Merrie wil niet gedekt worden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
MissBmx
Berichten: 4401
Geregistreerd: 20-05-08

Re: Merrie wil niet gedekt worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 12:31

Dan zou ik niet gaan fokken met deze merrie als ze zo gevoelig is, het is niet de makkelijkste begrijp ik uit je teksten daarbij houd ze haar lichaam helemaal strak.
Als dit gewoon in het karakter zit zoals je zegt dan lijkt me het geen goed idee om te fokken

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.



MissBmx
Berichten: 4401
Geregistreerd: 20-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 16:21

Carl123 schreef:
Gillbo schreef:
Dan zou ik niet gaan fokken met deze merrie als ze zo gevoelig is, het is niet de makkelijkste begrijp ik uit je teksten daarbij houd ze haar lichaam helemaal strak.
Als dit gewoon in het karakter zit zoals je zegt dan lijkt me het geen goed idee om te fokken

Als je naleest, zou je gezien hebben dat ze al een zoon heeft, dat deze eigenlijk goudeerlijk is als ze je vertrouwt en dat het een super paard geworden is.
Heel moedig en een echte durfal. Een toekomstig koppaard voor buitenritten net zoals zijn moeder. Onverschrokken. Deze zijn goud waard, geloof me. Ben geen zulk kalf dat ik nog een veulen wil mocht het zo n mislukking zijn. Een soepeler paard als de zoon ben ik nog niet tegen gekomen eerlijk gezegd.
Dat was ook niet mijn vraag dus on topic blijven aub. Ging over de moeder.

Dus is het geen karakter, medisch alles uitgesloten?
Zo ja dan heb je wel je antwoord.Deze merrie wil geen polonaise aan haar lijf

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.

MissBmx
Berichten: 4401
Geregistreerd: 20-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 22:45

Ik zou eerlijk gezegd niet eens over een veulen nadenken want veulen of geen veulen deze merrie voelt zich duidelijk niet happy.Eerst dat oplossen en dan pas nadenken over een veulen.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.

MissBmx
Berichten: 4401
Geregistreerd: 20-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 00:01

Carl123 schreef:
Gillbo schreef:
Ik zou eerlijk gezegd niet eens over een veulen nadenken want veulen of geen veulen deze merrie voelt zich duidelijk niet happy.Eerst dat oplossen en dan pas nadenken over een veulen.

Ze weigert zich te laten dekken, wie zegt dat ze niet happy is? Ze eet graag en is te dik, daar werken we aan, maar voor de rest vind ik het wel straf dat er zomaar geconcludeerd wordt dat zij niet happy is. Ze is happy met haar zoon bij zich, haar maatjes en mijn aandacht.
Dat ze getrapt heeft naar mijn hengst en zich niet wil laten dekken daar weten we nog geen reden voor en zoeken we uit. Maar zomaar concluderen dat dit paard niet happy is vind ik kort door de bocht. Mij lijkt ze net heel erg happy eerlijk gezegd.
Ik ben pas tot de constatatie gekomen dat ze zich niet wil laten dekken na de klop naar mijn hengst. Daarom ben ik dit topic gestart en wou ik haar laten onderzoeken, dat is al meerdere pagina's terug besloten.

Je zegt zelf dat je haar niet achterkant niet aan mag raken, ze zéér gevoelig is.Ze gromt als eens hengst naar andere paarden, dierenarts mag niet aan haar komen., je bent meerdere malen gewaarschuwd over hoe gevaarlijk ze is maar hebt haar vertrouwen kunnen winnen
Zo lief, vriendelijk en vrolijk omschrijf je haar zelf niet.
Je wijst alles af door direct in de aanval te gaan als het antwoord niet aan staat.
Je merrie zal eerst fysiek in orde moeten zijn totdat je pijn dat niet hebt uitgesloten zou ik niet eens over een veulen nadenken

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 133 bezoekers