[HK]Dekhengsten van bokt!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kabayo
Berichten: 13745
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

[HK]Dekhengsten van bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 19:55

Het lijkt mij leuk om een soort van kletstopic te maken van de hengsteneigenaren/ruiters/menners van bokt ! Heb jij een dekhengst, of rij/men je met een? Meld je!

Deel wedstrijdresultaten,nakomelingen de hengstenkeuring! Elk ras is welkom.

Is er al zo'n topic? Ik hoor het graag!
Laatst bijgewerkt door petraaken op 20-06-19 18:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: HK-tag in de titel geplaatst.

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!


Kabayo
Berichten: 13745
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Dekhengsten van bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 19:58

Ik trap af, ik rij de 5 jarige barock pinto hengst Elvis BP27. Ik ben dus niet de eigenaar! Hij is vorig jaar beleerd. Zo'n 5 keer op gereden daarna voor de wagen gezet. Ik heb in maart dit jaar voor het eerst gereden. Hij was dus erg groen. Het gaat nu echt super! Ook op wedstrijd. We hebben nog 1 B wedstrijd aankomende vrijdag en dan gaan we L1 :D

Knappe man!
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Kabayo
Berichten: 13745
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 18:37

Wat leuk zeg zoveel aanmeldingen!

Amhorses. Ik vind formidable echt gaaf. Die dressuurfoto in het gras heb ik nog nooit gezien. Wat een mooie! Deze hengst is zo opgeknapt <3 Weet nog wel dat ik hem eens zag 'voor jou tijd'. Wat kan goed rijden dan veranderen he.. echt petje af!

Wat heb jij toch knappe hunks tinniie. Arany is toch mijn favorietje. Vind de bonte wel een hele lieve look hebben. Worden ze ook bereden?
Knap veulen. Het klopt toch dat quarters niet naar de HK hoeven om te mogen dekken ? (Met papieren)

Jolandje gave mini hengst. Vind het altijd hele luxe beestjes voor die grootte.

Himyar gave springhengst. Heb je meer info? Wellicht hoe hoog die springt, afstamming enz?

Amber ik vind het echt zo gaaf hoe hij gehouden word. Zo hoort het. Helaas kan dat niet met alle hengsten. Hij is ook nog eens super knap. Heb je ook een foto van zijn goedgekeurde zoon?

Barcelano wauw <3 Die is gaaf. Ik heb toch een zwak voor arabieren.

Pradadaan wat een mooi dier! Toch is dit topic echt alleen bedoeld voor goedgekeurde hengsten met deklicentie. Wellicht kan je een topic aanmaken voor jonge hengsten die nog voor de HK gaan? Denk dat je zeker reactie krijgt :j Natuurlijk mag je altijd meelezen :D

Elvis heeft de laatste puntjes in de B gescoord. Nu lekker knallen in de L
[ img ]

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Kabayo
Berichten: 13745
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 19:42

Danuah schreef:
Ik stip ‘m vast, voor over een jaar of 5. :+

Hier oa 2 Tinker hengstveulens lopen, waarvan het wel echt de bedoeling is om ze hengst te laten en mee naar de keuring te gaan. Het zijn echt de allerbeste vrienden!


SD Grayson, wordt in juli één jaar. Black Blagdon en immens veel sokken. Dat blijft een kleintje, we gokken dat die rond de 145cm eindigt.

[ [url=m/rWkceH.png]Afbeelding[/url] ]


SD The Bash, is in maart 1 geworden en die loopt al tegen de 150cm aan. Blue Blagdon!

Op de foto een maand of 9.
[ [url=m/Yo8WgK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is dus niet de bedoeling van dit topic :) Zie reactie op pradadaan


Gaaf zeg amhorses!! Die foto met mams en kind is zo mooi! En gefeliciteerd met het kampioenschap!

Welkom goldenarrow. Gave arabier!!

Jolandje leuk!

Kyrkelover gaaf dier! Mooie rooie kleur ook :j

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 bezoekers