Enquête natuurgeneeskunde in de paardenfokkerij

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anoukka3
Berichten: 42
Geregistreerd: 20-08-11

Enquête natuurgeneeskunde in de paardenfokkerij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-19 12:20

Hallo allemaal,

Bent u (of kent u) een paardenfokker (hobbymatig of professioneel), dan zou het mij heel erg helpen als u mijn enquête in wil vullen of wil delen.

Het is voor mijn afstudeerscriptie met als onderwerp: de bijdrage van natuurgeneeskunde aan het fokken van fysiek en mentaal gezonde paarden.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdlcbTuz3Wj4sVG8yTIJX8QhdN3-v9rikoaZUVuxVBM8aLPrg/viewform?usp=sf_link&fbclid=IwAR2fozuUlWSxnqUn7ziLjdh2RVnsjBwFTE8GHejrUkoxW3EYpNjFl-m22uA

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Anouk

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 12:56

Hmmm stonden wel wat vragen bij waar ik niks mee kon. Zeker niet als we het hebben over gezonde paarden fokken.

Dat er mensen zijn die homeopathie en kruiden inzetten en dat ook doen als ze een paard fokken is uiteraard prima.

Maar gezonde paarden fokken begint met het gebruik van gezonde dieren. Fysiek en mentaal.
Als je fokt met ouders die niet gezond zijn heb je kans veulens te fokken die dat ook niet zijn.

Snap dus niet zo goed wat je straks met de uitkomst kunt.

alice0cullen

Berichten: 2434
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 13:14

NatasjavE schreef:
Hmmm stonden wel wat vragen bij waar ik niks mee kon. Zeker niet als we het hebben over gezonde paarden fokken.

Dat er mensen zijn die homeopathie en kruiden inzetten en dat ook doen als ze een paard fokken is uiteraard prima.

Maar gezonde paarden fokken begint met het gebruik van gezonde dieren. Fysiek en mentaal.
Als je fokt met ouders die niet gezond zijn heb je kans veulens te fokken die dat ook niet zijn.

Snap dus niet zo goed wat je straks met de uitkomst kunt.


Deze gedachte had ik dus ook een beetje.

Seltje

Berichten: 3306
Geregistreerd: 25-05-10
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 13:18

Wat een enorm eenzijdige enquete... deze enquete is redelijk zwart-wit, terwijl er nog een enorme grijze zone is.

BigOne
Berichten: 38252
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Enquête natuurgeneeskunde in de paardenfokkerij

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 13:26

Kun je weinig mee en beantwoord zeker niet aan je onderzoek. Heel veel heeft weinig met natuurgeneeskunde te maken.