BWP fokkerij

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

s0173957
Berichten: 5382
Geregistreerd: 19-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 14:24

petraaken schreef:
Spielberg is NRPS gekeurd en dat is een Nederlands stamboek. Ik blijf dat buitenlanders vinden want de vader is niet BWP gekeurd en contango was dat ook niet. BWP gefokt noem ik een paard waarvan de vader BWP gekeurd is. Zo kan je ook je veulen BWP inschrijven waarvan beide ouders uit een ander stamboek komen zonder dat deze ook in het bwp stamboek zijn ingeschreven. Is dat veulen dan BWP gefokt. Nee ik vind van niet.



Dan is Verdades, de hoogscorende KWPN'er, ook geen KWPN'er...
BWP heeft altijd zo gewerkt, beste vanuit het buitenland halen.



Btw, je hebt nog Eres DL (Sir Lui x Balzflug), Foco Loco W (Sierappel x Wendekreis), Indoctro VD Steenblok (Rubin Royal x Gribaldi), Galliani Biolley (Sir DOnnerhall x Lanciano),...
Zeker geen wereldtoppers maar toch internationale GP paarden.

Soit, qua dressuur wordt er in Belgiƫ hard gewerkt, maar de aantallen blijven klein tov onze buurlanden.

Everybody is a genius.
But if you judge a fish on it's ability to climb a tree, it will live it's whole life believing it is stupid....


s0173957
Berichten: 5382
Geregistreerd: 19-06-08

Re: BWP fokkerij

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 14:49

Foco Loco liep in Spanje, stond op de lijst voor het EK in '17 maar is dan verkocht naar Helgstrand.
Indoctro loopt GP onder Fanny Verliefden( Mechelen mee gelopen).
Galliani loopt al een jaar of 3 GP.

Everybody is a genius.
But if you judge a fish on it's ability to climb a tree, it will live it's whole life believing it is stupid....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 bezoekers