[HK]Dekhengsten van bokt!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

AM_Horses
Berichten: 2583
Geregistreerd: 10-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 20:41

Wat een leuk idee Kabayo!
Volgens mij is er nog geen topic als deze :j


AM_Horses
Berichten: 2583
Geregistreerd: 10-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 22:33

Wat een prachtige en verschillende hengsten komen al voorbij! Super leuk!

Ik zal die van mij ook voorstellen :j

Formidable
Is goedgekeurd bij het NRPS
Zo werd hij verrrichtings-kampioen 2016
1.68 hoog
Florett AS x Ulster x Abgar xx

Hij heeft dit jaar het sport prestatie predicaat gekregen.
Hij heeft ondertussen nakomelingen in het NRPS, BWP en KWPN stamboek geregistreerd staan. Heel wat veulens hebben het al goed gedaan op keuringen. Vorig jaar op de nationale keuring een reserve kampioen en op de late keuring een kampioen!

Dit jaar zijn de eerste nakomelingen 3 jaar geworden. Enorm benieuwd hoe deze het straks onder het zadel gaan doen...

Zelf train ik Formidable en zijn we ZZ-ZWAAR startgerechtigt. Ook geven we met regelmaat showblokjes. Voor de afwisseling maken we, wel eens een sprongetje :)) Hij is enorm werkwillig en geniet elke dat van hem. Is echt mijn maatje <3

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Filmpje van afgelopen week:https://www.facebook.com/1034854126581087/posts/2322946334438520/

AM_Horses
Berichten: 2583
Geregistreerd: 10-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 22:31

Tinniie. Ik was al aan het wachten wanneer je iets zou plaatsen. Zijn allemaal prachtig <3 echte bodybuilders! Niet echt thuis in de kleurtjes, maar klinkt goed!

Welkom Jolandje. Super mooi hengstje! Blijf ze geweldig vinden de mini's :))


Ik ben me aan het voorbereiden op een showblok zaterdag met Formidable. Best iets bijzonders eigenlijk :j het is een pas de deux met een nrps sport/prestatie e pony merrie en deze heeft een veulen aan de voet van For. Op dit evenement is prinses Beatrix aanwezig. Mega spannend dus :):)

[ img ]
[ img ]

AM_Horses
Berichten: 2583
Geregistreerd: 10-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 22:45

Gefeliciteerd met de laatste puntjes Kabayo! Heel veel succes in het L

Dankjewel voor de complimenten. Paardwaardig trainen en leuke afwisselingen doen een paard enorm veranderen :)) is echt mijn maatje geworden.

Himyar mooie hengst! Voor welk stamboek is hij goedgekeurd?

Pradadaan. Hij is knap! Zou leuk zijn als je je hier over een tijdje kan aanmelden. Voor welk stamboek wil je hem voor brengen?

Morgen ochtend gaan we de pas de deux nog even oefenen. Hopelijk is het dan niet te warm.

AM_Horses
Berichten: 2583
Geregistreerd: 10-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 07:00

Zaterdag was het zover. Het showblok met als toeschouwer oa prinses Beatrix. Het was echt super gaaf! Aan het einde kwam het veulen erbij <3 [ img ]
Vader, moeder en zoon

Nog even poseren
[ img ]

Zijn kinderen hebben het ook heel erg goed gedaan op de keuring *\o/* allemaal 1e premie en uitgenodigd voor de nationale keuring. Ook nog een kampioensveulen!

[ img ]


Ik ben echt mega trots en zit op een roze wolk.

AM_Horses
Berichten: 2583
Geregistreerd: 10-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 17:47

Formidable zit vollop in het dekseizoen *\o/*
[ img ]

AM_Horses
Berichten: 2583
Geregistreerd: 10-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 11:14

Ik was deze topic even kwijt.

Amber. Wat jammer, wel heel gaaf dat gio de kans krijgt in Amerika. Dat is toch ook wel een compliment.

Formidable is ook klaar met dekken.
Precieze aantal merries weet ik nog niet, krijg binnenkort een overzicht.

[ img ]
Hij staat nu weer lekker bij mijn andere paarden. Hij heeft nu ook een eigen weitje, heerlijk voor hem :j

AM_Horses
Berichten: 2583
Geregistreerd: 10-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 14:48

Hij staat dan idd op een dekstation. Ik ging er bijna elke dag naartoe om hem beweging te geven, longeren en rijden.
Ik weet nog niet hoe we het aankomend dekseizoen gaan doen. De kms elke dag braken mij behoorlijk op.

We hebben gewoon geen dekstation in de buurt, dat is echt lastig.

