KWPN merrie stamboekkeuring IBOB EPTM ect.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

martinev
Berichten: 2574
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 09:07

Hoi! Mag ik hier wat aan jullie vragen? Ik heb een bijna 4-jarige merrie (Firestone x Ixion xx) die we zelf gefokt hebben. Mensen raden mij aan met haar naar de keuring te gaan, maar ik heb er zelf vrij weinig verstand van. Ik weet wel dat ze zeker achter week gekoot is, dit doet me dan ook erg twijfelen. Kunnen jullie aangeven of het eventueel zin zou hebben om met haar naar de keuring te gaan? Of kan ik het beter niet doen?

Hoop dat de foto's een beeld geven, filmpje liep ze voor het eerst buiten, ze is nu een maand of drie onder het zadel, maar rijd haar hooguit drie keer per week kort.

Bedankt alvast!!

[ img ]

[ img ]



martinev
Berichten: 2574
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Re: KWPN merrie stamboekkeuring IBOB EPTM ect.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 16:40

Dank jullie voor de eerlijke reacties!! Ik maak me ook geen illusies hoor, voor ons is ze perfect, maar kan me helemaal voorstellen dat ze dat in de ogen van de keurmeesters niet is. Als ik naar de keuring zou gaan zou dat wel zijn met het doel het sterpredikaat te halen, we willen in de toekomst eventueel wel met haar fokken, maar dat is absoluut nog niet zeker. Qua spieren snap ik het helemaal, ze is echt nog heel erg baby, de keuring zou dan ook op zijn vroegst volgend jaar zijn, ze moet echt nog veel meer ontwikkelen.

bobje, goed gezien, is inderdaad Juna van de Breukelenhof!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Dennis en 55 bezoekers