Plan van aanpak predicaten 10 jarige KWPN merrie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

amen
Berichten: 5039
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 14:47

Ik d8 dat africhtingsnivo wel helpt met verhogen van hindernis, als paard bv z springen is en combinatie goed is, dan kan je hoger, zodat paard kwaliteiten kan laten zien, een zeer goed springend paard dat op nivo loopt, laat op een 1 meter sprong minder te reflex, techniek, vermogen zien.

Maar als paard bb/b afgericht is, zullen ze niet hoger gaan, tenzij jij en je paard laten zien meer te kunnen. zon paard, in winter 2019 voor ibop laten uitkomen onder proffesionele springruiter die voor ibop ook paarden rijd. Ook zou je die persoon van te voren paard kunnen laten zien en horen wat hij van kwaliteit vind en of ze voor ibop slaagt.

Moet wel zeggen, dat als ik zon merrie heb, als ze stb is en blijft, maar echt z springen of hoger word, ze meer van haar kwaliteit heeft laten zien en dat je dan meer voor merrie en nafok kan krijgen kwa prijs. Want ibop zegt ook niet alles, als ze dat net haalt.

Mijn stb merrie is nooit ster geworden, maar wel prestatie, komt uit prestatie stam met ook veel predikaten, en de kwaliteit van karakter, moed, reflex ,techniek had ze zeker wel en ze was goed gebouwd, liep in balans en evenwicht met moter achterin. , en dat liet ze zelf zien maar haar nakomelingen zeker ook.

Paard mag 3 x voor graadverhoging meende ik, bij t kwpn, en ze heeft 1 x gedaan, dus mag nog 2 x.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Unit en 59 bezoekers