Is er iets van een Groninger paard database?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anananda
Berichten: 90
Geregistreerd: 20-04-21

Is er iets van een Groninger paard database?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-23 18:49

Ik ben dus op zoek naar twee Groninger merries, of eigenlijk alleen hun paspoortnamen. Eentje heb ik gevonden op Horsetelex maar de andere kan ik nergens vinden. Heb haar geboortedatum, chipnummer, levensnummer en een deel van haar stamboom maar nou vroeg ik me af, is er iets van een Groninger paard database waar ik haar kan opzoeken? Moet echt alleen de paspoortnaam hebben. Heb al het chipnummer opgezocht maar daar stond dus geen naam bij... Alvast bedankt! :D


Elisa2
Berichten: 37047
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Is er iets van een Groninger paard database?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-23 09:25

Heb je al contact gezocht met het stamboek?

Als er ergens een database zou zijn dan is het daar lijkt me.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

Muronia
Berichten: 19503
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-23 09:39


Stal Muronia - Groninger Paarden fokkerij - gecertificeerde K.I.-service op locatie provincie Groningen / Drenthe
Veronia (v. Macho Polo), voor 2024 drachtig van Leffe (Lenard x Onno S) - Elonia (v. Ecksteins Eminenz) voor 2025 gedekt met Major (Mylord x Valentin) - Florentino (v. Florencio) - Wainonia (v. Oliver) - Elmira (v. Krimh)
[KS-MK] Stal Muronia gaat op naar een '24 Groninger veulentje


Anananda
Berichten: 90
Geregistreerd: 20-04-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-23 09:56



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 125 bezoekers