WFFS 'Warmblood Fragile Foal Syndrome'

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Re: WFFS 'Warmblood Fragile Foal Syndrome'

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 12:03

Ontzettend netjes van van Olst. Complimenten!
Nu de andere hengstenhouders nog.
Voor dat geld had er toch al lang getest moeten worden?


Anoniem

Re: WFFS 'Warmblood Fragile Foal Syndrome'

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 10:21

Wat ontzettend lastig angelpam. Ik weet niet wat ik gedaan had in jouw situatie. Ik wil je heel veel sterkte wensen met de keuze die je gaat maken...
En zoals eerder gezegd, kan er niet een soort punctie genomen worden van het vruchtje? Dat je er nu al achter kunt komen of het wel of niet goed is?

Anoniem

Re: WFFS 'Warmblood Fragile Foal Syndrome'

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 16:35

Heel veel sterkte angelpam. Moedig besluit en ik denk de juiste. Heel jammer van het veulen, maar stel dat je het laat zitten en het is er wel één, met alle gevolgen van dien, vergeef je jezelf ook niet.

Ik hoop dat je merrie snel weer pakt en je over 11 maand een mooi gezond veulen hebt!

Anoniem

Re: WFFS 'Warmblood Fragile Foal Syndrome'

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 20:57

Heb de foto's gezien en misschien totaal offtopic maar wij hebben dit laatst met een kalf gehad. Darmen buiten het lijf en helemaal een kromme rug, staart lag zeg maar op de kop. Moest afgezaagd worden anders kon ie er niet uit. Had ook een bepaalde naam maar kan er ff niet meer op komen. Vraag me dan ook af of dit ook bij runderen kan voorkomen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar dit zo oorspronkelijk vandaan komt, wat er genetisch 'fout' is gegaan als jullie begrijpen wat ik bedoel.




Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 13:23

Kun je niet meer testen via van Haeringen?
Ik wil mijn merrie laten testen maar kan die hele test nergens vinden...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 bezoekers