[HE19] [BoktReport] De vrijdag in beeld

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Kimmie25501
Berichten: 7554
Geregistreerd: 19-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 20:19

JesdaJinn schreef:
Zijn er ook mensen die er alleen heen gaan?


Ja ik ga morgen alleen! Ik wilde graag gaan, alleen niemand wilde mee, dus dan ga ik maar alleen :')

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ strooigoed


FleurSandro
Berichten: 1800
Geregistreerd: 06-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 20:29

Ricie schreef:
Sinds een aantal jaar is het heel erg in opkomst, het boogschieten te paard. Ook dit jaar kan dat natuurlijk niet ontbreken op Horse Event.

De clinic is verzorgd door "Kessen - Moving Mounted Archery". In de recreatiepieste is een parcour opgezet waarin men kon laten zien wat het boogschieten te paard inhoud. Verschillende deelnemers hebben laten zien hoe het allemaal in zijn werk gaat.

Eigenlijk klinkt dit heel moeilijk en voor gevorderde, maar dit zou voor alle niveau's ruiters mogelijk moeten zijn. Op de baan op Horse Event werd geschoten met pijlen zonder punt, dit omdat er rondom publiek staat en er natuurlijk geen risico's genomen kunnen worden.

Ook staat Kessen met een stand op Horse Event, dus als je de komende dagen nog komt is er genoeg informatie te vinden.


[ [url=m/oKwd6N.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/FA7iNt.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/TjtEs3.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/yKgt5l.jpg]Afbeelding[/url] ]


Leuk om alvast te zien! En gelukkig zonder punt, ik vreesde al dat het publiek niet veilig zou zijn bij mij komende zondag haha

Sandro † 24.06.1998 - 15.12.2020 ★

Sterlyn B+10 ~ L1+10 ~ 0.80m+1
Volg ons op Instagram:
https://www.instagram.com/haflingersterlyn/

Met de code FLEURXEJ krijg je 5% korting op je gehele bestelling op https://www.ej.nl
(Enkel sale artikelen uitgesloten, werkt dus wel op vaste prijs artikelen etc)

NienkeV1994
Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: [HE19] [BoktReport] De vrijdag in beeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 20:44

Ik ga morgen ook alleen :j

Paard Optimaal - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden
Bestel mijn e-book 'Ingrediënten in Paardenvoeding' over de 50 meest voorkomende ingrediënten

Iris82
Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 20:45

Wauw Ricie. Dit is zo ongeveer het beste report dat ik tot nu toe gezien heb. Wat schrijf jij leuk! Applaus!

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Ricie
Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: [HE19] [BoktReport] De vrijdag in beeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-19 21:42

Bedankt iedereen voor het lezen en reageren vandaag. Heb vandaag met heel veel plezier verslag gedaan voor jullie. Ik heb een top dag gehad.

Bedankt voor het compliment Iris! Erg leuk om te lezen :o doet me erg goed!

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Laurora
Berichten: 2630
Geregistreerd: 19-07-14

Re: [HE19] [BoktReport] De vrijdag in beeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 22:26

Ik ben nog nooit op horseevent geweest, maar ik wordt best enthousiast van dit verslag! Misschien moet ik ook maar een keer gaan :D
Leuk geschreven en gefotografeerd!

