Advies gevraagd: WFFS hengsten/nakomelingen, marktwaarde?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ailill
Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 14:21

bigone schreef:
Sommige mensen moeten ondervinden, gewoon doen Maria en geen topics met controversionele vragen( waarbij je het antwoord overal kunt vinden) openen. Dat bespaart je een hoop caplocks en de meesten van ons veel afvragen hoe ongelooflijk sommige mensen kunnen zijn mbt paarden. Een topic openen en dan , wanneer er niet naar jouw tevredenheid geantwoord word maar vermelden dat je al heel veel fokkers hebt gesproken en zij wel in je verhaal meegaan , prima.
Over twee jaar kun je hopelijk een topic openen met een nog levende merrie met veulen, het is je gegund. En dat meen ik ook nog , zoals mijn opa vaak zei: Het geluk is met de ........
_O-

Ik weet verder nog niet of ik inhoudelijk ga reageren, sorry!

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.


Ailill
Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 14:32

maria1990 schreef:
Het doet gewoon pijn dat ik succesvol ben met mijn dressuurpaarden inclusief KS merrie en daarom worden jullie persoonlijk. Geeft verder niet hoor :D :D
Hier heb je een heel sterk punt, 99,99% zeker dat je merrie inderdaad pijn heeft :j

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.


Ailill
Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 16:07

maria1990 schreef:
Ailill schreef:
Hier heb je een heel sterk punt, 99,99% zeker dat je merrie inderdaad pijn heeft :j


Dat is uitgesloten door een kundige dierenarts :D :D
Mijn persoonlijke ervaring met KS is inmiddels 15 jaar geleden, dus de kennis/kunde zal zeker groter zijn dan toen. Wat betreft rijden wil ik het nog geloven, puur omdat mijn kennis niet up 2 date is. Persoonlijk zou ik het niet doen, maar dat is een ander verhaal.

Zwangerschap is dan weer een heel ander ding. Maar weet je, daar gaan we nooit uit komen en ik heb 0,0 controle over de/jouw zaak. Ik hoop dus maar dat je verstandige keuzes maakt, voor zowel jezelf als je dieren.

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 110 bezoekers