Parkeren is zeer slecht aangegeven

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!
Berichten: 8259
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 10:38

Wij zijn nog lang niet bij de blauwe brug :(

Super veel mensen stappen nu uit


Felien_Kyra
Berichten: 2087
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 10:40

kitlover schreef:
Wij zijn nog lang niet bij de blauwe brug :(

Super veel mensen stappen nu uit

Vind ik dan weer gevaarlijk...

Elaya

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!
Berichten: 8259
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 10:47

Hoeveel pendelbussen zij er? We zien nu heel veel mensen lopen over de bruggen... tot nog toe maar 1 syntusbus gezien

NathalietjeB
Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-18 10:49

:= volgens mij is 't net zo' 'n zooitje aan 't worden als gister

A_nouk
Berichten: 11630
Geregistreerd: 02-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 10:49

Als er file staat ben je er te voet veel sneller. Ik heb er gisteren een 10 minuutjes op gelopen vanaf de parkeerplaats :)

Scheelt een boel ellende!

Felien_Kyra
Berichten: 2087
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 10:53

NathalietjeB schreef:
:= volgens mij is 't net zo' 'n zooitje aan 't worden als gister

Ik denk het ook :')

Elaya

Gimme_Joy
Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 10:58

Ja is het weer enorme file? Ik wil zo in de auto stappen. Ik wordt gebracht, maar als het zo druk is laat ik het...

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!
Berichten: 8259
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 11:01

Niet je laten terugsturen. Waar je linksaf naar de parkeerplaats gaat zijn wij doorgereden en gekeerd. Er is nog zat ruimte.

Wat een ongelofelijke ongeorganiseerde rotzooi :n

Er staat ook bijna 200 man op de bussen te wachten denk ik, allemaal kleine kinderen. Wij zijn maar gaan lopen.

Gimme_Joy
Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 11:05

Wat een blamage... maar hoe lang sta je ongeveer vast?

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!
Berichten: 8259
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 11:07

Wij hebben ruim een uur gestaan, mensen die zich hebben laten draaien staan nu de andere kant op weer vast. Vanaf het oosten naar he is weer vrij geloof ik.

xxxmh
Berichten: 3479
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 11:09

Ik denk dat we allemaal massaal moeten gaan klagen bij horse event! Dit kan toch niet.. ik koop een dagkaart voor de hele dag maar door dit ben ik maar de halve dag geweest terwijl ik redelijk optijd weg ging van huis. Een compesatie o.d.

En die parkeerplaats waar ik stond was een half uur lopen en dan betaal je belachelijk veel geld om te parkeren en dan een pokke eind te lopen. Mijn moeder zit nu met haar been omhoog door dat eind wat ze moest lopen gisteren.

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

poes
Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 11:13

Het hangt heel erg af van waar je komt. Vanuit Haarlem kort rijden en gelijk dichtstbijzijnde parking op. Voor mij gaat het dus gelukkig goed.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

Olympia
Berichten: 55601
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 11:14

God wat een gezelligheid en geklaag. Al iedereen tegelijk komt dan krijg je al snel file. Dat is bij elk evenement en niet alleen bij HE

Geniet gewoon van de tijd die je wel hebt en stel je instelling bij. Ik ben gister baar een festival geweest. Door parkeerellende en pendelbus ellende het 1e optreden gemist. Erg balen, maar so be it.

Rust zacht Olymp † 14 oktober 2003
Dag lieve Wally † 15 januari 2018

SeaSide
Berichten: 2307
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 11:20

Wij hebben 0.0 file gehad waren gewoon op tijd.

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com

Tazzey
Berichten: 9498
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 11:32

Olympia schreef:
God wat een gezelligheid en geklaag. Al iedereen tegelijk komt dan krijg je al snel file. Dat is bij elk evenement en niet alleen bij HE

Geniet gewoon van de tijd die je wel hebt en stel je instelling bij. Ik ben gister baar een festival geweest. Door parkeerellende en pendelbus ellende het 1e optreden gemist. Erg balen, maar so be it.


