Fürst Dior en First date

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Suzanne F.
Berichten: 48953
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 17:24

Seven schreef:
Dat is balen lisch
Ga je een andere keuze maken?

Had net er nog met joop over maar die zei hij bevrucht heel goed, ben benieuwd


Waarom zou hij zeggen dat het niet zo is? Dan dekt hij meteen minder.
Volgens mij hoorde ik dat hij ook nog maar max 6 merries kan hebben per dag. Dus dat betekent minder verdunnen en minder porties. Zal ook een reden hebben denk ik.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"



Suzanne F.
Berichten: 48953
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 16:45

Seven schreef:
Familie van ons, een vriend en een collega van hem samen 6 merrie allemaal niet drachtig op 1 ste en tweede poging 1 gaat een derde poging doen
Ik hoorde dat hij al ruim 300 merrie moet hebben gedekt


Gedekt of dragend?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Suzanne F.
Berichten: 48953
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 06:02

_Roxanne schreef:
Afgelopen zaterdag is mijn Uphill x Ferro merrie bevallen van een Fürst Dior merrieveulen.
Hier amper 12 uur oud:
[ [url=m/716kdJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

1 dag oud:
[ [url=m/a7nxYN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben er heel tevreden mee en FD lijkt te hebben gebracht wat ik wilde.


Zo flinke meid! Veel bot! Mooi dier.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BlueStocking, estell__, lina1998 en 105 bezoekers