien de kleine Nellie)
[ [url=m/alnl0m.jpg]Afbeelding[/url] ]


Andere dagen zijn ook mogelijk!

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 08:24

Ennasil92 schreef:
Helaas werk ik in de horeca en is de woensdag mijn enige vrije avond en dan krijg ik visite. (Of ik moet daar uiterlijk om half acht weer wegrijden)


Uiterlijk half 8 weg rijden zou moeten kunnen!

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Re: [P/M/H/O]Concept :Meeting op korte termijn;vanuit fotograaf.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 11:29

Ik ben opzoek naar iemand met een ezel of met een kat (die aan een tuigje/lijntje buiten kan lopen) die op locatie kan komen, omgeving Kaatsheuvel. Het liefst deze week nog.
Meer info kan via een pb!


quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 16:59

Voor vrijdag 3 januari ben ik opzoek naar een leuke hond om mijn nieuwe lens uit te testen.

Ras en kleur zijn niet van belang. Het is wel belangrijk dat de hond kan staan, zitten en liggen op commando (omdat het gaat om een portfolioshoot). De hond hoeft niet los te kunnen. Het is altijd leuk als de hond nog andere commando's kent.

Daarbij ben ik opzoek naar een puppy. Deze hoeft uiteraard de commando's nog niet te beheersen.

De locatie is bij de ijsbaan te Kaatsheuvel (losloopgebied voor honden).

Tijdens de fotoshoot zullen er portret- en actiefoto's gemaakt worden. Als dank krijg je 2 zorgvuldig bewerkte foto's op hoge resolutie. Extra foto's zijn uiteraard na te bestellen.

[ img ]

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 17:24

Voor aankomende vrijdagochtend ben ik op zoek naar een leuk model (liefst paard of kat) die voor mijn lens wilt staan in de Drunense Duinen (omgeving Kaatsheuvel) om wat nieuwe ideeën uit te werken.

Tijdens de fotoshoot zullen er portret- en actiefoto's gemaakt worden. Als dank krijg je 2 zorgvuldig bewerkte foto's op hoge resolutie. Extra foto's zijn uiteraard na te bestellen.

Ik heb geen speciale wensen qua ras, kleur of grootte.
Graag een pb bij interesse!

[ img ]

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 13:32

Heel last minute, maar is er iemand met een paard die zin en tijd heeft om vanmiddag model te staan in de Drunense Duinen (omgeving Kaatsheuvel)?

Ik wil graag wat ideeën uitwerken. Tijdens de fotoshoot zullen er portret- en actiefoto's gemaakt worden. Als dank krijg je 2 zorgvuldig bewerkte foto's op hoge resolutie. Extra foto's zijn uiteraard na te bestellen.

Ik heb geen speciale wensen qua ras, kleur of grootte, wel is het belangrijk dat je paard/pony een fotohalster om kan (Een soort touwhalster die makkelijk weggewerkt kan worden).
Graag een pb bij interesse!
[ img ]
[ img ]

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 22:59

Voor aankomend weekend of voor volgende week ben ik weer opzoek naar een model!

quintenvo schreef:
Heel last minute, maar is er iemand met een paard die zin en tijd heeft om vanmiddag model te staan in de Drunense Duinen (omgeving Kaatsheuvel)?

Ik wil graag wat ideeën uitwerken. Tijdens de fotoshoot zullen er portret- en actiefoto's gemaakt worden. Als dank krijg je 2 zorgvuldig bewerkte foto's op hoge resolutie. Extra foto's zijn uiteraard na te bestellen.

Ik heb geen speciale wensen qua ras, kleur of grootte, wel is het belangrijk dat je paard/pony een fotohalster om kan (Een soort touwhalster die makkelijk weggewerkt kan worden).
Graag een pb bij interesse!
[ [url=m/DhPVUH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MOK5qj.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 bezoekers