Bon Bravour

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LDRD
Berichten: 9868
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 17:33

Inderdaad dat jammer dat hij niet meer in de dekdienst is. Had er een werkelijk fantastische E pony van. Dier heeft alles mee, bloedmooi, liever zijn ze er niet en nog veel potentieel ook nog. Alleen de maat was jammer voor ons -O- . Genoten van de jaren dat ze bij ons was <3 .
Zou zo weer terugdekken met BB als hij nog beschikbaar was en zou de maat wel voor lief nemen :j .



LDRD
Berichten: 9868
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 17:42

Inderdaad Janne, dat is wel heel zonde dat hij niet gestart wordt. Volgens mij is er met de potentie niet veel mis.

LDRD
Berichten: 9868
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 12:01


LDRD
Berichten: 9868
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 12:16

Zeker jammer. Heb onze merrie ruim een jaar geleden verkocht. Heb er eigenlijk een klein beetje spijt van, hoewel ze super terecht gekomen is. :o

LDRD
Berichten: 9868
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 12:28

Een liever, mooier dier met zeer veel talent is er bijna niet te vinden dan deze merrie. Eén minpuntje, 5 jarig op 1.54 gemeten. E pony dus. Dat was de reden om haar te verkopen. Ze loopt nu succesvol in de ponysport.

Ik heb éénmalig met een ponyhengst met haar gefokt. Haar nakomeling heeft zich super ontwikkeld inmiddels.
Door dit succesvolle uitstapje naar de pony's heb ik besloten dat ik mij in de toekomst ook ga richten op de pony fokkerij (vind het leuker dan ik zelf had gedacht). Maar helaas heb ik deze merrie nu dus niet meer ;( . En de nieuwe eigenaresse is megagelukkig met haar en heeft zeer veel ambitie, dus terugkopen is geen optie.

LDRD
Berichten: 9868
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 12:44

Ja, dat is min of meer wel de bedoeling om wat om te schakelen naar de D pony's. Helemaal de goede koers hebben we daar nog niet voor te pakken alleen :') .

LDRD
Berichten: 9868
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 10:24

Wat leuk om BB weer eens te zien en wat is het toch een knap dier.
Helaas hebben wij onze BB merrie niet meer *stiekem wel een beetje spijt van :j *.
Goede nieuws is dat ik nog een hele leuke palomino kleinzoon van hem heb *\o/* .

LDRD
Berichten: 9868
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 16:40

Fraai dier hoor Janne :j .

LDRD
Berichten: 9868
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 11:28

De door ons gefokte BB merrie is gisteren Kampioen L2 Limburg geworden bij de pony's *\o/* .
Altijd al geweten dat het een superdier is, maar het is zo ontzettend leuk als dat er ook echt uitkomt :j .
Zo lekker rustig ronddraven ook met de oortjes erop in de ereronde <3 .

Zo wil ik nog wel een paar BB's fokken :D .

LDRD
Berichten: 9868
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 15:41

Oh Janne, die van jou ziet er ook geweldig uit zeg! Ook lekker die oortjes erop. Fijne uitstraling hoor.
Is die foto in Ermelo gemaakt?

De palomino komt inderdaad uit deze Bon Bravour merrie. Ben blij dat ik uit deze merrie toch nog zo'n toppertje heb staan. Enige jammere is dat het een ruin is en dat een veulentje ermee fokken er dus niet in zit -O- . En de combi herhalen met de hoop op een merrie zit er dus ook niet in aangezien ze niet meer van mij is. *best een beetje spijt van de verkoop*

LDRD
Berichten: 9868
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 10:26

Leuk dat ze op het NK liep.

"Onze" BB loopt komend weekend op het NK. Uiteraard heel benieuwd hoe de combi het gaat doen.

LDRD
Berichten: 9868
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 18:14

[***] schreef:
De ponyfokkerij is tegenwoordig ook wel serieus te nemen
Als ik ooit een goede fok die in de E maat zou blijven hangen dan zoek ik er zo’n gave Duitse rijpony bij


Beetje off topic hier, maar inderdaad is de ponyfokkerij een serieus ding tegenwoordig. Het ontbreekt in NL best wel aan hele goed fijne speciale sportpony's heb ik gemerkt. De palomino is/was veel interesse voor.
Ik ga dit jaar op zoek naar een duitse rijpony merrieveulen (jaarling mag ook nog). Moet wel één zijn met een zeer goede afstamming, moet buitengewoon fraai zijn (X factor :D ), dito kunnen lopen en dan ook nog graag een lekker kleurtje :+ . Ben denk ik te veeleisend :o , maar als er dit jaar niks voorbij komt dat me bevalt dan volgend jaar maar in de herkansing.

LDRD
Berichten: 9868
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 13:40

Wat een gaaf paard Janne! <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: tjee en 45 bezoekers