Fokken met Kissing spines? Wie doet dat nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Benzz
Berichten: 2873
Geregistreerd: 10-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 12:33

Avalanche81 schreef:
Willen bijleren en dan alsnog doen wat je toch al van plan was......... dat is een interessant vraagstuk.

Nu is alleen wel de vraag of je wat leert van meningen op bokt.nl. Dat zijn geen deskundigen, dat zijn gewoon mensen op het internet die hun mening mogen geven. Niets meer en niets minder. Waarbij er vooral nogal veel meningen gegeven worden op basis van emotie en: Ik denk dat.............zonder daadwerkelijke feiten die wetenschappelijk zijn onderzocht.

Zelfs de veearts die groen licht geeft wordt hier falikant afgemaakt.

Ga dan die meningen nog maar op waarde in schatten.


Benzz
Berichten: 2873
Geregistreerd: 10-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 14:06

bigone schreef:
Ts , je hebt twee dingen gezegd, namelijk dat je het allerbeste met je dieren voorhebt en de tegenhanger , ik vind dat een veulen van deze merrie een schadeloosstelling is voor alle geld dat ik er al ingepompt hebt. Twee opmerkingen die niet met elkaar stroken en gezien de uitkomst van dit topic ha je dus voor optie twee. Maar ga dan niet de heilige Maria uithangen en kom gewoon voor je mening uit, paard kost klauwen met geld, ik wil goedkoop een volgend dressuurpaard en dat het dan fout af kan lopen met de huidige beschouw ik dan maar als collateral damage.


Wat wil je nou eigenlijk bereiken met deze posting?


Benzz
Berichten: 2873
Geregistreerd: 10-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 14:21

bigone schreef:
Benzz ben jij woordvoerder? Ik hoop dat ts zich realiseert dat ze nogal wat tegenstrijdige betichten de wereld instuurt en dat ze iedereen die haar uit ervaring verteld dat fokken met ks goed verkeerd kan gaan meteen afschiet door zich te verschuilen achter een da en een fokker. Wanneer ze echt zo begaan was met haar merrie had ze voor de draagmoederoptie gekozen maar daar heeft ze geen zin in want ze gooit het op de genen( hoezo genen)) werkelijke reden zal zijn dat ook dit meer kost dan uit je eigen merrie ern veulen trekken.

Je maakt aanname na aanname en bent enorm emotioneel in je argumenten. Ik vraag mij af wat jij wil bereiken met op deze wijze te reageren?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers