Merrie wil niet gedekt worden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Blackbirb
Berichten: 485
Geregistreerd: 02-01-12
Woonplaats: Omgeving zwolle

Re: Merrie wil niet gedekt worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 12:37

Goed dat je om het welzijn van je merrie denkt ts.

Zoals er al gezegd is zou ik ook proberen om verder te onderzoeken of er iets fysieks mis kan zijn.

Wat ik echter niet begrijp is dat biede partijen hier zo naar elkaar aan het wijzen zijn. In mijn ogen stelt ts een interessante vraag, waarvan ik ook benieuwd ben naar het antwoord. Vervolgens worden er ietwat prikkende en lichtelijk offensieve vragen gesteld aan ts onder het mom van de vraag niet begrijpen. Dat zou kunnen, maar vanuit beide perspectieven zou er wat vriendelijker gereageerd mogen worden op elkaar.

Niet alleen de ts is hier de 'badguy' jongens...


Blackbirb
Berichten: 485
Geregistreerd: 02-01-12
Woonplaats: Omgeving zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 18:40

Citaat:
TS jij bent verdomd vervelend. Je reageert erg onvolwassen en 30jaar ervaring zegt mij echt niks. Je kan van mijn part 100 jaar ervaring hebben. Dat betekent niet dat iemand met veel ervaring ook echt goed bezig is. In het algemeen gezegd he! Niet per definitie op u gericht.

Maar goed, mij en vele anderen is niet duidelijk wat je nu precies wilt met dit topic, je valt mensen aan die iets vragen en zegt dat mensen dan onnozel zijn of zich niet moeten bemoeien. Maar wat wil je nu precies weten dan? Je gaat je merrie al laten onderzoeken om te kijken of alles o.k. is met haar, dat is erg fijn voor haar en voor jou. Maar uiteindelijk was je vraag waarom ze niet gedekt wilt worden, maar wat wil je dan nog als antwoord horen dan? Ik snap het gewoon even niet. Elk antwoord wordt voor jou als een aanval gezien. Terwijl er echt wel goedbedoeld advies tussen zit. Je OP is gewoon onduidelijk. Du ga mensen niet lopen afkatten omdat ze "niet goed lezen" en reacties onzinnig zijn. Volgens mij zoek je een tovenaar die per direct kan zeggen wat je nog kan doen om haar gedekt te krijgen. Helaas.....

Dat is alles wat ik hier nog kwijt wil...... :evaw



Ts had al excuses aangeboden. Een trap na lijkt me niet nodig toch?

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, DotBot en 51 bezoekers