KWPN merrie stamboekkeuring IBOB EPTM ect.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

caroline_max
Berichten: 1039
Geregistreerd: 16-05-10

Re: KWPN merrie stamboekkeuring IBOB EPTM ect.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 16:16

Hier een 5 jarige merrie, momenteel drachtig. We willen haar eind volgend jaar of voor IBOP of voor de merrietest in Ermelo doen. Wilde het eigenlijk zelf doen maar door een bekkenbreuk ( niet met paardrijden trouwens) 1,5 jaar terug heb ik teveel ángst' ontwikkeld. Maar eerst het veulen eruit dus :D

Ze is al wel zadelmak en longeren kent ze goed, dus ik hoop dat het straks geen hele grote klus is.


caroline_max
Berichten: 1039
Geregistreerd: 16-05-10

Re: KWPN merrie stamboekkeuring IBOB EPTM ect.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 13:32

Gefeliciteerd Gomir!

Mijn merrie heeft nu vol trots een merrieveulen aan de voet lopen, en die gaat over een maand ongeveer weg. Nu twijfel ik of ik haar volgend jaar een IBOP laat lopen of dat ik haar naar Ermelo breng voor een merrietest van 7 week. Ik kan haar namelijk ( wegens blessure) zelf niet rijden, dus moet haar dan sowieso in training doen. Merrie is inmiddels al wat ouder ook ( G-tje). Wat zouden jullie doen?

Als deze merrie ibop of stationtest haalt is haar moeder ( ook bij mij) prestatie, dus dat zou wel leuk zijn. Ze is ook nog niet voor stamboek geweest, dus dat pak ik er gelijk maar bij denk ik.

caroline_max
Berichten: 1039
Geregistreerd: 16-05-10

Re: KWPN merrie stamboekkeuring IBOB EPTM ect.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 22:11

Ik zit op de grens Groningen/Friesland. Tips zijn zeker welkom! Gaat om een springmerrie, ze is rond de 1.65-1.70


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers