Merrie wil niet gedekt worden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Femke_Tweety
Berichten: 11952
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 01:02

Bijzonder topic.

Ik lees een vraag die ik wat bijzonder vind.
Er komen een paar scherpe reacties op, en een paar van mensen die het serieus en goed bedoelen.
En juist die serieuze mensen krijgen redelijk negatief en op de man gespeeld commentaar van ts


Ik snap het vergelijk dat eerder werd gemaakt met een andere user waarvan de naam met een c begint.

Die reageert precies zo, zélfs hetzelfde taalgebruik.


Femke_Tweety
Berichten: 11952
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 11:39

Carl, ergens in januari volgens mij heb je eens wat vragen gesteld over hengsten in het barokke paarden topic.


Je liet toen wat hengsten zien die jij geweldig vindt, maar waar door veel anderen in dat topic toch wel wat vragen bij waren.


Gingen de vragen die je toen stelde al om het vinden voor een hengst voor deze merrie?


In dat geval is mijn oprechte, en niet eens lelijk bedoelde advies echt om niet te gaan fokken.


Hengsten die hem -op zijn best- net even niet zijn, met een merrie waar ook een en ander aan schort.

Niet doen in dat geval.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 44 bezoekers