Wie nog meer hier een Criollo?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 17:15

Ik heb 12 jaar een criollo bij gereden, geweldig sterk paard. Tim is inmiddels bijna 30 en staat nu bij een rusthuis :D Tim is destijds uit Argentiniƫ overgekomen.

Veelal meegenomen op vakanties naar de veluwe en altijd de eerste dag m'n handen helemaal vol aan 'm maar wat een tof karakter :D

Verder inderdaad helaas nooit nog een criollo tegen gekomen.. Wel jammer, want t zijn ijzersterke paardjes met een top karakter :D


[ img ]

[ img ]



xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 13:09

Maflinger_S schreef:
@Wieneke: da's Tim van Cath toch? Wow, hij is 30 en woont nu in een rusthuis. Mooi om te lezen!
(We waren 11 jaar geleden stalgenootjes in Voorschoten.)

Jaa klopt! Oh dan heb ik je misschien wel eens gezien, als Cath op vakantie was deden mn moeder en ik Tim en Cas (en had ze toen ook Nica al?). Daarna heeft ze een poosje bij ons op stal gestaan en kon ik Tim meenemen wanneer ik wilde, heerlijk paard :D

Eerst stondtie bij een groep oudere ruinen, maar Timmetje is altijd een merrie liefhebber geweest, dus nu mag hij lekker bij z'n eigen groepje merries staan :D Hij heeft het geweldig naar z'n zin :)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 13:20

Maflinger_S schreef:
Wij hebben destijds 4 jaar op AAW rondgelopen (onze haflinger woonde daar) en in die tijd Cath met Tim en Cas en later dus met Tim en Nica regelmatig gezien en gesproken. Toentertijd stond Mea daar ook nog op stal.

Ik kan me niet herinneren dat ik jou en je moeder destijds ben tegengekomen maar wij zijn elkaar later wel tegengekomen bij WRAN wedstrijden en hebben elkaar ook wel eens gesproken. Bijvoorbeeld een paar jaar terug bij Wennekers waar wij foto's van jou hebben gemaakt.

Oh joh klein wereldje, hmm zou toch echt moeten xD misschien hebben we elkaar dan dat weekje gemist ofzo, dat we op andere tijden waren :) Jaa dat klopt! Dat was ik weer even helemaal vergeten :D :+


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hooi, IASCrawler, maessie en 50 bezoekers