Fjordje of Friesje, kunnen jullie me helpen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 07:54

Hahahahaha,

hoe bedoel je vooroordeel?

Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat Friezen veelzijdiger zijn dan Fjorden,

HEt is in iedergeval makkelijker om met een fries wat verder te komen in de dressuur dan met een Fjord,
ik vind ook dat Friezen beter springen dan Fjorden.

Maar als je zelf geen duidelijke voorkeur hebt zou ik voor de Fjord gaan, hou je een boel centen in je zak!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-01 09:53

Sjuimpje, ik zal het eventjes uitleggen Haha!
Ik zoek dus een paardje, die gewoon lekker in de wei staat, die ik zo kan pakken en wegrijden, en die als leerpaard later zal dienen voor mijn jaarling. Het is absoluut niet mijn bedoeling om daarmee op concours te gaan, maar puur om recreatief te rijden. Ik weet dat friezen dit absoluut ook kunnen. Maar, moet je kijken daar het prijsverschil...En dat vind ik ook belangrijk. Ik heb dus absoluut geen vooroordelen, heb zelf ook op friezen gereden, maar ook op fjorden, en ik denk, mede door de mening van anderen, dat ik voor een fjord ga. En daar bedoel ik dus helemaal niet mee dat friezen geen goede recreatiepaarden zijn, maar persoonlijk denk ik dus dt ik met een fjord gelukkiger ben Haha! , en daar gaat het om, toch?
Dat neemt niet weg dat ik friezen absoluut hele toffe paarden vind!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 09:59

Ik doelde meer op de reactie van little rosie...

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-01 10:25

Ok, ik dacht ook al dat je misschien pissig op mij was....gelukkig dan maar weer Haha!

groetjes,
Manon