Dat is dus niet bij ieder evenement wat hier georganiseerd wordt. Er worden jaarlijks meerdere evenementen daar gehouden en een aantal zijn vele malen groter dan Horse Event en daar komt vele malen meer verkeer op af en nog nooit hebben we problemen gehad.
Dit is gewoon een slechte organisatie.

Gimme_Joy
Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 11:43

Ik ben er hoor. Geen file niks. We reden eerst rechtdoor omdat er pionnen stonden waar je ook rechtsaf kon. Dus gekeerd en net afgezet bij de rotonde. Fijne dag allemaal!

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Veulen84
Berichten: 10876
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 13:58

Maar ze stonden vanmorgen al mensen door te wuiven naar de verste parkeerplaats. Maar ik sloeg gewoon rechts af. Was meer dn genoeg ruimte.

Te koop traditioneel model dressuurzadel met kort draagvlak. 17/17,5 inch en boommaat 33. Pb voor foto's en info.


Ricie
Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 14:12

Veulen84 schreef:
Maar ze stonden vanmorgen al mensen door te wuiven naar de verste parkeerplaats. Maar ik sloeg gewoon rechts af. Was meer dn genoeg ruimte.


Ik heb al meer van ditsoort reactie's hier voorbij zien komen. Toch wil ik hier even op inhaken....dit bericht is niet specifiek alleen op Veulen84 gericht maar even op iedereen. En niet aanvallend bedoeld, het is niet de bedoeling dat dit een felle discussie wordt maar puur even ter info.

Zelf snap ik maar al te goed dat jullie al lang vast gestaan hebben met zijn allen. Graag snel naar binnen willen en een goed parkeerplekje willen hebben. Dit begrijp ik allemaal volledig. Maar toch....ze staan hier met een reden. Dat ze "je" doorsturen naar een andere parkeerplaats, is in je ogen misschien niet logisch...maar hier hebben ze vast een goeie doordachte reden voor.

Veel mensen beseffen niet dat deze mensen hoog staan, heel hoog staan. Alles wat je tegen komt staat onder hun muv hulpdiensten die met spoed onderweg zijn en hun verlichting voeren. Dit is het enige dat een verkeersregelaar voor moet laten gaan. Staat je verkeerslicht op groen? Dan is dat pech, als hij je stil zet ga je stil staan. Hij heeft meer te zeggen dan een verkeerslicht, heeft een passerend voertuigen haaientanden maar mag die eerst? Ook dat kan gewoon. Verkeerstekens en regels gelden dan niet meer. Als weggebruiker heb je ten alle tijden naar deze mensen te luisteren. Dus als hij je rechtdoor stuurt in plaats van rechtsaf wat jij graag wil heb je rechtdoor te gaan.

Dit wil ik jullie even meegeven. Zelf ben ik werkzaam als beroeps verkeersregelaar dus weet exact hoe dit spelletje werkt. En hoe vervelend en irriterend het is als mensen niet naar je luisteren op de weg. Want ook sta je daar door de veiligheid.

Daarnaast hoop ik voor de bokkers die niet naar deze beste man of zijn collega's hebben geluisterd dat hier geen werk van gemaakt gaat worden. Want dan wordt het een duur dagje Horse Event want kan je nog een rekening van 380 euro op de mat verwachten binnenkort. Want dat is de bekeuring voor het negeren van de aanwijzingen van onze grote vriend.

Nogmaals, niet aanvallend bedoeld maar puur informatief. Hoop dat jullie de volgende keer even nadenken als jullie zo iemand tegen komen op de weg en wel gewoon luisteren. Ik wil niet dat dit nu een heftige discussie wordt in dit topic, reageren mag wat mij betreft. Maar het moet zo wel klaar zijn, als jullie behoefte hebben een heftige discussie te voeren hierover, dan graag in een nieuw en ander topic om dit topic schoon te houden.

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Gwenvd
Berichten: 1728
Geregistreerd: 20-07-15
Woonplaats: In t westen

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 15:34

Ik kwam van de andere kant op de n205, 10 minuutjes bij t stoplicht en toen was ik er. Ook geen rij voor de ingang :)

Vond het wel mega druk maar wel heel leuk met Zoveel standjes en informatie. Helaas had ik niet zoveel tijd om alles rustig te bekijken.

