Hoe maak je een hengstenkeuze?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Benzz
Berichten: 2873
Geregistreerd: 10-02-19

Re: Hoe maak je een hengstenkeuze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 15:10

Het is best lastig qua sport, want heeft die prof de merrie ff snel klaar gestoomd en op een achteraf wedstrijdje gestart, dan is de merrie wel sport, maar kun je er eigenlijk niet zoveel van zeggen.

En dan niet te vergeten de merries die een kadootje van de jury qua winstpunten krijgen.............



Benzz
Berichten: 2873
Geregistreerd: 10-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 14:03

NatasjavE schreef:
Andere kant is dat de top van de PAVO het vaak ook in de Grand Prix goed doet(heb ik voor een ander topic al eens een lijstje geplaatst)

Dan blijft de vraag of dat je fokdoel moet zijn.

Maar PAVOcup heeft dus een redelijk voorspellende waarde.


Dat pavo grootlopers zijn is iets van 10 jaar geleden, die eisen zijn allang weer bijgesteld :D Ok af en toe kom je er wel een tegen :D

Benzz
Berichten: 2873
Geregistreerd: 10-02-19

Re: Hoe maak je een hengstenkeuze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 20:51

Ja de database wordt zeker aangepast naar de tijd, maar dat moet volgens mij inmiddels al een tijdje weer gedaan worden. Er zijn wat Hengsten met een lage waarde op oc die aangepast mogen worden.

For Ferrero zie ik niet als een getalenteerde beweger, maar smaken verschillen gelukkig.


Hoe maak je een hengstenkeuze? Dat doet iedereen op zijn eigen manier, de een door indexen, de ander door smaak, weer een ander puur op fingerspitzengefühl en je hebt er ook nog bij die alle drie hanteren :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 bezoekers