Foto's markt puinhoop/werkt niet.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli, BartVB

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
rina
Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Foto's markt puinhoop/werkt niet.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-23 12:08

Ik zat wat nieuwe advertenties te maken, maar de upload voor de foto's werkt niet. Althans hier niet. Blijft hangen als ik een foto geselecteerd heb en die wil uploaden. Klik ik ondanks dat verder krijg ik in eerste instantie ook geen foto te zien bij de advertentie. Bewerk ik de advertentie, komt ineens de al geuploade foto ook tevoorschijn. Altans in het klein, hij is niet aanklikbaar. En de advertentie is ineens een chaos, met HTML code erin.


[ img ]

En mijn oudere advertenties, die er al even opstaan, zie je de foto's wel in het klein. maar zijn ze niet aanklikbaar.
Iemand enig idee? Of ben ik de enigste?

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.


JPitty
Lid Nieuwsredactie
Berichten: 25868
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 15:30

Problemen met de foto's op de Bokt Markt worden vaak veroorzaakt door een Addblocker. Heb je die toevallig aan staan voor Bokt? En zo ja, is het probleem er dan ook nog als je de Addblocker uitschakelt?

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 23368
Geregistreerd: 09-04-01

Re: Foto's markt puinhoop/werkt niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 15:51

Aangezien je vraag over de markt gaat verplaats ik je topic naar MarktZaken

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

rina
Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-23 16:17

JPitty schreef:
Problemen met de foto's op de Bokt Markt worden vaak veroorzaakt door een Addblocker. Heb je die toevallig aan staan voor Bokt? En zo ja, is het probleem er dan ook nog als je de Addblocker uitschakelt?


Die staat idd aan. Ik ga testen.

Edit: getest. de oude advertenties werken dan wel normaal. De nieuwe blijven de HTML in de tekst staan.

2e edit voor Bart: firefox, nieuwste versie. Windows 10 laptop.

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.

Azmay
Berichten: 17982
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Foto's markt puinhoop/werkt niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 16:20

Ik kan bij jou advertenties de fotos goed bekijken en zie ook de html in de tekst staan.
Mogelijk moet je ze opnieuw posten met de adblocker uit? :o

JPitty
Lid Nieuwsredactie
Berichten: 25868
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Foto's markt puinhoop/werkt niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 16:42

Addblocker uit heeft dan inderdaad geen effect meer op een advertentie die je al geplaatst hebt. Wat gebeurt als je hem met de addblocker uit opnieuw maakt en post?

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1


rina
Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re: Foto's markt puinhoop/werkt niet.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-23 17:21

Geen idee, want dat ga ik dus niet meer testen. Ik heb die adblocker niet voor niks op mijn laptop staan en ook voor bokt ga ik die niet uitzetten.
Het topic mag dicht wat mij aangaat.

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker