KWPN merrie stamboekkeuring IBOB EPTM ect.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ilsse
Berichten: 854
Geregistreerd: 09-01-07
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 10:56

[ img ]
Hallo dames! Hoop dat ik hier even mag inhaken As dinsdag laat ik mijn merrie (nr 30) voor het eerst ( in mijn loopbaan ;-) ) verschijnen op een keuring. Hopelijk drachtig van Carrera VDL, maar dat hoor ik dit weekend. Echter zag ik bij de startlijst dat er al eens een EPTM is afgenomen? Kan iemand mij helpen met het ontcijferen hiervan ? Ik snap er niks van!

Verder, zijn er nog tips en trics die ik echt niet mag vergeten? Hoe kan ik mijzelf klaarstomen voor deze dag en wat mag ik verwachten? Ik weet niks! voel
Me zo klunzig! Ik heb uiteraard een voorbrenger ‘ingehuurd’ want ik ben momenteel zelf 36 weken zwanger.


ilsse
Berichten: 854
Geregistreerd: 09-01-07
Woonplaats: Gelderland

Re: KWPN merrie stamboekkeuring IBOB EPTM ect.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 11:07

Ah kijk! Ik dacht al! Nou is dat iig duidelijk haha! Dankje!

ilsse
Berichten: 854
Geregistreerd: 09-01-07
Woonplaats: Gelderland

Re: KWPN merrie stamboekkeuring IBOB EPTM ect.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 22:05

Gefeliciteerd!!

ilsse
Berichten: 854
Geregistreerd: 09-01-07
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 11:36

gomir schreef:
Firegirl schreef:
Gefeliciteerd met je Elite merrie Gomir! Het is inderdaad veel gedoe, zeker als ze niet vrij hoeven te springen. Kun je nagaan, als je ook nog naar de centrale keuring zou moeten.

Dit was al een ster-sport-prok merrie dus ik had alleen naar de ck gehoeven normaal gesproken.
Merrie hoefde nu ook niet meer op het straatje etc. Maar Goed, ik ben allang blij dat ik haar dit jaar wel kon aanbieden voor graadverhoging. Ze werd vorig jaar een paar weken na de ck sport (en daarmee ook ster) dus moest hier al een jaar op wachten.




Gefeliciteerd Gomir! Wat fijn dat ze toch een graad verhoging heeft gekregen!! De ochtend is goed verlopen :-)

Mijn merrie is helaas geen ster geworden, baalde wel een beetje want had wel de verwachting dat dit er echt wel in moest kunnen zitten. Maar geeft niet! Ze heeft alsnog mooie cijfers gekregen. Misschien ook een beetje de onkunde van mij, of de presentatie, voorbereiding. Wie zal het zeggen

[ img ]

Kan ik haar toch nog ergens aanbieden om toch de predicaat ster te kunnen halen? ( niet via de sport ) Of is dat echt zinloos? Of is een IBOP dan zinvol?

Ze heeft wel het D-OC predicaat gekregen :-)

Verder kan ze nu niks meer behalen toch? Bedankt voor jullie hulp dames! Ik had het wel gelezen, maar wegens drukte niet kunnen reageren. Nu met verlof, over een weekje komt onze mensen baby ;-)

ilsse
Berichten: 854
Geregistreerd: 09-01-07
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 20:37

Liaan schreef:
Gomir gefeliciteerd!

Ilse, met sport predikaat maak je wel meer kans. Maar dat zit er niet in? Je zou via de Ibop kunnen proberen. Had ze een bemerking op haar exterieur?


Nee ze had geen bemerking, een wat steile schouder, hoofd/hals verbinding wat zwaar. Verder alles gemiddeld. Exterieur was 65.. dus niet heel slecht lijkt me, maar net niet genoeg voor de ster.

Ik spring zelf niet, paard springt eigenlijk ook nooit... ik gebruik haar zelf alleen voor dressuur. Maar omdat ze springgefokt is en met Carrera gedekt moest ze wel in het springen uitkomen. Iig ik zag daar de meerwaarde wel van in. Ibop zou denk ik een goede optie zijn dan. Ze springt onder de man wel heel easy.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 133 bezoekers