AM_Horses
Berichten: 2583
Geregistreerd: 10-05-16

Re: [HK]Dekhengsten van bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 10:04

Mooi stukje in het NRPS blad :j
[ img ]

AM_Horses
Berichten: 2583
Geregistreerd: 10-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 00:41

Pradadaan. Wat leuk gefeliciteerd. Wat zijn verder de plannen met hem?

Dit jaar stel ik Formidable zelf ter dekking. Een heel avontuur, maar super leuk :j
Dustinlover heeft deze foto gemaakt een tijdje terug <3
[ img ]

Nu heb ik sinds kort een nieuwe aanwinst wat hopelijk ook een ggk hengst wordt.
Het is nog echt een guppie, maar echt leuk en lief. Heeft echt top achterbeen erop zitten. Binnenkort eens los laten springen. Ben ik ook wel benieuwd naar
[ img ]
[ img ]

AM_Horses
Berichten: 2583
Geregistreerd: 10-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 15:19

Heel knap allemaal <3
Helaas is Formidable er niet meer, deze droom stopt.

Nu hebben we White dream. Waarschijnlijk laten we een jonge merrie met hem dekken en een kennis heeft nog pony's die hij zou mogen dekken. Ik vindt hem nog te jeugdig voor de keuring, dit komt van het voorjaar wel.
Cremello oldenburger hengst van Weissgold <3
[ img ]
[ img ]

AM_Horses
Berichten: 2583
Geregistreerd: 10-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 17:05

Caily, hij is echt prachtig. Ik heb niks met tinkers maar vind deze toch echt gaaf

Kyrkelover. Ondertussen het dekseizoen wat meer op gang gekomen?

White Dream is ondertussen een echte man geworden <3
Hij dekt super braaf.
Even opzij tappen dan zie je ze zwemmen :j

AM_Horses
Berichten: 2583
Geregistreerd: 10-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 17:34

Mijn eigen merrie was gelijk drachtig van White Dream. En vandaag de volgende ook gelijk in de eerste ronde. Nu hopen dat de rest ook drachtig is.
Hij is mooi aan het ontwikkelen, kan niet wachten om met hem aan de slag te gaan. Vanavond nog dekken voor een nieuwe merrie.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Het is echt een kroelkont <3

[ img ]
[ img ]
[ img ]

AM_Horses
Berichten: 2583
Geregistreerd: 10-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 08:32

Kittydylan. Gefeliciteerd met de dracht van je merrie

Hier is de tweede merrie ook drachtig gescand.
Nu dus drachtig
Nigrante. Formidable x Rhodium x democraat
En Kalida. Dorado x Elberton x moeder Formidable (Ulster x Abgar xx)

Deze week ook weer een aantal merries dekken. Vandaag twee morgen waarschijnlijk nog één en van het weekend waarschijnlijk ook nog één. Lekker druk dus.

Hij is ondertussen weer flink gegroeid met de laatste foto's. Hij wordt stoer <3 kan niet wachten om met hem aan het werk te gaan.
[ img ]

AM_Horses
Berichten: 2583
Geregistreerd: 10-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 01:29

Oedsje. Mooi paardje

Escada. Om wat voor hengst gaat het?

Pradadaan. Heel mooi. Kan echt lekker lopen <3 hoe is dit gefilmd? Niet met drone denk ik?
Vind het altijd lastig om zelf goed beeldmateriaal te maken. Iemand inhuren is meestal zo duur 8)7

Onze knappe man is ondertussen weer flink gegroeid en weer wat ontwikkeld. Ondertussen nu ook echt ggk hengst. Aankomend jaar verwacht hij 9 veulens.
Binnenkort wordt hij zadelmak gemaakt. Ik ben heel erg benieuwd hoe hij dit gaat doen. Aan de longe laat hij in iedergeval al mooie dingen zien :j
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

AM_Horses
Berichten: 2583
Geregistreerd: 10-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 11:28

pradadaan schreef:
Dit is gewoon met de hand gefilmd, inderdaad wel door iemand die dit vaker doet :j


Heel mooi gedaan. :j
Moet ik ook maar opzoek naar zo iemand. Binnenkort wordt hij zadelmak gemaakt. Heel erg benieuwd hoe hij dit gaat doen

AM_Horses
Berichten: 2583
Geregistreerd: 10-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 13:29

Escada schreef:
@ AM_horses Mijn hengst is een PRE :j Mocht je iemand weten die daar ervaring mee heeft hoor ik het graag :D


Ik weet dat ze Apto moeten zijn om ouder dier te mogen zijn. Dus dan moet hij naar de keuring. Ik zelf ben er niet thuis in de pre maar ik verwacht dat je op Facebook wel wat fokkers kunt vinden


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers