Daily Diamond nakomelingen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Enjoy_s
Berichten: 274
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Gelderland

Daily Diamond nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-19 08:42

Hi aangezien Daily Diamond al heel wat merries gedekt heeft lijkt me een eigen topic best eens tijd worden!
Ben benieuwd wie hier allemaal een Daily Diamond hebben, of ze braaf zijn, enz enz.

Ik heb een bijna 2 jarige merrie uit een Upgrade moeder! Ze is wel braaf maar soms wel wat streken maar denk dat dit van upgrade komt, ook wat eenkennig. Doe veel grondwerk met haar.

Daily Diamond afgelopen zondag op hengstenshow Verhagen

[ img ]
Laatst bijgewerkt door Enjoy_s op 06-02-22 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt

‘Laat liefde en verantwoordelijkheidsgevoel jegens het paard al uw handelingen bepalen.’


Enjoy_s
Berichten: 274
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Gelderland

Re: Daily Diamond nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-19 20:57

Dankje

‘Laat liefde en verantwoordelijkheidsgevoel jegens het paard al uw handelingen bepalen.’

Enjoy_s
Berichten: 274
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-19 12:32

Wat een leukerd EJV!!!
Mijne is ook braaf en kan haar goed poetsen, voetjes optillen enz maar soms is ze nog wat bang maar gaat steeds beter. Ik heb de mijne nu bijna 1 jaar, eind juni wordt ze 2 en ze is nu 1,55. Wanneer is de jouwe 2 geworden? Mijn merrie is nu wel flink aan t groeien heb ik t gevoel. Als ze tussen 1.62 en 1.65 uitkomt vind ik het prima, wil geen hele grote hebben straks.

Mijne merrie staat samen met mijn gepensioneerde paard van 20 aan huis bij mijn ouders, ik doe er wekelijks grondwerk mee, krijg nu wel weer zin om straks te gaan rijden, nu 4 jaar niet gereden ivm kleine kids en daarom een jaarling gekocht vorig jaar.
Ga jijook met je merrie naar de keuring?

‘Laat liefde en verantwoordelijkheidsgevoel jegens het paard al uw handelingen bepalen.’


Enjoy_s
Berichten: 274
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-19 20:23

Ja wil zeker naar keuring maar even kijken hoe ze groeit en of we als 3 jarige of 4 jarige erheen gaan. Iemand zei dat ik wellicht beter een jaar lager kan gaan als ze Iets meer volwassen is.
Ik ben inderdaad blij dat ze aan huis staan en ik veel met haar kan doen. Hier nog een foto van vandaag, tov paar weken terug ziet er nu echt top uit!
[ img ]

‘Laat liefde en verantwoordelijkheidsgevoel jegens het paard al uw handelingen bepalen.’

Enjoy_s
Berichten: 274
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Gelderland

Re: Daily Diamond nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-19 12:44

Heb je een foto?

‘Laat liefde en verantwoordelijkheidsgevoel jegens het paard al uw handelingen bepalen.’

Enjoy_s
Berichten: 274
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-19 14:13

En hoe gaat het met jou Daily Diamond?
Zijn er niet meerderen hier op bokt?

Mijne is eind dit jaar 2,5 en meet nu 1,57/1,58 in mijn eentje gemeten terwijl ze niet helemaal stil stond en op niet vlakke ondergrond.
Als ze 1,62-1.64 wordt ben ik blij, maar hoop dat ze dat redt.
[ img ]

‘Laat liefde en verantwoordelijkheidsgevoel jegens het paard al uw handelingen bepalen.’

Enjoy_s
Berichten: 274
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-20 10:26

Leuk dat er weer wat leven komt hier! Mijne is nu net 3 jaar en 1.61, laat ze nog half jaar op de wei lopen en dan ermee aan de slag. Als ze uiteindelijk 1.64 wordt ben ik blij en dat redt ze wel verwacht ik. Zal binnenkort nieuwe foto plaatsen.

‘Laat liefde en verantwoordelijkheidsgevoel jegens het paard al uw handelingen bepalen.’

Enjoy_s
Berichten: 274
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-20 22:00

magootie schreef:
Ik wil me hier komen melden :D

Ik ben sinds deze week in het bezit van een heeeeele knappe, lieve Daily Diamond x Rousseau hengstveulen.


[ [url=m/CbdOyV.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een knapperd!

‘Laat liefde en verantwoordelijkheidsgevoel jegens het paard al uw handelingen bepalen.’

Enjoy_s
Berichten: 274
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Gelderland

Re: Daily Diamond nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-21 22:40

Mijn Daily is 2 weken geleden naar zadelmak adresje gegaan. Laden ging echt moeizaam, 2 dagen bezig geweest en ben erg benieuwd hoe ze het gaat doen. En hopelijk is ze braaf, al ben ik er bang voor. Wel pakt ze tot nu toe het werk goed op.
Ik lees hier jullie berichten over allemaal brave karakters, toch heb ik ook al wel meerdere verhalen van zadelmak makers gehoord dat ze niet allemaal braaf zijn.

‘Laat liefde en verantwoordelijkheidsgevoel jegens het paard al uw handelingen bepalen.’

Enjoy_s
Berichten: 274
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-21 21:34

ins_vanbree schreef:


Ziet er netjes en braaf uit, hoelang is ie zadelmak?

Ik maakte me nogal druk over mijne, maar is toch zo braaf. Zadelmak maker zegt zadelmak geboren, meteen los in de bak eerste keer erop, *\o/*

‘Laat liefde en verantwoordelijkheidsgevoel jegens het paard al uw handelingen bepalen.’

Enjoy_s
Berichten: 274
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-22 23:06

Is er nog iemand naar de show geweest bij de watermolen?

‘Laat liefde en verantwoordelijkheidsgevoel jegens het paard al uw handelingen bepalen.’


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 bezoekers