Clint Eastwood.. wie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Climax
Berichten: 4523
Geregistreerd: 31-08-03

Re: Clint Eastwood.. wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 20:19

tienus63 schreef:
pajidin schreef:
Clint Eastwoord heeft in De Krim gestaan. Hij is idd verkocht, maar waar hij nu is, ik zou het ook niet weten.
Nog even over het karakter....Hij is verkocht omdat hij te sterk en te veel hengst was voor het meisje wat erop reed...tja

Datzelfde meisje, vriendin van de eigenaar, roemde vrijdagavond wel zijn super karakter, evenals het karakter van hun veulen.
Volgens beide heeft Clint op stal absoluut geen hengstenmanieren.

Al had ik via het roddelcircuit een tijdje terug vernomen dat het hengst-zijn onder het zadel de reden van verkoop is.

zinsconstructie gewijzigd


Ik ken hen wel, en heb dat meisje er wel mee zien rijden, ze was zelf ook niet zo'n held op het paard vond ik, en ze is er een keer afgevallen waardoor ze zelf iets terughoudend was.
Vond hem over het algemeen helemaal niet lastig, ook onder het zadel was hij niet vervelend ofzo. Vond het een eerlijke hengst.



Climax
Berichten: 4523
Geregistreerd: 31-08-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 22:18

Idd gefeliciteerd met het resultaat van zaterdag, ik moest helpen in de ring en heb dus de hele rubriek gezien, vond dat hij super liep en had hem eigenlijk nog wel wat hoger geplaatst willen zien.

Climax
Berichten: 4523
Geregistreerd: 31-08-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 22:34

Clint schreef:
Climax schreef:
Idd gefeliciteerd met het resultaat van zaterdag, ik moest helpen in de ring en heb dus de hele rubriek gezien, vond dat hij super liep en had hem eigenlijk nog wel wat hoger geplaatst willen zien.


Hallo Climax,

Ik krijg je pm niet geopend, maar ik ga ervan uit dat het vandaag was. Gisteren liep hij beter en vandaag had hij hoger in zijn punten mogen zitten. De jury heeft bij de prijsuitreiking wel medegedeeld dat als Clint iets minder door de baan gaat dat hij het absoluut gaat maken.

Dus we gaan gewoon lekker door naar de volgende uitdaging.

Gr. Clint


Nee ik heb hem gisteren gezien.
Ik bedoelde dat ik hem over het algemeen beter vind lopen dan een aantal hengsten die boven hem geplaatst waren.
Dus ik had hem wel wat hoger geplaatst willen zien.

Maar dat doet er natuurlijk niets aan af dat hij een super prestatie neer heeft gezet.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 bezoekers