KWPN merrie stamboekkeuring IBOB EPTM ect.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
liesen
Berichten: 686
Geregistreerd: 28-03-09
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 10:10

Nou onze merrie is gisteravond eindelijk gearriveerd *\o/*
Zag zo op tegen te 2 uur durende terug reis! Maar gelukkig viel het 100% mee. Paard stond zo stil dat we ons afvroegen of ze nog leefde :').
Gisteravond om kwart over 11 waren we thuis.
Gelijk in stalletje gezet om lekker uit te rusten van de lange reis.
Mijn vriendin (waar ze bij aan huis staat) moest vanmorgen om 6 uur werken dus die keek om kwart over 5 vanmorgen in haar stalletje en toen lag ze lekker te slapen. Alles mooi rustig.

Ik zelf ging er vanmorgen om half 8 naartoe om te voeren en buiten te zetten. Ze was zo lief en braaf ook met het buiten zetten. Helemaal super !


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Brightlin-s Dressuur B+20 L1+19 L2+22 M1+15
Olvira v. Legaat b+18
Jamaica Wobbes v.Rhodium
verkocht


liesen
Berichten: 686
Geregistreerd: 28-03-09
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 18:30

@sorisso ja zeker!

Hier gaan de vorderingen ook lekker snel. Eerste week zit er alweer op. Ze begint nu echt te wennen en wat chiller te worden.

Gister voor het eerst gelongeerd. Nog wat onstuimig en 1x losgetrokken. Kwam omdat een ander meisje op stal met haar paard bezig was en daardoor begon ze te rennen. Balen was dat maar gelukkig kon ik haar snel weer pakken. Daarna heeft ze nog een keer op haar achterbenen gestaan en snel omgedraaid. Rechtsom is duidelijk haar moeilijke kant.
Ging niet echt zoals ik gewild had.
Paard had redelijk wat stress ervaren de eerste keer.

Maar vannacht lopen piekeren wat ik er aan kon doen en vanmorgen er maar weer op af. Ik was mooi alleen op stal dus geen drukte om ons heen. Nou ze had me toch veel geleerd van gister. Ik heb haar eerst met een meter tussen ons in de bak rond gestuurd. Dat ze de aandacht bij mij moest houden.
Rechtsom was ik 1 keer bang dat ze weer ging rennen maar gelukkig kwam ze snel terug. Uiteindelijk was ze super scherp op mij en kon ze al stap draf stap op commando. Galop hebben we nog niet gedaan. Ik ben helemaal blij *\o/* .

Oja ook heb ik voor het eerst haar hoeven uitgekrabd en peesjes om gedaan. Ze voelde zo chill aan vandaag.

Morgen heeft ze een dagje vrij. #tevreden :D


[ img ]

[ img ]

Brightlin-s Dressuur B+20 L1+19 L2+22 M1+15
Olvira v. Legaat b+18
Jamaica Wobbes v.Rhodium
verkocht

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers