Nog meer veulens van Furst Jazz verwacht?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

xmarliez
Berichten: 4088
Geregistreerd: 31-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 11:55

Ik heb 2 dagen geleden mijn Furst Jazz veulen mogen verwelkomen :) :)


[ img ]

[ img ]

Hij is Furst Jazz x Ampere en ben er super blij mee :) :) super aanhankelijk en vriendelijk veulen tot nu toe! Hij is nu net van de moeder af maar doet het heel erg goed.

Dressuur is het in harmonie ontwikkelen en verbeteren van de natuurlijke eigenschappen van het paard.


xmarliez
Berichten: 4088
Geregistreerd: 31-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 18:47

Mijn veulen is ontzettend braaf en rustig. Speels met de andere hengsten (niet dominant maar wel de baas) maar in de hand erg aanhankelijk en braaf. Ook nergens bang voor.

Ik vroeg me af of die van jullie ook zo groot zijn? Mijn veulen is nu al enorm en groeit echt zo hard!

Dressuur is het in harmonie ontwikkelen en verbeteren van de natuurlijke eigenschappen van het paard.

xmarliez
Berichten: 4088
Geregistreerd: 31-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 17:03

Wat een knapperd!
De mijne is ondertussen 1 jaar en al 163 cm hoog. Ik hoop dat hij nu even stopt met groeien want het is echt een enorme reus!
Gelukkig doet hij het verder super goed. En het is een ontzettend lief paard. Rustig en meewerkend karakter, totaal niet schrikachtig of gemeen. Echt een heerlijk paard, nu al!

Dressuur is het in harmonie ontwikkelen en verbeteren van de natuurlijke eigenschappen van het paard.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 en 13 bezoekers