Mogelijke sluiting zandwegen in gemeente Lochem voor menners

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MarjaR
Berichten: 600
Geregistreerd: 17-09-07
Woonplaats: Barchem

Mogelijke sluiting zandwegen in gemeente Lochem voor menners

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-21 14:22

Zijn hier ook menners uit de omgeving van Borculo / Lochem?

De gemeente Lochem beslist namelijk binnenkort over een verkeersbesluit om een aantal bij ruiters en menners populaire zandwegen in en rondom het natuurgebied Stelkampsveld te sluiten voor gemotoriseerd verkeer middels o.a. slagbomen.

Wandelaars, fietsers e.d. blijven welkom en ook voor ruiters zijn die slagbomen waarschijnlijk geen probleem. Die kunnen er gewoon omheen, desnoods via het fietspad.
Maar voor iemand die er lekker met de menwagen op uit wil (zoals ik en velen met mij) vormen dergelijke slagbomen een onneembare hindernis.
Die zandwegen zijn na plaatsing van die slagbomen niet meer toegankelijk voor menners.

Als je net als ik ervan baalt als die zandwegen voor menners straks niet meer toegankelijk zijn, zou je dan ook formeel bezwaar willen aantekenen?

Zie https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2021-332617.html?utm_campaign=20210930&utm_source=attenderingsmakelaar&utm_medium=email&utm_term=gemeente_lochem&utm_content=over_uw_buurt voor de officiƫle informatie over het voorgenomen verkeersbesluit.

Coldy (fjord, merrie, 2006), Lente (shetlander, merrie, ca. 2006)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers