[P/M] Fotomeeting heide Lemelerberg

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jetta_2015
Berichten: 224
Geregistreerd: 29-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 23:01

Weet je zeker dat je met paarden op de Lemelerberg mag komen??? Ik ben er van het voorjaar weggestuurd :P
Is voor mij wel lekker dichtbij, zou eventueel zowel met paard of pony kunnen komen en/of hond.
Wel afhankelijk van wanneer en dan alleen in het weekend i.v.m. werk.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Jetta_2015
Berichten: 224
Geregistreerd: 29-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 21:58

Volgens mij bedoel je de Archemerberg, die ligt er vlak bij. Daar zijn ook de ruiterpaden, je mag niet echt de Lemelerberg op. Wel erom heen... haha maar maakt ook niet uit, het is er wel heel mooi :j *\o/*
Denk dat het er in de herfst ook erg mooie is, met alle herfstkleuren, de heide is nu wel beetje uitgebloeid denk ik.

Jetta_2015
Berichten: 224
Geregistreerd: 29-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 20:00

volgens mij is dat inderdaad de parkeerplaats tussen de lemelerberg en de archemerberg in. Kan je twee kanten op. :D
Je zou misschien nog een oproep op fb kunnen doen voor meer fotografen? Als je modellen te kort komt weet ik mss nog wel een paar, kan er ook eventueel twee meenemen, paard & pony of twee pony's en eventueel een hond, maar dan moet ik er wel nog iemand bij hebben die me daarmee helpt. Maar denk dat dat wel gaat lukken, zeker als het op een zaterdag is. :j *\o/*

Jetta_2015
Berichten: 224
Geregistreerd: 29-05-15

Re: [P/M] Fotomeeting heide Lemelerberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 07:00

Komt hier nog een datum voor ??? Of gaat het niet door?? Gaan nu de herfst in, dan heb je wel hele mooie kleuren....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 39 bezoekers