KWPN merrie stamboekkeuring IBOB EPTM ect.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MacavityL
Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: KWPN merrie stamboekkeuring IBOB EPTM ect.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:05

Ik hoop dat ik hier mag binnen komen vallen :o

Ik heb onlangs een leuke ster/prok merrie gekocht en ondanks dat ons doel in eerste instantie de sport is, was ik benieuwd naar het keurpredicaat.

Ik vroeg mij af wat de eisen zijn voor voorlopig keur op de CK? En ik las dat dit in dezelfde regio moest als de stamboekkeuring, dus als je in een andere regio zou willen, zou je eerst weer naar de stamboekkeuring moeten?

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"



MacavityL
Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:23

Volgens mij klopt dat niet, op de KWPN website lees ik dit:

"Rijpaardmerries die op de stamboekkeuring ‘ster’ worden verklaard, mogen worden aangeboden voor de Centrale Keuring in de betreffende regio."

https://www.kwpn.nl/centrale-keuringen

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

MacavityL
Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:59

@Iris - Oh ok, apart dan van de website, maar goed om te horen! Edit: ah, dank voor de verheldering Ziolette!

En zijn er bepaalde minimum punten voor (voorl) keur? Of zijn dat een bepaald aantal merries in een groep? Met welke punten op de stamboekkeuring maak je (ongeveer) wel/geen kans op keur?

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

MacavityL
Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: KWPN merrie stamboekkeuring IBOB EPTM ect.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 23:28

Knap paard hoor Iris, hoe groot is ze?

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 bezoekers