Merrie wil niet gedekt worden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Mondy
Berichten: 11787
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Merrie wil niet gedekt worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 16:38

Maar waarom perse een veulen willen als ze zich niet natuurlijk laat deken... en als t dan perse moet ,ondanks dat je denkt dat ze t niet wil, dan via ki.
Simpel. Niet vermenselijken of moeilijker maken dan t is.

Wil je een veulen van dr koste wat t kost. Dan niet natuurlijk dekken.
Denk je dat ze t niet wil. En wil je daarnaar luisteren. Dan niet doen.

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.



Mondy
Berichten: 11787
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Merrie wil niet gedekt worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 18:26

Nou nou.... wat een rare reactie ts. Ik blijf gewoon normaal reageren op je vraag (doe ik dus wel).
En ja. Als je denkt dat je merrie t niet wil en je vraagt daarover alsin dat je t wel graag zou willen kan t 2 kanten op. Zet je toch door dan ja wil je perse een veulen. Doe je t niet dan niet.
Maar wat wil je nu met dit topic dan?

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.

Mondy
Berichten: 11787
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Merrie wil niet gedekt worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 21:45

Ts hoe oud ben je als ik vragen mag ?
Je reacties zijn echt niet tof zo.
Elk ding voel je je gigantisch op aangevallen en reacties van mensen die prima hebben gelezen wat je zelf post worden de grond in geboord als t niet in je straatje is. Maar wat je straatje is is niet duidelijk.

Wat is nu precies de vraag dan ? Want ik ben ook even lost.
En ja ik heb meerdere keren gelezen en probeer te begrijpen wat je dan bedoeld :)

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.

Mondy
Berichten: 11787
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Merrie wil niet gedekt worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 04:21

Nou ts. Echt te belachelijk voor woorden hoe kinderachtig je reageerd. Wat een nare reacties bah.
Als je zelf eens goed had gelezen ipv meteen zo hoog van de toren blazen had je ook kunnen zien dat iig mijn reacties niet vervelend bedoeld zijn als aanval en puur recht toe recht aan antwoord was.
Daarna geef ik aan dat ik niet weet wat je wel bedoeld en reageer je alsnog als een klein kind wat de zin niet krijgt ipv gewoon duidelijk aan te geven wat je wel bedoelde.
Het is niet erg als mensen iets niet begrijpen lijkt mij. Zou verwachten van een volwassene dat die normaal kan reageren.

Mbt op je vraag: inderdaad toch kijken of ze zich wil laten controleren :j las dat je dat al wilde doen dus top. Ben benieuwd of er iets uit gaat komen.
Zijn veel merries die het onderzoek niet leuk vinden maar met de juiste dierenarts komt dat meestal wel goed ! Scheelt sowieso al als ze in zo'n box staan of gewoon los.
Ga je met haar naar de dierenarts toe of komt die naar jullie ?

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.

Mondy
Berichten: 11787
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Merrie wil niet gedekt worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 05:40

Andere vraag. Maar als je merrie zo'n lastig karakter heeft, lastig alsin voor vele anderen die er niks mee konden zo te lezen, ben je dan niet bang dat ze dat doorgeeft aan haar veulen ?
Is haar 1e veulen ook zo of heeft die weer een rustiger karakter ?
Voor jezelf snap ik dat t niet uit maakt maar met het oog op de merrie haar karakter als haar niks mankeert is het dan wel het risico waard ?
Wat je zou kunnen overwegen als je zeker weet dat ze lichamelijk ok is en ze in karakter goed genoeg is om dat te kunnen is als pleegmerrie ? Dat ze toch het plezier heeft van het opvoeden van een veulen maar ze niet de lichamelijke klachten heeft van de dracht (als dat is).

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.

Mondy
Berichten: 11787
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Merrie wil niet gedekt worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 07:55

Ik zou daar toch mee oppassen.. Niet dat 1 van de 2 de ander flinke verwondingen geeft.
Persoonlijk zou ik eerder voor ki kiezen als ze niks mankeert om iig die risico's uit te sluiten.

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 46 bezoekers