KWPN merrie stamboekkeuring IBOB EPTM ect.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

eviento
Berichten: 17
Geregistreerd: 08-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 20:31

Ik heb een vraagje, mijn merrie is nog opgenomen in het VB en is inmiddels 6. Halfjaar in eigendom nu en ik wil er graag mee naar de keuring, als ik heb goed gelezen heb moet ik dan eerst een stamboekkeuring doen toch?

Zelf heb ik ook weinig tot geen ervaring met voorbrengen, zijn er toevallig mensen die je hier voor kunt inhuren of les ingeven?

[ITP] PRE ruin Viento @ shoot Nyckle en Reneefotografie Geweldige shoot van Nyckle en Renee!

Ze was groot in het geven van haar liefde, rust zacht (20/07/1994 - 25/06/2012) <3


eviento
Berichten: 17
Geregistreerd: 08-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 23:36

Sue_ schreef:
Wat voor merrie heb je Eviento? :)

Stamboekkeuring kun je inderdaad altijd heen. Maar als ze het onder het zadel goed doet zou ik misschien eerder voor een ibop kiezen. Dan heb je daarna de stamboekopname. Of haar doorrijden tot ze sport is en daarna hoef je alleen het exterieur nog te laten bekijken. (dat kan dan via thuiskeuring of stamboekkeuring, waar ze dan niet meer los hoeft).

haha ja Vulina, voorbrengen is ook een vak apart. En los lopen ze ook zo verschillend. Liet ze zich wel goed zien? :)


De IBOP zijn we helaas nog niet aan toe, ze is al wel 6 jaar, ik weet dat er ook dan al meer verwacht wordt.
Ik las net wel op 'Mijn KWPN' dat er in regio Zuid Holland, ook een oefen vrijspringen en vrijbewegen is, ik denk dat ik daar ook heen ga ter voorbereiding op de keuring 7 dagen later.

[ITP] PRE ruin Viento @ shoot Nyckle en Reneefotografie Geweldige shoot van Nyckle en Renee!

Ze was groot in het geven van haar liefde, rust zacht (20/07/1994 - 25/06/2012) <3

eviento
Berichten: 17
Geregistreerd: 08-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 21:44

Sue_ schreef:
Hoe gaat het met de rest van de merries hier? Alles nog op schema? :)


Nog gefeliciteerd met de mooie punten! Heb je foto's gemaakt op de dag van de keuring?

[ITP] PRE ruin Viento @ shoot Nyckle en Reneefotografie Geweldige shoot van Nyckle en Renee!

Ze was groot in het geven van haar liefde, rust zacht (20/07/1994 - 25/06/2012) <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: NinaCharlie en 53 bezoekers