Strooigoed

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!
Berichten: 30604
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 16:24

Hier vanwege de druktes van gister vandaag op tijd weggegaan. En waren er supersnel. Wat vroeg maar ach dat beter dan heel laat.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

SeaSide
Berichten: 2307
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 18:22

Ok, wij staan al 20 min stil na 10 meter te hebben gereden op het parkeerterrein.. haha hoop dat we ooit vanavond nog thuis komen.

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com

Veulen84
Berichten: 10876
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 18:24

Ricie schreef:
Veulen84 schreef:
Maar ze stonden vanmorgen al mensen door te wuiven naar de verste parkeerplaats. Maar ik sloeg gewoon rechts af. Was meer dn genoeg ruimte.


Ik heb al meer van ditsoort reactie's hier voorbij zien komen. Toch wil ik hier even op inhaken....dit bericht is niet specifiek alleen op Veulen84 gericht maar even op iedereen. En niet aanvallend bedoeld, het is niet de bedoeling dat dit een felle discussie wordt maar puur even ter info.

Zelf snap ik maar al te goed dat jullie al lang vast gestaan hebben met zijn allen. Graag snel naar binnen willen en een goed parkeerplekje willen hebben. Dit begrijp ik allemaal volledig. Maar toch....ze staan hier met een reden. Dat ze "je" doorsturen naar een andere parkeerplaats, is in je ogen misschien niet logisch...maar hier hebben ze vast een goeie doordachte reden voor.

Nogmaals, niet aanvallend bedoeld maar puur informatief.


Eerlijk, de reden ontgaat mij. De verwarring en oponthoudt maakt mensen alleen maar boos. Bovendien moet je het dan wel aangeven. Maar een half leeg parkeerterrein. Dat is onzin. Dat hadden ze veel sneller kunnen doen.

Inmiddels sta ik al ongeveer 25 minuten in de file om van het parkeerterrein af te komen.

Knullig...

Te koop traditioneel model dressuurzadel met kort draagvlak. 17/17,5 inch en boommaat 33. Pb voor foto's en info.


Silly1972
Berichten: 14775
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 21:51

SeaSide schreef:
Ok, wij staan al 20 min stil na 10 meter te hebben gereden op het parkeerterrein.. haha hoop dat we ooit vanavond nog thuis komen.


Het heeft mij ruim een uur gekost om van het parkeerterrein af te komen, wat een ramp was dat zeg.

[PP] [VOLG] Bonte Cashmiro van jaarling tot ............
Ceasar ter linden x Harmony 6 maart 2017 geboren

MaNdiii
Berichten: 1771
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: OBL

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 22:06

Als ik dit zo lees hebben wij geluk gehad. We kwamen van de andere kant en konden bij het stoplicht gelijk op de verste parkeerplaats parkeren. Hebben eerst een half uur gewacht op een bus maar dat schoot ook niet echt op. Toen maar gaan lopen. Voor het parkeergeld had ik eigenlijk wel meer verwacht.

Even kort gezegd parkeren was chaotisch en hopelijk wordt hier van geleerd (meer pendelbussen bv.)

:¨·.·¨:
`·.Klaas en Bi d'Hilly ♥
[ITP] Klaas na lange tijd weer eens itp

SeaSide
Berichten: 2307
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 22:13

Silly1972 schreef:
SeaSide schreef:
Ok, wij staan al 20 min stil na 10 meter te hebben gereden op het parkeerterrein.. haha hoop dat we ooit vanavond nog thuis komen.


Het heeft mij ruim een uur gekost om van het parkeerterrein af te komen, wat een ramp was dat zeg.


Wij hebben indd ook een uur gestaan, maar vermaakte ons met folders, muziek en eten. Alleen werd er op den duur een vrouw zo boos dat ze met pionnen ging gooien naar de parkeerwachters :+ . Vond dat erg sneu maar wachten is niet voor iedereen denk ik dan maar..

Parkeren was slecht geregeld en hoop dat ze hier van hebben geleerd, verder hebben wij ons prima vermaakt miste wel een hoop grote namen.

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, Furst en 32 bezoekers