Ik wil zoo graag een veulen..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Melvern
Berichten: 4409
Geregistreerd: 14-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 10:35

Wij fokken om goede sportpony's te krijgen en voor de keuringsresultaten en daarmee de punten voor moeder en oma voor predikaten. We hebben nu 2 heel goede veulens gefokt en beide hengst. Ik heb alles op pension en huurweiland staan en een volwassen hengst is lastig. Het eerste veulen is ook verkocht. Hij was heel geschikt voor de springsport en we hadden al snel een hele blije nieuwe eigenaar voor hem en de keuringspunten voor mams. Het hengstje nu blijft tot de hengstenkeuring. Hij deed het geweldig op de keuring en we doen hem zelf naar de hengstenkeuring. Als hij wordt goedgekeurd zal hij waarschijnlijk verkocht worden omdat een goedgekeurde hengst hier niet te doen is qua faciliteiten. Wordt hij niet goedgekeurd dan wordt hij geruind en beleer ik hem. Als hij dan is wat wij echt willen ( en dat lijkt nu wel ) dan komt hij als vervanger van onze oude ruin.

Wel hopen we steeds op een merrie om de lijn voort te zetten en om te kunnen fokken en naar keuringen te kunnen. Nu hebben we 1 goede merrie waar we mee fokken, een merrie van haar zou geweldig zijn. Als ik met meerdere merrie's zou fokken zou ik zeker niet alles kunnen houden, daarom fok ik met de andere merries niet. Ik wil ook niet perse fokken voor de verkoop.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 97 bezoekers