Demeter asked him to make the most beautiful animal that the world had ever seen. So, in an effort to impress her, Poseidon created the first horse
~~~

StillAngel
Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Re: [HE19] [BoktReport] De vrijdag in beeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 22:31

Leuk! Het was heerlijk rustig, denk dat ik voortaan altijd maar op vrijdag ga.

Connie, oftewel in leuke buien: sponsje :D I will never forget you! Mijn lieve konijntje voor altijd in mijn hart..
01-09-2001
30-05-2010

LoveUggs
Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: [HE19] [BoktReport] De vrijdag in beeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 23:08

Wat is er met je buddy van vandaag gebeurd Ricie? Jullie zouden toch met zijn 2en lopen? Of heb jij foto's gemaakt en pre_pegaso geschreven?

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

Ricie
Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: [HE19] [BoktReport] De vrijdag in beeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-19 03:17

Het zijn allemaal zowel mijn foto’s als teksten. pre_pegaso Had problemen met haar laptop. Zoals ik begreep post zij later nog....

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

darkadia
Berichten: 5230
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Re: [HE19] [BoktReport] De vrijdag in beeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 09:00

Leuke verslagjes. En precies van dingen die ik zelf niet heb gezien (op de crafty pony’s na... die waren echt leuk!).

Ik was er ook alleen, heerlijk! Lekker ongestoord kijken waar ik wil, foto’s maken, en was redelijk op tijd naar huis ivm eigen beestjes nog verzorgen.

kimmie1
Berichten: 2341
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 22:25

Ricie schreef:
Aan het einde van de eerste dag was er een heel bijzonder moment. In de Penny Piste heeft niemand minder dan Britt Dekker voor het eerst haar George uitgebracht. Britt heeft George van John de Mol gehad voor haar werk voor Talpa. Toen Britt haar contract getekend heeft voor Talpa besloot ze niet om te onderhandelen over loon maar over een paard, uiteindelijk is dat gelukt en is dit haar George geworden.

Ze schrijft altijd vol enthousiasme over George op al haar Social Media kanalen. Daarnaast heeft hij onlangs gespeeld in haar eigen film die volgende maand in premiere gaat en daarna volop te zien is in vele bioscopen. Na lang en veel trainen was het vandaag zover, voor het eerst heeft ze zich laten zien voor het publiek met George. Tijdens de eindshow op Horse Event heeft ze gereden op het eindnummer van haar film Whitestar.


Hele leuke verslagen gedurende de dag, fijn om te lezen! maar wat hier staat, voor het eerst uitgebracht, bedoel je dan qua show? ze heeft nl al in mei met hem gestart o.a. in Heiloo...

Ik mis je zo ik mis je meer en meer ik zie je in mn dromen keer op keer.....Lieve Mam Luf You!!! 19-8-1949/10-2-2005

Pepperrr
Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: [HE19] [BoktReport] De vrijdag in beeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 22:59

Idd qua show :j

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Ricie
Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: [HE19] [BoktReport] De vrijdag in beeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-19 00:12

Qua show inderdaad, zoals ik begreep en hoorde zou dit voor het eerst zijn geweest dat ze publiekelijk was met George. Het verhaal van Heiloo ken ik persoonlijk niet. Wellicht had ik het net iets anders kunnen verwoorden om verwarring te voorkomen. Leermomentje, altijd handig en fijn!

En goed om te horen dat het leuke verslagen was en dat het fijn te lezen was! :D

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Boras
Berichten: 9933
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 13:56

Leuk zo'n verslag als je er zelf niet bij bent *\o/*

Britt vormt een super mooie combinatie met Georg zo te zien. Ik gun hen heel veel succes en plezier.

Aan de overdadige (sluik)reclame voor Craft stoor ik me een beetje. Normaal wordt dit niet toegestaan, maar verwezen naar bokt markt.

Verder vooral zo doorgaan!

PRE_Pegaso
Berichten: 5
Geregistreerd: 15-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 18:37

Hi Bokkers!

Wegens omstandig heden vrijdag niet kunnen posten maar wilde jullie toch graag meenemen in een verslagje van de vrijdag als bokt reporter op Horse Event.

Al vroeg op de morgen was in de recreatie piste een clinic verzorgd door Lisanne Thomas waar zij vertelde hoe je de verzameling opbouwd zonder verkramping. Dus hoe krijg je je paard in optimale en een relaxte houding zodat hij heel zijn lichaam goed kan gebruiken tijdens de oefeningen die hij moet uitvoeren.
Een interessante clinic waarbij je een duidelijk verschil kon zien tussen ontspanning en verkramping.

[ img ]

[ img ]


PRE_Pegaso
Berichten: 5
Geregistreerd: 15-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 19:02

Horse Event is geen Horse Event zonder heel veel schattige shetlanders met kunsten :)
Thamar Gottjalpsen met de bende van ellende mocht hier dus zeker niet aan ontbreken.
Het was een kleine demonstatie/speeluurtje met schattige kleintjes in kostuum *\o/* *\o/*

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

En misschien hadden jullie hem op de foto al herkend maar de beroemde Rakker mocht ook mee!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 bezoekers