Hoe lid worden van het stamboek?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lfrwinterz
Berichten: 96
Geregistreerd: 22-12-17

Hoe lid worden van het stamboek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-19 20:04

Hoi!

Ik heb twee weken geleden een Shetlander gekocht bij een handelaar bij mij in de buurt. Hij vertelde me dat ze stamboekpapieren heeft maar dat ik nog lid moet worden van het stamboek.

Ik heb nog nooit iets te maken gehad met stamboeken etc, dus het zou heel fijn zijn als iemand me kan uitleggen hoe dat allemaal zit! Hoe ik er lid van moet worden en wat voor voordelen het heeft.

Heel erg bedankt alvast!
Groetjes


Onali
Berichten: 18433
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Hoe lid worden van het stamboek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 20:16


Black is the colour of my true love's hair

Dennis
Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: Hoe lid worden van het stamboek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 22:09

Je bent niet verplicht om lid te worden van het stamboek. Maar het is natuurlijk wel leuk!

Ook op naam zetten kan zonder lid te worden, dan betaal je wel een beetje meer voor de handeling.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


idefix4
Berichten: 4355
Geregistreerd: 15-07-08
Woonplaats: bommelerwaard

Re: Hoe lid worden van het stamboek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 22:11

Lidmaatschap is natuurlijk wel prijzig als je alleen een naamswijziging wil doen. Ga wel voor jezelf na wat je ermee wil doen. Lid zijn is vooral interessant voor de fokkers.

Groetjes, Anouk!
Engels gediplomeerd (Qualified) zadelmaker en lid van Society of Mastersaddlers in Engeland. Tevens zadel fitter. Kijk eens op mijn site: http://www.wellsaddle.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Umeo en 95 bezoekers