Een nieuwe uitdaging aan gaan, wat de toekomst ons gaat brengen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_Anneruth
Berichten: 5142
Geregistreerd: 15-03-07
Woonplaats: Annerveenschekanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 09:05

Ik zou eerst bedenken wat je belangrijk vindt. Maakt het je iets uit waar ze terecht komt of wil je er wel invloed op hebben. Besef je dat als je haar via een online veiling aanbiedt, ze ook maar zo (voor dik geld, dat dan wel) drie hoog achter in Japan terecht kan komen. Prima als je dat prima vind, maar ik zou er wel goed over nadenken.

Mijn eerste stap zou zijn: rondom volledig op de foto en dan een plan maken. Bedenk wat je belangrijk vindt. Je kan haar zelf aanbieden of via een tussenpersoon die jou goed past waarbij je het belangrijk vindt dat ook de tussenpersoon echt een leuk huis voor haar zoekt. Er zijn genoeg particulieren die een paard voor het leven zoeken en hier ook echt wel geld voor over hebben. Of je gaat het professionele traject in, geeft het uit handen, ontvang je mogelijk de hoofdprijs en heb je er geen invloed meer op.

Kadjar <3 Vincent Maranello x Vivaldi L § Rhodos <3 Flemmingh x Zuidpool gepensioneerd bospaard § Gideon <3 Tuschinski x OO Seven x Ferro 17-09-2018 Y;(
Voor je iets zegt. Bedenk dan. Is het nodig, is het aardig, is het waar... #doeislief


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 60 bezoekers

cron