KWPN merrie stamboekkeuring IBOB EPTM ect.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Marijkeeee
Berichten: 6278
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 09:38

Nee ik heb geen lijst van deelnemende paarden. Helaas kun je ook niet meer de inschrijvingen opzoeken. Maar ik kan je morgenochtend wel appen wanneer ik daar ben, is dat een idee?? Tenminste als ik het niet vergeet :P ik probeer daar voor 8u te zijn. Ze moet half 9 al voor het aanmelden ect.

Laat maar weten van welke hengsten je wat wilt zien.


Marijkeeee
Berichten: 6278
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Re: KWPN merrie stamboekkeuring IBOB EPTM ect.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 10:10

Als het vanwege de AVG komt, dan mogen ze ook niet de gegevens van de geregistreerde online zetten. Daar staat adres en telefoonnr bij.


Marijkeeee
Berichten: 6278
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Re: KWPN merrie stamboekkeuring IBOB EPTM ect.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 07:17

Die van ons alleen stamboek. 70 70 kreeg ze. Het klopt wel, want ze liet haar niet mooi zien.. ze was toch iets meer onder de indruk dan we hadden verwacht. Daardoor hield ze haar wat vast in alle gangen en tijdens het springen was het misschien twee keer dat ze even iets meer liet zien. Ja wel voorzichtig ze kwam er niet aan, maar deed ook niet de moeite voor de lage hupjes :+ Viel mij nog heel erg mee de punten, het was gewoon niet goed genoeg maar gelukkig exterieur wel sterwaardig.

Marijkeeee
Berichten: 6278
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Re: KWPN merrie stamboekkeuring IBOB EPTM ect.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 21:24

Leuk Sue!! Mooie grote bak ook! Dat doet ze leuk!!

Marijkeeee
Berichten: 6278
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Re: KWPN merrie stamboekkeuring IBOB EPTM ect.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 08:09

Leuk een Grand Slam. Wij doen de Grand Slam x Indoctro over een paar weken naar de keuring, late stamboekkeuring in de buurt. Het is alleen wel een groot groot paard :P
@Amaryllis: Is die van jullie ook goed aan de maat?

Marijkeeee
Berichten: 6278
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Re: KWPN merrie stamboekkeuring IBOB EPTM ect.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 10:14

https://www.kwpn.nl/nieuws?itemId=NewsItem:19849

Gisterochtend is onze grote ;) 3 jarige Grand Slam x Indoctro merrie ster verklaard. We hadden zelf niet hele hoge verwachten, mede ook vanwege haar maat. Oké we vinden het een mooi paard dat goed weet hoe ze met haar grote lijf om moet gaan. Maar dat ze het zo goed zou doen :) stiekem wel een beetje trots.

Marijkeeee
Berichten: 6278
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Re: KWPN merrie stamboekkeuring IBOB EPTM ect.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 10:49

Misschien de online dressuur wedstrijd ;) Jord doen ze nu volgens mij ook Z2.

Mijn plan was dit jaar om met 3 naar de CK te gaan als alles goed zou verlopen en 1 IBOP. 2 zijn al ster alleen wou graag eerst sport springen erbij halen. Denk niet dat het gaat lukken gezien dat springen niet online kan ;) en voordat ze weer lekker in het ritme zitten kost ook wel wat tijd. Dus afwachten maar hoe het gaat komen en misschien voor de 4 en 5 jarige dan alleen een IBOP. Maar zou wel mooi zijn als vanaf juli keuringen weer worden toegestaan kan ik toch gericht ergens naartoe trainen.

Marijkeeee
Berichten: 6278
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 10:59

Voor die pilot kun je toch ook wp krijgen? tenminste wel voor de lagere klassen.
Kan het ook mis hebben hoor! zo goed volg ik het nu ook niet.

Marijkeeee
Berichten: 6278
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 11:31

xx_Irisje schreef:
Marijkeeee schreef:
Voor die pilot kun je toch ook wp krijgen? tenminste wel voor de lagere klassen.
Kan het ook mis hebben hoor! zo goed volg ik het nu ook niet.

Winstpunten alleen b tm M2.
Omdat er in de hogere klasse predicaten toe gekend worden, geeft de Knhs daar geen officiële winstpunten...


Hmm dat is wel jammer! aan de ene kant begrijpelijk, maar was anders wel een mooie tegemoet komer voor de beroepsruiters.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: flora, Nina_vd en 43 bezoekers