Advies gevraagd: WFFS hengsten/nakomelingen, marktwaarde?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Koekie73
Berichten: 2632
Geregistreerd: 30-10-16

Re: Advies gevraagd: WFFS hengsten/nakomelingen, marktwaarde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 11:29

TS, als je schrijft over een merrie die WFFS positief is en je knoopt er vragen aan als; 'stel dat ik haar koop' en je hebt daarna vragen over wat er gebeurt als je er toch me gaat fokken.... dan is het toch niet gek als mensen daar op in gaan?
Als je dat niet van plan bent, zou ik eerst even kijken hoe je dingen opschrijft. Je ben dan zelf niet bepaald duidelijk. Dan hoef je niet ineens met grote letters te reageren, lijkt me >;)


Koekie73
Berichten: 2632
Geregistreerd: 30-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 19:44

Jemig, waarom zo arrogant communiceren hier, TS? Je opent zelf een topic, dan kun je toch wel op een wat meer sympathieke manier reageren op mensen die er anders over denken dan jij?

Koekie73
Berichten: 2632
Geregistreerd: 30-10-16

Re: Advies gevraagd: WFFS hengsten/nakomelingen, marktwaarde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 13:53

hahahaha OMG TS |o Jij bent echt onverbeterlijk. Ben benieuwd hoe dat bij jou gaat in het dagelijks leven :?

Verder vind ik het een heel interessante discussie. Ik verdiep me al een aantal maanden in het hele WFFS 'gebeuren' Ik vind het interessant om te zien hoe de fokkerij er me om gaat.

Iedereen heeft er zo zijn/haar eigen mening over uiteraard en dat is maar goed ook. Het doet er verder ook niet toe hoe ik er over denk nu, maar nogmaals TS; als je zo'n onderwerp start, kijk dan ook eens kritisch naar jezelf en de manier waarop je reageert.

Overigens vind ik de laatste opmerking van Bigone ook niet echt netjes. Maar ik begrijp wel hoe het ontstaat.

Iemand die trouwens (wetenschappelijk) leesvoer heeft over KS en erfelijkheid?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MariekeS_ en 48 bezoekers