Opzoek naar Kadans

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jewelx
Berichten: 1
Geregistreerd: 26-04-19

Opzoek naar Kadans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-19 14:52

Hallo!

Mijn naam is Jewel en ik ben opzoek naar het paard dat mijn moeder vroeger altijd heeft gereden. Een koffievos merrie genaamd Kadans (Wolfgang x John u to berry xx). Haar vader is Wolfgang en moeder is Els. Ze komt uit 1992 dus of ze nog leeft weten we niet. Maar mijn moeder heeft haar jarenlang gereden en we zouden het geweldig vinden als we haar nog een keer kunnen bezoeken!

Groetjes, Jewel en Laura


Peterina
Berichten: 9148
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Neerpelt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 21:16


Anoeska27
Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 21:35

Peterina schreef:
https://www.horsetelex.nl/horses/pedigree/120172/kadans

Haar nakomelingen zijn te zien. Zelf is zij ook Keur.
Als je iemand kent die KWPN lid is en de databank in kan, dan zoek op de fokker's naam van haar nakomelingen. Daar hebt je dan een aanknopingspunt om te beginnen.

Dat staat er tegenwoordig niet meer standaard in, alleen als de fokker / geregistreerde daar toestemming voor heeft gegeven. Ik heb even bij deze merrie en haar jongste nakomelingen gekeken en daar staat geen fokker bij.

Peterina
Berichten: 9148
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Neerpelt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 19:16

Klopt. Maar met de namen van deze veulens kan je nagaan of zij ooit op een keuring zijn geweest, ooit wedstrijd hebben gelopen, enz enz ….. vraagt wat opzoek werk maar via via kan je in contact komen met hun huidige eigenaren en dan via hun aan de naam van de fokker.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: karmas, LaDonna75, lina1998, miekxlady97 en 46 bezoekers