Steeds meer 'éénpoters' in het KWPN?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

VValar
Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 17:52

Alleen al de geintroduceerde term ‘eenpoters’ vind ik vreselijk :x

Ik ben het met Roodvos eens mbt haar eerste punt. Karel de Lange heeft problemen met alles en iedereen van (oa) het KWPN, juryleden en ook nog eens veel ruiters. Zelf hebben zijn fokproducten nog niet bijster veel gepresteerd en dat is prima; niet iedereen fokt louter Grand Prix paarden. Maar zelfreflectie en inzicht zijn niet twee sterke punten van meneer. Het uitblijven van successen ligt vooral aan externe factoren en hij profileert zijn mening door op een ieder af te geven en overal tegenaan te schoppen. Dat zegt wat mij betreft heel veel over het (communicatie)niveau die hij hanteert. Als je het niet met hem eens bent heb je per definitie geen verstand van zaken. Zo is het gemakkelijk de kritische mensen af te schilderen als idioten en zijn kleine volgzame kringetje te blijven indoctrineren met zijn eigen (afwijkende) ideeën.

Overigens is de draf wel gewoon een 2-tact en behoren zowel de voor als achterbenen diagonaal tegelijk van de grond te komen en weer op de grond terecht te komen. Om op basis van foto’s van 2-jarige opgefokte hengsten die in een vreemde en stressvolle omgeving een rondje moeten draven een compleet stamboek, fokrichting of bloedlijn af te serveren vind ik zeer kortzichtig.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, lexa en 50 bezoekers