WFFS 'Warmblood Fragile Foal Syndrome'

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

amen
Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 09:59

mijn 15 jar merrie is vrij van wffs, heb eind april uitslag gekregen, staat nu ook in kwpn database, dus iig fijn om te weten als ik volgend jaar ga fokken.


amen
Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 09:57

ik wou iig weten of merrie drager is, dan weet ik dat ik geen drager moet gebruiken, nu ze vrij is, maakt t niet uit of de hengst drager of vrij is.

en ik fok gelukkig voor mezelf, en mocht ik wel verkopen, bij hengstveulen, dan maakt t ook niet uit of t veulen drager is of vrij. en als kopers t belangrijk vinden dat veulen wffs vrij is, dan slaan ze mij maar over. er zijn genoeg kopers, die van een goede merrie met goede bloedlijn, goed keuringsresultaat, zoals de mijne, wel geinterreseerd zijn of t drager is of niet.

omdat ik de hengst die ik wil gebruiken , niet bekend was of ie drager of vrij was. maar zag vorige week dat hij ook wffs vrij is.

amen
Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Re: WFFS 'Warmblood Fragile Foal Syndrome'

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 11:08

das waar, maar een goede hengstenhouder, neemt je top hengstenveulen zowiezo af voor top prijs als het een toekomstig ggk hengst kan zijn. en voor15000a25000 en hoger dan mag t ook wffs vrij zijn.

tenminste dat is mijn ervaring.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 181 bezoekers