Beleef de zaterdag op Horse Event met Bellatrix en Adamootje

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
obelix
Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Re: Beleef de zaterdag op Horse Event met Bellatrix en Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 15:39

Thanx!! We zijn er erg blij mee, ze zijn goed herkenbaar iig.

keep calm, I'm engaged!!! <3


Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 
Berichten: 101361
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Beleef de zaterdag op Horse Event met Bellatrix en Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 15:41


obelix
Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Re: Beleef de zaterdag op Horse Event met Bellatrix en Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 15:58

Gaaf thanx!! In de app zag ik er al wat langs komen van je, top!!

keep calm, I'm engaged!!! <3

obelix
Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 16:00

sanso schreef:
Ik haal dit toch weer even aan nu de nieuwe fotos van Bellatrix geplaatst zijn. Op die fotos rijd er inderdaad een volwassene op maar op zondag zat er echt een kind op. Niet een van de twee van die fotos.
Ondanks dat hij tot nu toe nog geen hoef verkeerd heeft gezet wilt niet zeggen dat hij dat nooit zal doen. In een krappe piste met veulens en merries. Ook liep er kort een andere hengst bij in de ring. Paard blijft een paard.
Wel fijn te weten dat je goed op hem let wat wel en/of niet teveel voor hem is.

Edit; om deze combinatie heb ik het. Ze heeft hem knap gereden hoor daar hoor je mij niet over maar ik vind het een risico. (Ieder voor zich uiteraard)
Vanaf de tribune zag het eruit alsof er een jong meisje op reed, jaar of 12/13 zou ik haar geschat hebben.

[ [url=m/UDwU8I.png]Afbeelding[/url] ]


Nog even een toevoeging, zaterdag heeft hij niet mee gelopen in het defilé, wel in de show maar in het defilé liepen er 2 merries. Dus dat daar verschillende mensen opzitten kan dan wel kloppen. :))

keep calm, I'm engaged!!! <3

aadburg
Berichten: 624
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: Broekland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 19:57

obelix schreef:
Echt waar ja?? hahahahahah das dezelfde als degene die 'm het hele weekend heeft gereden, zijn eigenaresse die de 20 al voor bij is hoor. :)) Maar zal de complimenten doorgeven.

Tuurlijk blijft het een hengst, daar zijn we ons ter dege van bewust,maar ook dit is weer heel tekenend voor het ras, braaf en super nuchter.
Nogmaals, als wij het niet vertrouwen komt ie niet de ring in. Neem van mij aan dat er dus dan ook echt GEEN kind op z'n rug zit maar alle 3 de dagen gewoon zijn eigenaresse.

Voor de volledigheid: deze hengst weet dat ie hengst is, heeft een aantal jaren natuurlijk gedekt en loopt gewoon zonder enig probleem tussen hengstige merries in de les. Kwestie van opvoeden en zorgen dat ie weet wanneer hij hengst mag zijn:)

Mira283
Berichten: 3525
Geregistreerd: 15-11-11
Woonplaats: Naast mijn buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 22:23



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker